Anavar logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Joris22 View Post
    Heb eerlijk gezegd toch wel ie**************** libidoverlies.. komt dit met de tijd weer goed...?

Heb ik ook nog steeds last van. Ik ben net 1 week off, komt goed.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Heb ik ook nog steeds last van. Ik ben net 1 week off, komt goed.
      Oke oke, maar ik ben nu al 2 weken off..
      Zou een test booster kunnen helpen?

Comment

• Iemand?

Comment

• tribulus doet nix..valt idd onder de categorie test booster placebo shit net als endo stim, insu stim en andere kruidenshit waarvan er niet bewezen is dat het werkt,

had zelf ook na een var kuurtje dat ik ongeveer 4 weken een verlaagde libido had..kwam wel weer goed.

zolang je soldaat nog steigert en niet weigert is er niet veel aan de hand.
          Een verlaagde libido is even kloten maar ik maakte gewoon zin, mn vriendin heeft er niets van gemerkt.

Zijn je problemen echter groter dan een verminderde libido zou je toch eens aan na kuur kunnen denken.

succes
          uut grunn!

Comment

Iemand?
            ik heb geen ervaringen met AS, maar ik zou gewoon afwachten.. je eigen hormoon systeem moet weer op gang komen. Als je nu een test booster neemt kan je probleem met je libido wel opgelost zijn, maar daarmee produceert je eigen lichaam geen test meer..
            gewoon geduld uitoefenen denk ik, voor zover ik er kennis van heb heb je ook niet zwaar gekuurd dus zal dat wel geen probleem zijn.

maar voor alle duidelijkheid, ik heb er dus geen ervaringen mee..
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by elpadrone View Post
              tribulus doet nix..valt idd onder de categorie test booster placebo shit net als endo stim, insu stim en andere kruidenshit waarvan er niet bewezen is dat het werkt,

had zelf ook na een var kuurtje dat ik ongeveer 4 weken een verlaagde libido had..kwam wel weer goed.

zolang je soldaat nog steigert en niet weigert is er niet veel aan de hand.
              Een verlaagde libido is even kloten maar ik maakte gewoon zin, mn vriendin heeft er niets van gemerkt.

Zijn je problemen echter groter dan een verminderde libido zou je toch eens aan na kuur kunnen denken.

succes
              Thnx voor je reactie! Haha hij steigert nog wel ja dus het zal wel goed zitten dan.

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                ik heb geen ervaringen met AS, maar ik zou gewoon afwachten.. je eigen hormoon systeem moet weer op gang komen. Als je nu een test booster neemt kan je probleem met je libido wel opgelost zijn, maar daarmee produceert je eigen lichaam geen test meer..
                gewoon geduld uitoefenen denk ik, voor zover ik er kennis van heb heb je ook niet zwaar gekuurd dus zal dat wel geen probleem zijn.

maar voor alle duidelijkheid, ik heb er dus geen ervaringen mee..
                Maar een testbooster die stimuleert toch alleen de aanmaak van testosteron dus dan blijft je lichaam toch gewoon test produceren?

Comment

Maar een testbooster die stimuleert toch alleen de aanmaak van testosteron dus dan blijft je lichaam toch gewoon test produceren?
                  ja, maar dat gebeurt weer niet op natuurlijke manier, indien je die stimulance weg haalt zou je test productie weer stil kunnen liggen.. denk ik toch.
                  hoe lang ben je nu al off? 2 weken?
                  lijkt het niet gewoon zo?
                  daarvoor had je verhoogd testosteron en dus verhoogd libido. mss ben je nu weer op je normaal niveau van testosteron en je normaal libido, maar door 6 weken te kuren ben je dat verhoogd libido gevoel als normaal beginnen aanschouwen en dat je nu denkt dat je een laag libido hebt terwijl het eigenlijk op het normale niveau terug zit.

geen idee, zou tussen je hoofd kunnen zitten ook..

Comment

• Gleke, volgens mij werken die dingen op je vrije testosteron, niet?

En Joris hoe is het met je knie?
                    Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                      Gleke, volgens mij werken die dingen op je vrije testosteron, niet?

En Joris hoe is het met je knie?
                      Met mn knie redelijk. Herstel gaat langzaam omdat ik niet zwaar kan trainen door het kraakbeenprobleem. Heb afgelopen week 80 kilo pijnvrij gesquat dus dat is wel iets positiefs, maar een operatie is onvermijdelijk dus lig er voorlopig uit.. met tennis dan

Comment

zou best kunnen, zoals ik al zei, ik heb er geen ervaring in en alles wat ik dus schrijf moet je kritisch bekijken als het over AS gaat..
                        heb ik iets verkeerd geschreven? wil altijd bij leren

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                          ja, maar dat gebeurt weer niet op natuurlijke manier, indien je die stimulance weg haalt zou je test productie weer stil kunnen liggen.. denk ik toch.
                          hoe lang ben je nu al off? 2 weken?
                          lijkt het niet gewoon zo?
                          daarvoor had je verhoogd testosteron en dus verhoogd libido. mss ben je nu weer op je normaal niveau van testosteron en je normaal libido, maar door 6 weken te kuren ben je dat verhoogd libido gevoel als normaal beginnen aanschouwen en dat je nu denkt dat je een laag libido hebt terwijl het eigenlijk op het normale niveau terug zit.

geen idee, zou tussen je hoofd kunnen zitten ook..
                          ja ben nu 2 weken off. maar tijdens de kuur werd mn libido al minder. Voor de kuur wilde ik elke dag wel en nu bijna geen behoefte aan

Comment

Heb nog altijd geen onafhankelijk bewijs gelezen dat dat echt zo is.....
                            Dus voordat je je poen weggooid......
                            uut grunn!

Comment

• je libido verminderde tijdens je kuur?
                              ligt het mss persoonlijk, problemen met je lief/vrouw ofzo, mss dat je daar door minder behoefte hebt.
                              je moet maar eens vragen aan de experts

Comment

• Originally posted by elpadrone View Post
                                Heb nog altijd geen onafhankelijk bewijs gelezen dat dat echt zo is.....
                                Dus voordat je je poen weggooid......
                                Ik bedoel dat ze niet onderdrukken, niet dat ze wel of niet werken
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X