Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Hermandad View Post
    Had ik ook gedaan, zeker bij een lafbek zoals snuff.
    Wat, omdat ik een tiener geen advies wil geven over de roid-keuze die hij wil gaan gebruiken om in z'n lichaam te spuiten?

Comment

• hap hap hap hap, niet zo snel snuff!

Comment

• Denk niet dat het om die discussie ging snuff. Sowieso, sarcasme droop er wel van af.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Net de laatste pagina's gelezen en echt respect dat je altijd zo open bent over je gebruik. Ik lees dat je 1.5 jaar ON bent geweest en nu weer een lange tijd ON wilt zijn. Echter lees je veel op forums en in artikelen dat je moet kuren en na een kuur altijd weer moet stoppen, waarom is dit en waarom doe jij het niet? Ik zie dat je geen schade hebt gehad van 1.5 jaar kuren. Hoe komt het dat andere mensen hinder ondervinden van AAS en jij niet? Verkeerde combinatie?

Succes !
          Last edited by robdegekste; 20-02-2012, 00:25.

Comment

• Originally posted by robdegekste View Post
            Net de laatste pagina's gelezen en echt respect dat je altijd zo open bent over je gebruik. Ik lees dat je 1.5 jaar ON bent geweest en nu weer een lange tijd ON wilt zijn. Echter lees je veel op forums en in artikelen dat je moet kuren en na een kuur altijd weer moet stoppen, waarom is dit en waarom doe jij het niet? Ik zie dat je geen schade hebt gehad van 1.5 jaar kuren. Hoe komt het dat andere mensen hinder ondervinden van AAS en jij niet? Verkeerde combinatie?

Succes !
            Dat staat een paar pagina's vóór de laatste paar pagina's.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Scherp seanl94. Ben benieuwd naar Snuffs reactie.....

@ Sean......weet het antwoord al, to- verkracht? :P
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                Scherp seanl94. Ben benieuwd naar Snuffs reactie.....

@ Sean......weet het antwoord al, to- verkracht? :P
                Als dat nog gaat over de wc-gang, dan heb je volgens mij een pagina overgeslagen.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Haha, da was lachen idd. sjee minee.....mooie verhalen die Snuff
                  We like it

Comment

• Ik mag die OH wel.
                    Toch altijd in staat om weer een informatieve, nuttige en leerzame bijdrage in mijn topic te leveren.

Comment

• Hey snuff, ff een vraagje voor mij als leek:

Dat Testosteron poeder is dat chemisch gemaakte testosteron of halen ze dat net als groeihormonen uit dieren of zo?
                      Cutting

Comment

• Originally posted by Jowie1981 View Post
                        Hey snuff, ff een vraagje voor mij als leek:

Dat Testosteron poeder is dat chemisch gemaakte testosteron of halen ze dat net als groeihormonen uit dieren of zo?
                        Is synthetisch.

Comment

• aha, dat hoopte ik al. Dan is er ook geen kans op rare ziektes uit dieren...
                          Cutting

Comment

• snuff-sann heb je ook foto's (no homo) , jij moet wel een animal zijn.

Comment

• Updeetje.

Na 2,5 week weer back on track met 750mg testosteron entanthaat in mijn bloed rondcirculerend gaat het weer de goede kant op.
                              Na ongeveer 10 dagen was er een enorme libido-boost voelbaar. Heb eerlijk gezegt nog nooit zoiets meegemaakt. Mijn vriendin heeft de ganze dag een big smile on her face. Dat gaat lekker!

Heb gisteren mijn derde week Max-OT afgewerkt en ook daar wordt ongestoord progressie gemaakt. De gewichten zijn weleenswaar nog niet op mijn hoogste kunnen echter wil ik niet te snel verhogen maar rustigjes opbouwen. Momenteel doe ik dat met 2,5 kilo per week.

Ik ben weer in gewicht aan het toenemen. Hierdoor zakt mijn VP. Naar alle waarschijnlijkheid over enkele weken mijn volume weer terug.
                              Heb mijn voeding experimenteel aangepast. Ik wil zien of ik volkorenbrood kan gaan toevoegen en de havermout eruit. Momenteel gaat het buiten verwachting en blijft de bloat weg.
                              Heb ik normaal gesproken 200gr. havermout pre workout, is dit sinds enige dagen vervangen voor het volgende:
                              - 1 heel Deens volkorenbrood (niet groot, 18 boterhammen)
                              - 2 bananen
                              - 3 blikjes sardientjes in tomatensaus
                              - 1 potje ei/mayo
                              Ik prop alles op mijn brood en zit dan lekker vol wat mij een zeer energiekvolle training oplevert.
                              Na de training vervolgens weer mijn klassieke maaltijd van pasta, kidneybeans, koolvis en tonijn.
                              Ook mijn ontbijt zal veranderen.
                              Er zullen nu 6 hele eieren gegeten worden. Lekker op brood met zo af en toe wat plakjes ham er op.

Als laatste nog mijn stats:

Gewicht: 111,4kg
                              Nek: 46cm
                              Taille: 98cm
                              VP: 15,6%

Laterzzzzz.

Comment

• Originally posted by kontridder View Post
                                snuff-sann heb je ook foto's (no homo) , jij moet wel een animal zijn.
                                Sure, maar niet voor publiek toegankelijk.
                                Dat komt allemaal nog wel een keer, als ik weer ripped ben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X