Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
niks behandelen en operaties of rust.
ik heb met deze oefening na 2 jaar tennisarm 3 dagen geoefend en het was weg.
ook heb ik een golfarm gehad, maar dan moet je een iets andere oefening doen. typ maar in op google of youtube. dit werkt echt. je strekt de aanhechting. je voelt het ook meteen, omdat je de pijnlijke plek meteen voelt. dan weet je dus dat je het goed doet. (ja, is pijnlijk).
do it. it works and you will love me
ook heb ik een golfarm gehad, maar dan moet je een iets andere oefening doen. typ maar in op google of youtube. dit werkt echt. je strekt de aanhechting. je voelt het ook meteen, omdat je de pijnlijke plek meteen voelt. dan weet je dus dat je het goed doet. (ja, is pijnlijk).
Dank je voor het idee Andries, and yeah I love you.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment