Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Posseltje View Post
    helemala naar binnen getrokken door de bodembekkenspier bedoel je ?:P

maar dat zou mooi zuur zijn. dacht ookk dat je preventief hcg erbij deed ?
    Originally posted by Waterpoloboy View Post
    haha een inwendige penis
    Originally posted by Yves View Post
    Oei dus een echt hollandse garnaal ahjoh ze vind die het lekkerste van allemaal
    Yep, gebruik HCG en dat gaat fantastisch, geen atrofie, geen libido-problemen en te bedenken dat ik nu op 1750mg test/w, 600mg tren/w en 400mg deca/w zit.

Originally posted by Yves View Post
    wanneer ga je je foto posten in de beachboy contest hehehehe? sorry wou je niet beledigen hehehe
    maar wat een contest word dat spannend man *sarcasme*
    Dat kan ik Kevster niet aandoen.

Originally posted by Tommyy View Post
    inderdaad diclofenac, blijkt een sterke pijnstiller te zijn maar ik had er niks van gemerkt tijdens mijn oorontstekingen:P.
    Komt omdat je verdooft was.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Yep, gebruik HCG en dat gaat fantastisch, geen atrofie, geen libido-problemen en te bedenken dat ik nu op 1750mg test/w, 600mg tren/w en 400mg deca/w zit.

Dat kan ik Kevster niet aandoen.

lol hahaha doe maar niet nee hoor hem nou al piepen en jankend naar zijn vriendjes rennen dat je hem weer pest

Comment

• Maar is een pittig kuurtje vriend en hij gaat geloof wel lekker met je he
        Geen last verder van sides dan?

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
          haha een inwendige penis
          ah dus zo worden vagina's gemaakt

Comment

• Originally posted by Yves View Post
            Maar is een pittig kuurtje vriend en hij gaat geloof wel lekker met je he
            Geen last verder van sides dan?
            Beetje zweten zo af en toe, niet veel, rond mijn nek.
            Als ik junk dan weet ik dat er vocht rond mijn enkels opstapelt waar ik na een week weer vanaf ben.
            Verder geen sides.

Originally posted by STED View Post
            ah dus zo worden vagina's gemaakt
            Nee, die worden geboren op fora waar ze zich uit verveling als kutten gedragen.

Comment

• Beter man heb je nu al veel gepakt dan?

Comment

Beter man heb je nu al veel gepakt dan?
                Sta nog steeds op 105kg met een BF van 10%.
                Ik kwam van 96,5kg.
                Dus op zich goed. Ik wil geen loze gain zoals vocht en vet.
                Ik heb tegen mezelf gezegd, win ik er 8 en verlies ik er 2 ben ik zeer tevreden.

Comment

Sta nog steeds op 105kg met een BF van 10%.
                  Ik kwam van 96,5kg.
                  Dus op zich goed. Ik wil geen loze gain zoals vocht en vet.
                  Ik heb tegen mezelf gezegd, win ik er 8 en verlies ik er 2 ben ik zeer tevreden.
                  Snap wat je bedoeld zeker met het vocht en als je er 6 aan overhoud is toch super man denk dat dat makkelijk haalbaar is toch zoals het nu gaat

Comment

Snap wat je bedoeld zeker met het vocht en als je er 6 aan overhoud is toch super man denk dat dat makkelijk haalbaar is toch zoals het nu gaat
                    Komt goed.

Comment

Komt goed.
                      Ben jaloers man

Comment

• jezus kerel bijna 2 gram test per week.wel ernstig
                        kan je niet beter hgh gaan doen?

als je nu nog gene beest bent na al ruim een jaar on..
                        Last edited by Beachboy; 30-01-2011, 20:09.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                          jezus kerel bijna 2 gram test per week.wel ernstig
                          kan je niet beter hgh gaan doen?

als je nu nog gene beest bent na al ruim een jaar on..
                          Correctie, ben ON sinds vorig jaar eind juni.
                          Als jij me het geld voor HGH geeft zal ik het kopen.

Comment

• oke,nougoed praktisch bijna on gewest. want july/augustus was je 1st januari 2nd en dan juni 3rd en meteen altijd on. als ik me goed herinner

maargoed is inderdaad wat duurder.

Comment

• Kleine update.
                              Ik ben van de havermout-pannekoeken met stroop afgestapt.
                              Heel erg vreemd maar woog de gehele weeg 105kg tot zaterdagochtend. Toen ineens 103,2kg. M'n nek is smaller geworden. Alles heeft te maken met het verdwijnen van nog meer vocht.
                              Daardoor steeg mijn BF van 10,2 naar 10,9%
                              Daarom stop ik met de hoge inname van suiker, enkel de dextrose tijdens en na mijn training zal gehandhaaft blijven.
                              Ik heb een alternatief voor de pannekoeken dat een betere oplossing is.
                              Na de training zal mijn eerstvolgende maaltijd uit aardappelen (250gr.), doperwten (185gr.), jus (10gr.) en tonijn (129gr.) bestaan.
                              Je zal wel denken, jus? Yep, de jus hier zijn korrels die je aanmaakt met heet water en daarin zit werkelijk helemaal niets, slechts wat koolhydraten, je kunt het in mijn nieuw voedingsschema zien.
                              Mijn totale calorie-intake is wel flink wat minder nu, echter ben ik van mening dat ik mijn totale calorie-intake door die pannekoeken met stroop te snel en te hoog heb opgeschroeft wat weer vocht-retentie en misschien zelfs wat vet-opslag teweegbracht.
                              Ik ben nu meer tevreden en zal het deze week aankijken. Mocht ik niet in massa aankomen zal ik volgend weekend mijn ontbijt-koolhydraten ietsjes opvoeren.
                              Ik weeg nu trouwens weer 105kg maar dat komt omdat ik gisteren mijn twee rijst/kip/brocolie/champignions maaltijden heb gelaten voor wat ze waren. Ik heb mijn vriendin opgehaalt en we zijn naar een indisch restaurant wat gaan eten. Zeer goed voedsel voor een body-builder. Veel kip, rijst, vlees, groente, heerlijk. Heb wel als dessert 4 bordjes met cake en ijs op.
                              Vandaar de 105kg nu.
                              Ik heb besloten om het eenmaal in de 2 weken uit eten als mijn cheat-treat te beschouwen. Dus 14 dagen lang strikt en eens in de 2 weken uit eten met m'n vriendin.
                              Okay, met de kuur nog alles goed. Had vorige week wat last van m'n rechterbil, dacht dat ik mijn benen nu ook als spots moest gaan gebruiken. Echter is alles weer okay met m'n kont. Waarschijnlijk had ik een kleine reactie op mijn eigen home-brew test-e. Was met een nieuwe 40ml vial begonnen en denk dat de verhouding BB en BA net wat verschilde vergeleken met de eerste vial en dat mijn spier aan de nieuwe verhoudingen moest wennen. Heb zojuist weer 6ml gezet en alles ging goed.
                              Heb de wekelijkse dosering test-e opgeschroeft naar 1750mg/w.
                              Ook dit is weer om ervaring op te doen, kijken wat het teweegbrengt.
                              Op dit moment ben ik al sinds enige dagen gestopt met de winstrol. Heb een kickstart doorlopen van 7 weken en 2 dagen met een dosering van 80mg/d. Het is helemaal goed gegaan. Had 2 maanden geleden ever-tests gekocht die de bilirubin kan bepalen en dat is okay. Nu is het een kwestie van mijn lever rust gunnen en met liv-52 de nodige support geven.
                              Ik zal geen kickstarts meer in mijn kuren inplannen. Aangezien ik ON blijf schiet dat gewoon helemaal niet op. Dus geen orals meer. Op dit moment ben ik nog steeds aan het prakiseren wat te doen na deze blast van test/tren/deca. Zal ik gaan bridgen of direkt erna slechts test gaan gebruiken maar wel op een hoge dosering? Of bridgen naar een volgende stevige blast. Ik denk dat na deze kuur een weekje of 12 2,5 tot 3 gram test in de week gaat worden. In deze periode zal ik mijn koolhydraten flink uit mijn schema schrappen omdat ik namelijk wil proberen naar de 6 a 7 % lichaamsvet toe te werken. Ik ben ervan overtuigt dat me dat gaat lukken zonder ook maar iets aan spiermassa te verliezen. Zodra ik op dat BF sta zal ik weer blasten met een bulk en daarmee weer de nodige kwaliteitsmassa gaan winnen.
                              Nou, dit was het weer eventjes.
                              Laterzzz.

Daily Intake Snuff.doc
                              Last edited by Snuff-Sann; 30-01-2011, 22:30.

Comment

• pff wat een doseringen man!
                                ben benieuwd!
                                succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X