Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klein updeetje.
    Afgelopen zaterdag dus een nieuwe vial met 40ml testosteron entanthaat gebrouwen. Nu echter de verhouding op 270mg per ml gezet.
    Eergisteren de eerste injectie in mijn bil gezet.
    Nou, ik had dus gelijk. Weefsel-irritatie, heb een stijve bil nu en het voelt wat pijnlijk aan. Gelukkig heb ik dit vaker gehad en weet ik uit ervaring dat dit slechts tijdelijk is. Zodra mijn lichaam aan de nieuwe stof gewend is zal ik geen last meer ondervinden.
    En ik ben zeer zeker niet kleinzerig en vind het ook wel weer een beetje lekker hehehe, pijn is fijn.
    Laterzzzz.

Comment

• ps. deadlift gister 250. ghehe.
      bovenarm 45cm.
      maandag gaat de test erin
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
        ps. deadlift gister 250. ghehe.
        bovenarm 45cm.
        maandag gaat de test erin
        Lekker hhooooooorrrrrrrr kerel.
        Jezus man, daar kan ik nog een puntje aan zuigen hehehe.
        Bovenarm 45cm hey, met welke VP?

Met wat en hoeveel ga je nu kuren dan?

Comment

• nek 44cm
          middel 101cm
          lengte 182cm
          gewicht 104kg

heb jij een formule voor toch?

pik: 14cm ofzo

kuren: test aburain en deca norma
          en poosje winstrol desma
          deca zal 1 per week zijn, test 1 of 2, winny zal 3x per week worden, 6 weken, ACHTER mn kuur aan. vocht eruit en hard worden. nakuur... kweet niet. missch. nolva, anders niks. ghehe
          eten: tonijn, kwark en ananas erbij. voor de rest geloof ik het wel.
          doel: 110kg en 280 deadlift.
          bank zal niet verder komen dan 140 maar 150 zou wel trippen zijn.
          fotos mail ik wel een x. moet je je mail adres een keer pm en

Comment

• Originally posted by bruce View Post
            nek 44cm
            middel 101cm
            lengte 182cm
            gewicht 104kg

heb jij een formule voor toch?

pik: 14cm ofzo

kuren: test aburain en deca norma
            en poosje winstrol desma
            deca zal 1 per week zijn, test 1 of 2, winny zal 3x per week worden, 6 weken, ACHTER mn kuur aan. vocht eruit en hard worden. nakuur... kweet niet. missch. nolva, anders niks. ghehe
            eten: tonijn, kwark en ananas erbij. voor de rest geloof ik het wel.
            doel: 110kg en 280 deadlift.
            bank zal niet verder komen dan 140 maar 150 zou wel trippen zijn.
            fotos mail ik wel een x. moet je je mail adres een keer pm en
            20% BF gozer, is nog niet zo slecht maar mot echt naar benede!

Tering, 14cm, ik kom niet verder dan 11 en dan heb ik eerst nog ff naar een anaalfilm gekeken dus istie keihard.

Dus deca 200mg/w, test 500mg/w, winny injects op 50mg per keer?

Comment

• pcies. 20 is oke. 15 is beter, maar 10 is perfect. 12 ben ik tevreden

anaal is goed. vooral als het REAL amateur is. voor geld hou ik niet van. gewoon echte liefhebbers. ga er maar niet op in, want dan krijg je een sex topic. ghehehe

Comment

• Hehehehe, m'n vriendin heeft ooit eens een nummertje uitgebracht.
                Had betrekking op mij.

YouTube - Gillette - Don't Wanna Short Dick Man (uncensored)

Comment

• Stats vanmorgen:

Gewicht: 107,9kg
                  Taille: 93cm
                  Nek: 46cm
                  BF: 11,9%

Tsja, halve kilo bijgekomen echter is mijn BF ook gestegen en dat heb ik aan mezelf te danken. Vorig weekend nogal aardig wat junk naar binnen gewerkt waaronder toch wel zo'n 4 liter ijs en cheesecake, dat is een soortemet kwarktaart. Heel erg zoet en boordevol vetten. Dit weekend gewoon strikt en raak ik geen junk aan. Ik wil namelijk wel gewoon onder de 12% blijven. Met een beetje mazzel zal ik volgend weekend wat lager in BF staan.

Oke, had dus weefsel-irritatie door mijn nieuw gebrouwen test-e. Dit is nu verdwenen echter heb ik het nu aan mijn andere bil waar ik afgelopen woensdag 500mg in heb gezet. Hopelijk verdwijnt ook dat want zulke momenten baren mij zorgen. Het zou gemakkelijk kunnen uitmonden in een ontsteking gevolgd door een abcess.
                  Gelukkig vanaf morgen slechts 1 injectie per week omdat ik voor 10 weekjes ga bridgen, dan zie ik wel weer verder.

Mijn blast is ten einde, 11,4kg bijgekomen met een BF verhoging van een kleine 2%, ik mag niet mopperen.
                  Laterzzzz.

Comment

• damn.. pics?

Comment

• lekker snuff effe dit weekend geen junk en je BF staat zo weer op 11%

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
                        lekker snuff effe dit weekend geen junk en je BF staat zo weer op 11%
                        Was ik wel van plan kerel, ff lekker strikt.

Comment

• Jaja, het gaat beter met m'n schouder. Ik kan het nog wel voelen maar tis beduidend minder geworden, maw zit er herstel in.
                          Pffffff, gelukkig, dacht eigenlijk niet dat ik er zonder rust vanaf zou kunnen komen.
                          Nu m'n golfers-elleboog nog.
                          Laterzzzz.

Comment

• Update.

Vandaag weer een meting verricht en ik kom tot de conclusie dat ik vet begin aan te komen. Dit is te danken aan de verlaging in roid-inname, hoe meer testosteron, deste groter de onderdrukking van vet-toename. Op dit moment bridge ik dus met 500mg test-e in de week. Ook omdat ik op dit moment geen middelen zoals trenbolone en winstrol gebruik die toch wel een aardige vinger in de pap hebben als het aankomt op vet-verbranding.

Met de huidige hoeveelheid koolhydraten merk ik dat er wekelijks een kleine toename in vet plaatsvind. Tis niet veel maar ga je alle beetjes optellen zal dit een drastische verhoging in BF na verloop van tijd teweeg brengen.
                            Daarom dien ik een verandering aan te brengen in mijn voeding.
                            Tis heel simpel, de snack-pannekoeken (4) die ik dagelijks eet, gaan er uit.
                            Hopelijk komt hiermee de kalorie-inname op zo'n hoeveelheid dat mijn BF niet zal stijgen. Doet dit het wel dien ik weer stappen te ondernemen. De vet-inname blijft gewoon zo laag mogelijk en de hoeveelheid eiwitten gehandhaaft.
                            Zolang ik bridge, en dus slechts 500mg test in de week zet, zal ik mijn BF goed in de gaten moeten houden.

Hier nog even de nieuwe meting, tevens met die van vorige week en eentje van iets meer dan een jaar geleden, altijd leuk vergelijkingsmateriaal.

6 februarie 2010

Gewicht: 108,1kg
                            Taille: 98cm
                            BF: 15,6%

26 maart 2011

Taille: 93cm
                            BF: 11,9%

Vandaag

Taille: 94cm
                            Nek: 46,5cm
                            BF: 12,0%

Comment

• je wou niet boven de 12% komen meer ofwel snuff?

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
                                je wou niet boven de 12% komen meer ofwel snuff?
                                Nee, vandaar nu ook een afname in carbs.
                                Ik zal zo'n 500 kalorieen minder gaan eten.
                                Ik sta nu op 12% en ik merk dat vettoename sneller verloopt. Dit heeft te maken met de lage dosering test waar ik nu mee bridge. Hoge doseringen, vooral met tren hebben nu eenmaal een grotere affiniteit tot vetverbranding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X