Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Oke, daar gaan we dan. De post van de waarheid zou ik maar zeggen.
Op 26 juni 2010 ben ik gestart met een kuur die erna niet zou gaan stoppen. Ik besloot namelijk om, na lang nadenken, gewoon door te gaan. Niet in de vorm van voortdurend hoge doseringen maar meer in een TRT/bridge/cruise manier. Een kuur met erna een tussenstop waarin slechts laag werd gedoseerd, waarna weer een kuur gestart werd, etc. Ik heb dit anderhalf jaar aangehouden. Door een zeer ongelukkig ongeval heb ik helaas op zondag 4 december 2011 mijn laatste injectie gezet omdat ik het niet kon veroorloven dat mijn roid-gebruik aan het daglicht zou komen en dat mijn bedrijfsarts en werkgever daarvan op de hoogte werden gebracht. De vrees was een bloedonderzoek uitgevoerd tijdens mijn cardiologie bezoek. Als ik nog steeds gekuurd zou hebben was men in staat om de nodige veranderingen in mijn bloed vast testellen en daarna is het sommetje snel gemaakt. Dat wilde ik niet riskeren en besloot om OFF te gaan. Ik heb in die anderhalf jaar gekuurd met de volgende middelen: -Testosteron Entanthaat -Trenbolone Entanthaat -Nandrolon Decanoate -Dianabol -Stanozolol tabs -Mesterolone -Exemestaan -DHEA -HCG -Tamoxifen
Op zich valt het mee ware het niet dat er wat zeer zware middelen bij zitten en heb ik ook enige tijd heel erg hoog gedoseert. Ongeveer 3 gram in z’n totaliteit per week. Ik heb dat gehele anderhalf jaar het HCG protocol van Swale, oftwel John Crisler, gevolgt. Dit betekende voor mij een dagelijkse IM injectie van 100IU HCG in de benen. Dit is mij echt zeer goed bevallen. Ik heb in die anderhalf jaar nooit geen verlaging van mijn libido ondervonden of erectie problemen. Alles ging perfekt. Krimping van de testikels of atrofie waren nimmer aan de orde. Nu pas kan ik zeggen dat HCG een enorme belangrijke factor is voor ongestoord kuren. Het is niet iets voor tijdens maar zeker voor na een periode van kuren.
Op zondag 25 december 2011 ben ik met een nakuur gestart van 20mg tamoxifen per dag, en dit voor 5 weken. Op dinsdag 31 januari jongstleden nam ik de laatste tablet, 37 tabs geslikt dus, en toen was mijn voorraadje tamoxifen op. De vraag is nu, in hoeverre heeft de nakuur geholpen?
Dan nu tijd voor het bloedonderzoek. Afgelopen vrijdag om 10 uur in de morgen geprikt en vier buisjes bloed afgestaan voor het goede doel. Vanmiddag rond 1 uur de uitslag opgehaald. En hier is het resultaat:
Liver Function Test Serum Albumin-----------------------------------39g/l-----(35-50) Alk Phos--------------------------------------------76u/l-----(30-130) ALT/SGPT Serum Level-----------HI-----------68u/l------(0-40) Serum Total Bilirubin Level-----------------9umol/l-----(0-21)
Weinig uitschieters dus = goed?
Heeft het nog invloed op nieuwe kuurplannen?
Tsja, testosteron is nog wat laag maar oke, ben pas 2 maanden OFF dus die 6,7 is natuurlijk niet verkeerd.
M'n hormonenhuishouding is weer lekker op gang.
M'n leverwaarden liggen iets hoger maar is niks om me druk om te maken aangezien die al stijgen wanneer je aan krachttraining doet.
Serum cholesterol beter te laag dan te hoog. Goede cholesterol is in ieder geval netjes.
Maak me enkel weer wat druk om mijn bloedsuiker.
Sprak een arts afgelopen middag in het ziekenhuis en die vertelde me dat ik me geen zorgen daarover hoef te maken.
Kon het niet laten en heb zojuist m'n eerste inject weer gezet.
Dat is echt speculatie, is geen zinnig woord over te zeggen.
@ Snuff
Prima waarden. Testosteron is wellicht wat laag inderdaad, maar voor je leeftijd gaat het herstel dan nog relatief vlot, zeker gezien de lange esters en hoge bloedwaarden die voor een lange suppressie zorgen.
Leverwaarde is gewoon prima. Een dergelijke minimale uitschieter kan al komen van vitaminepillen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Maar de hamvraag: Heb je ook nog je waarden van vóór je ging kuren? Ik ga ervanuit dat er behalve die paar liter olie die je onderhand geïnjecteerd hebt, er verder toch niet veel in je omgeving is veranderd sinds die tijd.
Maargoed, verder ziet het er inderdaad niet slecht uit. Als ik het goed begrijp starten FSH, LH, en Test toch ongeveer 'serieel' op he? In dat geval zou alleen nog je test wat hoger mogen zijn. Al heb ik hier de waarden - hoe outdated ze ook kunnen zijn - van voor je kuurplan nodig, om te zien wat jouw persoonlijke referentiewaarden ongeveer zijn.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
@Snuff, mag ik vragen waarom je er voor hebt gekozen om toch meteen weer een inject te doen?
Het is nooit mijn bedoeling geweest OFF te gaan, maar door omstandigheden had ik geen keus.
Nu is deze hindernis genomen en overwonnen, niets houd mij nog tegen om het non-stop kuren weer op te starten.
Er is hierdoor wel iets zeer belangrijks naar voren gekomen.
Zelfs na een lange periode ON te zijn geweest is het lichaam, zelfs die van een 43-jarige, nog prima in staat om te herstellen. Een totaal herstel zal wellicht nog iets langer op zich laten wachten maar in 2 maanden tijd deze waarden te hebben is natuurlijk heel erg goed.
Zou de HCG hiervoor ook een steentje hebben bijgedragen? Who knows.
Maar de hamvraag: Heb je ook nog je waarden van vóór je ging kuren? Ik ga ervanuit dat er behalve die paar liter olie die je onderhand geïnjecteerd hebt, er verder toch niet veel in je omgeving is veranderd sinds die tijd.
Maargoed, verder ziet het er inderdaad niet slecht uit. Als ik het goed begrijp starten FSH, LH, en Test toch ongeveer 'serieel' op he? In dat geval zou alleen nog je test wat hoger mogen zijn. Al heb ik hier de waarden - hoe outdated ze ook kunnen zijn - van voor je kuurplan nodig, om te zien wat jouw persoonlijke referentiewaarden ongeveer zijn.
FSH en LH starten eerder dan test produktie. Zij zijn de boodschapper die vanuit de hersenen naar de testes gestuurd worden om door te geven dat er geproduceerd dient te worden. Dan pas zal er testosteron aangemaakt worden.
Mijn voorlaatste bloedonderzoek is van 21 juni 2011. Ik zal die vanmiddag naast die van heden posten. Houd er wel rekening mee, daar ik toen ON was, dat FSH, LH en Test natuurlijk niet zijn gemeten, althans ze waren het wel maar je kunt natuurlijk begrijpen dat de LH en FSH hormonen op non-actief stonden en test skyhigh was. Ik kan zelfs nog meer terugduiken in de tijd met bloedonderzoeken.
FSH en LH starten eerder dan test produktie. Zij zijn de boodschapper die vanuit de hersenen naar de testes gestuurd worden om door te geven dat er geproduceerd dient te worden. Dan pas zal er testosteron aangemaakt worden.
Ah, dan klopt het dus wat ik dacht. Danke voor het bevestigen.
Mijn voorlaatste bloedonderzoek is van 21 juni 2011. Ik zal die vanmiddag naast die van heden posten. Houd er wel rekening mee, daar ik toen ON was, dat FSH, LH en Test natuurlijk niet zijn gemeten, althans ze waren het wel maar je kunt natuurlijk begrijpen dat de LH en FSH hormonen op non-actief stonden en test skyhigh was. Ik kan zelfs nog meer terugduiken in de tijd met bloedonderzoeken.
Tsja, met je persoonlijke 'referentiewaarden' bedoel ik uiteraard de waarden waar je níet on was, en het liefste vóórdat je je eerste kuur had. Want het heeft natuurlijk weinig zin om de mate van herstel in te schatten door het bekijken van je waarden toen je volle bak aan het kuren was. Je hoeft ook niet perse het hele onderzoek te posten. Ik ben vooral geïnteresseert in de LH, FSH en testosteronwaarden.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment