Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bedankt aan hen die ik ken en aan hen die mij gaan kennen.
Kom net thuis van m'n werk maar zal morgen na m'n training even verslag uitbrengen.
Wat ik wel even kan melden is dat mijn doel momenteel anders ligt daar ik in de weekenden aan de deuren van clubs sta en dus meer gebaat ben bij massa en kracht. Dat gaat voorlopig goed, sta op een gewicht van 121kg.
Welkom terug, je kent me niet maar toen ik hier net kwam las ik dit topic volgens mij als een van de eerste, ik had echt in m`n hoofd dat jij de anabolen goeroe was haha.
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Toch jammer dat je weggaat als de bodymania begint en weer terugkomt als hij is afgelopen!
Goed dat je er weer bent.
Haha, nu dat je dat zegt.
Ik ben dan wel groot en sterk maar zeer zeker geen lichaam om te strijden om de Bodynet-eer. Ben nu al zeer lang aan het bulken en weeg 121kg met een BF van zo'n 18%. Een six-pack is ver te zoeken.
Ik heb me toendertijd wel ingezet om de Bodynet verkiezing wat meer voor iedereen te maken. Het was in mijn ogen teveel op de beachboy gericht en ook kreeg ik soms weleens het idee dat juicers in het verdomhoekje werden gezet.
Ik heb me toendertijd wel ingezet om de Bodynet verkiezing wat meer voor iedereen te maken. Het was in mijn ogen teveel op de beachboy gericht en ook kreeg ik soms weleens het idee dat juicers in het verdomhoekje werden gezet.
Och, uiteindelijk zijn de meer massievere leden in de top 3 geëindigd. Onze bonenst.. beachboy Nibor heeft niet bepaald gewonnen hoor.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Tof dat je er weer bent! Vond dit altijd een interessant log om in mee te lezen
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment