Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lijkt me ook geen standaardbridge, 500mg is eerder gewoon kuren

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
      ten 1ste : Goed dat je er weer bent

ten 2de : intressant hoe je on blijft en hoe je die 'terugval" uitlegd

BTW: sinds wanneer ben je on ??
      Ben nu ruim 2 jaar ON met 1 tussenpauze van een maand of 2. Dit kwam omdat ik een ongeval had en niet wilde dat mijn werkgever op de hoogte zou komen van mijn gebruik. Ik heb in die pauze wel kunnen aantonen dat na anderhalf jaar ON alles nog steeds gewoon opstart en ook vrij snel.

Originally posted by Torque View Post
      is een bridge niet veel lager gedosseerd? 70 tot 125 mg lees je veel, als je over 250 mg of 500 mg praat is het toch geen bridge meer? of is cruisen iets heel anders dan bridgen? heb er geen verstand van voor de rest, maar vind het wel interessant.
      Ja, een bridge is een lage dosering. Men probeert een bepaalde dosering te gebruiken die er voor moet zorgen dat het hormonensysteem weer opstart maar wel de gains laat behouden. Echter nu komt het. Hoeveel dient de bridge te zijn? Iedereen is anders en bezit verschillende waarden.

Age Range
      20 - 29_______ 42 – 145
      30 - 39_______ 53 – 114
      40 - 49_______ 41 – 104
      50 - 59_______ 36 – 96
      60 - 69_______ 32 – 86
      70 - 79_______ 31 – 81
      >80__________ 26 - 54

Het is moeilijk om erachter te komen hoeveel testosteron jouw lichaam aanmaakt. Een gericht bloedonderzoek dient uitkomst maar goed, hoeveel personen doen dat?
      Maakt een 24-jarige 61mg per week aan en bridged hij met 70mg, dan zal hij ON zijn en zal zijn axis plat komen te liggen.
      Maakt een 24-jarige 130mg per week aan en bridged hij met 100mg, dan zal zijn lichaam die ontbrekende 30mg gaan produceren en dus geen onderdrukking.
      In mijn geval praat je niet over een bridge maar meer over cruisen. Ik wil namelijk mijn axis niet voortdurend hebben opgestart. Ik wil ON blijven en mijn hormonenproduktie met rust laten. Daarom kan ik gemakkelijk hoger doseren.
      Wanneer je wekelijks boven de 1 gram steroiden tot je neemt zal een dusdanige verlaging ook voor rust en herstel zorgen van het lichaam. Je axis ligt weleenswaar plat maar er zijn meer aspekten die verbeteren naarmate je lager gaat doseren, vooral cardiovasculair.

Originally posted by Robbie1970 View Post
      7000 cals???pffff moet er niet aan denken zoveel heb ik never gegeten.
      Jij verbruikt vast veel Popla papier?
      Tsja, 2x per dag een grote boodschap is heel normaal.
      Een hogere intake bied mij meer resultaat heb ik ondervonden.

Originally posted by quibus View Post
      Lijkt me ook geen standaardbridge, 500mg is eerder gewoon kuren
      Klopt, ik wil dan ook ON blijven. Ga ik een bridge hoeveelheid hanteren riskeer ik OFF te gaan.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Ben ik geruime tijd met MAX-OT in de weer geweest is het nu tijd om lager in gewicht te gaan met een opzet van 4x12 met strikte rest-intervals van 60 seconden, bijgehouden met een stopwatch. Het helpt mij om mijn blessure te ontzien, althans zoveel mogelijk, en mijn spieren worden wederom gestimuleerd te gaan groeien.
        Kun jij even je schema hier plaatsen?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
          Wat wil je precies weten?
          Wat ik op de dagen doe?

Comment

• ok duidelijk man, thanks.

Hoelang ben je van plan on te blijven?

Comment

Wat wil je precies weten?
              Wat ik op de dagen doe?
              Most certainly. Oefeningen, sets, reps, etc.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Torque View Post
                ok duidelijk man, thanks.

Hoelang ben je van plan on te blijven?
                You're welcome!

Heel erg belangrijk zijn bloedonderzoeken. Ik mag van mijn arts 4 bloedonderzoeken per jaar laten uitvoeren maar om haar zoveel mogelijk niet tot last te zijn laat ik er 1 tot 2 per jaar verrichten.
                Deze november dien ik weer een afspraak te maken. Ben best wel benieuwd.
                Mijn laatste onderzoek was die toen ik OFF gegaan was en het resultaat was verbluffend goed. Vanaf het moment dat ik weer ON ging heb ik enkel maar met testosteron gekuurd en ook dat zegt wat aangezien test lichaamseigen is en ook tot de roids te behoort dat de minste 'schade' geeft.

Zolang mijn bloedonderzoeken positief blijven zal ik ongestoord verder gaan.

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Most certainly. Oefeningen, sets, reps, etc.
                Okikoki boss, zal er voor zorgdragen!

Comment

Oke.
                  Trainingsstijl is dus een strak hoog volume, standaard 4x12 met rustintervals van 60 seconden. (stopwatch)
                  Tussen de oefeningen 2 minuten aangezien ik wat meer tijd nodig heb me voor te bereiden.
                  Ik kan naar failure afreizen, het hoeft niet. Zolang mijn getrainde spiergroep maar fatique aanvoelt.
                  3,4 oefeningen per spiergroep. Soms eens 5, hangt af of ik een grote spiergroep op 1 dag heb ingedeelt.
                  Gewicht ligt op 50/60% van mijn kunnen. Lijkt weinig, wat ik ook dacht, maar met die verrekte korte rust en de vele reps is het verdomd lastig. Soms, vooral wanneer ik faal, denk ik dat ik zwakker begin te worden. Dit is beslist niet het geval.
                  Ik train 5 dagen in de week, de weekenden heb ik rust en echt geen tijd daar ik mijn tweede baan dan uitoefen.

Normaal gesproken heb ik de volgende indeling:

Ma: Borst/Triceps
                  Di: Rug
                  Wo: Biceps/Buik
                  Do: Schouders/Traps
                  Vrij: Benen/Kuiten

Ik tracht dit schema aan te houden maar het is niet ongebruikelijk dat ik de indeling wat verander. Meestal komt het door iets wat voorrang behoeft (tandarts/dokter/overwerk) en dat ik dus met de spiergroepen moet gaan schuiven.
                  Zo ook deze week. Kon helaas afgelopen maandag niet naar de sportschool en moest gaan improviseren.

Vandaag waren schouders en biceps aan de beurt:

-Military Press, 2 sets opwarmen, 4 sets x 12 reps.
                  -Bentover Lateral Raise, 4 sets x 12 reps.
                  -Cable Upright Rows, 4 sets x 12 reps.
                  -Reverse Cable Lateral Raise, 4 sets x 12 reps. (4e set fail, 10 reps)

-Curlbar Curl, 2 sets opwarmen, 4 sets x 12 reps.
                  -Machine Preacher Curls, 4 sets x 12 reps.
                  -Cable Curl, 4 sets x 12 reps.

Ik probeer altijd de oefeningen voor een poosje aan te houden maar ik ben zo wisselvallig als het weer in Engeland en dus verander ik vaak de opzet.

Comment

Oke.
                    Trainingsstijl is dus een strak hoog volume, standaard 4x12 met rustintervals van 60 seconden. (stopwatch)
                    Tussen de oefeningen 2 minuten aangezien ik wat meer tijd nodig heb me voor te bereiden.
                    Ik kan naar failure afreizen, het hoeft niet. Zolang mijn getrainde spiergroep maar fatique aanvoelt.
                    3,4 oefeningen per spiergroep. Soms eens 5, hangt af of ik een grote spiergroep op 1 dag heb ingedeelt.
                    Gewicht ligt op 50/60% van mijn kunnen. Lijkt weinig, wat ik ook dacht, maar met die verrekte korte rust en de vele reps is het verdomd lastig. Soms, vooral wanneer ik faal, denk ik dat ik zwakker begin te worden. Dit is beslist niet het geval.
                    Ik train 5 dagen in de week, de weekenden heb ik rust en echt geen tijd daar ik mijn tweede baan dan uitoefen.

Normaal gesproken heb ik de volgende indeling:

Ma: Borst/Triceps
                    Di: Rug
                    Wo: Biceps/Buik
                    Do: Schouders/Traps
                    Vrij: Benen/Kuiten

Ik tracht dit schema aan te houden maar het is niet ongebruikelijk dat ik de indeling wat verander. Meestal komt het door iets wat voorrang behoeft (tandarts/dokter/overwerk) en dat ik dus met de spiergroepen moet gaan schuiven.
                    Zo ook deze week. Kon helaas afgelopen maandag niet naar de sportschool en moest gaan improviseren.

Vandaag waren schouders en biceps aan de beurt:

-Military Press, 2 sets opwarmen, 4 sets x 12 reps.
                    -Bentover Lateral Raise, 4 sets x 12 reps.
                    -Cable Upright Rows, 4 sets x 12 reps.
                    -Reverse Cable Lateral Raise, 4 sets x 12 reps. (4e set fail, 10 reps)

-Curlbar Curl, 2 sets opwarmen, 4 sets x 12 reps.
                    -Machine Preacher Curls, 4 sets x 12 reps.
                    -Cable Curl, 4 sets x 12 reps.
                    Ziet er interessant uit. Met die korte rust ertussen is het inderdaad bedrieglijk. Houd je zo wel tijd over om te kickboksen?

Ik probeer altijd de oefeningen voor een poosje aan te houden maar ik ben zo wisselvallig als het weer in Engeland en dus verander ik vaak de opzet.
                    Hoezo, het regent toch elke dag in Engeland? Of was dat nou Schotland ...
                    Last edited by inferno_0666; 30-08-2012, 18:22.
                    - Dave Tate

Comment

• Wat zijn je stats eigenlijk?
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ziet er interessant uit. Met die korte rust ertussen is het inderdaad bedrieglijk. Houd je zo wel tijd over om te kickboksen?

Hoezo, het regent toch elke dat in Engeland? Of was dat nou Schotland ...
                        Tsja, kickboxen zal dan op een zondag moeten.
                        Engeland ligt gewoon asociaal kut gesitueerd op de aardbol. Jah, het regent hier veel maar in Schotland is het nog ff een poepie erger.

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Wat zijn je stats eigenlijk?
                        Weeg 121kg met een BF van 18%
                        Heb een klein buikje. Ben al lange tijd aan het bulken, cutten komt als ik er klaar voor ben. Zolang mijn BF binnen de perken blijft zal ik mijn intake hoog houden. Voel me gewoon zeer sterk en ben ook erg anabool.

Verder ben ik niet zo'n opmeet-type. Geloof dat m'n armen 43cm zijn,,,,,,ja, dat zijn ze! (ff snel gekeken)
                        Ben niet alleen lang (1,93m) maar ook oog ik groot, brede schouders, dikke nek.
                        Maar goed, op een frame van bijna 2 meter past een hoop massa.

Comment

• Waarom ga je niet een lange tijd op dieet als je toch het hele jaar on bent?Spiermassa zal je niet inleveren.
                          Vind 18% wel erg hoog eigenlijk, zeker als je 44 jaar bent meende ik ergens te lezen, dan is je inwendige vet ook meer aanwezig.
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Armen hebben wel werk nodig, 43 cm is toch wat aan de lage kant voor jou fysiek, maar dat is op de foto ook wel te zien.

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Waarom ga je niet een lange tijd op dieet als je toch het hele jaar on bent?Spiermassa zal je niet inleveren.
                              Vind 18% wel erg hoog eigenlijk, zeker als je 44 jaar bent meende ik ergens te lezen, dan is je inwendige vet ook meer aanwezig.
                              Originally posted by Torque View Post
                              Armen hebben wel werk nodig, 43 cm is toch wat aan de lage kant voor jou fysiek, maar dat is op de foto ook wel te zien.
                              Klopt. Mijn armen zijn samen met borst de zwakkere groepen. Kracht is er volop, volume kan zeker wel meer.

18% is niet laag maar ook niet echt hoog, vooral op een lengte van 1,93m is dit gemakkelijk weg te cijferen.
                              Maar goed, ben momenteel nog aan het uitrekenen hoeveel mijn intake is maar ben wel al lager in koolhydraten gegaan.
                              Mij gaat het voornamelijk om die massa. Het oogt gewoon groter en dat kan ik als uitsmijter goed gebruiken. Heb er nu niet zo'n zin in om lager in BF te gaan daar ik weet een hoop te moeten inleveren.
                              Er zit een behoorlijke hoeveelheid spier achter die 18% aangevuld met vocht maar toch wil ik nog wat verder.
                              Ook kijkende naar mijn kuurplan dat mij kan helpen lager in BF te geraken zonder mijn dieet drastisch te moeten veranderen.

Comment

• Is er een reden voor waarom je 10wk cruised? Heb weleens gelezen dat ze in de vs vaak 8 weken gas geven en 2 weken bridgen/pct en door.
                                There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X