Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vergeleken met sommige van jouw topics hier en op DBB vind ik het taalgebruik en "manners" op dat Engelse forum heel erg netjes. Inhoudelijk kan ik er niks over zeggen want ik heb geen verstand van AAS.
Hoe is het met je wekelijkste stats?Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostVergeleken met sommige van jouw topics hier en op DBB vind ik het taalgebruik en "manners" op dat Engelse forum heel erg netjes. Inhoudelijk kan ik er niks over zeggen want ik heb geen verstand van AAS.
Hoe is het met je wekelijkste stats?
Stats komen er aan.
Ik ben me er steeds meer van bewust dat mijn kuurplannetje is zeer doordachte is en dat deze er op dit moment zeker aan zal komen.
Tot nu toe geen enkele reden om het niet uit te proberen.
Ik zal vandaag ook nog op Amerikaanse boards navragen wat zij ervan vinden.
Comment
-
Stats gisterenochtend:
Gewicht: 107kg
Taille: 94cm
Nek: 46cm
BF: 12,6%
Mijn plannetje werkt. Ik ben vocht rond borstgedeelte aan het kwijtraken en ook rond taille verdwijnt het met wat vet.
Mijn nek is een halve centimeter geslonken, aanduiding dat het vocht verminderd.
Op mijn taille ben ik een centimeter verloren waar ik zeer blij mee ben.
Ik weet nu dat ik de 10% BF over 6 weken kan gaan halen.
Dan zal ik met mijn nieuwe kuur starten om naar de 7% BF af te reizen.
Helaas ben ik nu slechts een tiende van een procent aan vet verloren maar ik geef de moet niet op en weet zeker dat het volgend weekend goed gaat komen.
Tot nu toe eet ik al 2 weken geheel strikt. Ik heb een nieuwe methode hoe ik mijn voeding neem in de weekenden. S'morgens gewoon ontbijt met eieren en havermout. Dan elke 2,5 uur witvis met tonijn, een kleine 50gr. aan dierlijke eiwitten. Tot aan een uur of zes s'avonds, dan heb ik een grote maaltijd met pasta, groenten en biefstukgehakt, of kip, of vis. Hierdoor verlaag ik de carbs-intake aanzienlijk aangezien ik in het weekend echt rust en dus niet veel uitvoer. Op dit moment werkt dat voor mij.
Heb mijn voeding weer aangepast. Normaal gesproken heb ik 1 maaltijd per dag met aardappelen, doperwten en tonijn. Deze is geschrapt daar ik in koolhydraten nog wat wil zakken.
Ipv ingevroren voorgekookte kip neem ik nu verse kip, heb de hoeveelheid ook wat opgevoerd.(50gr.) Hierdoor zakt mijn totale zout-inname met bijna 3 gram waar ik zeer blij mee ben. Ondanks dat ik schoon eet had ik toch een zout-inname van 9 gram per dag, dit is nu ver gedaalt. De kip zal ik niet braden maar koken, dus gewoon in heet water voor een x aantal minuten.
Sinds een week of twee nuttig ik ook een shake met wat snelle suikers en proteinen direkt bij het opstaan, waarna ik mijn ontbijt neem.
Dit om mij zo snel mogelijk weer in anabole toestand te krijgen.
Champignions en zijn uit mijn voeding gehaalt. Eet dat nu al meer dan 2 jaar elke dag en wil iets anders. Nu heb ik een mix van kleingesneden broccolie, bloemkool, wortelen en doperwten.
Totale kalorie-intake zal nu op 4000 kcal liggen. Met genoeg eiwitten, minder koolhydraten en altijd lage vet-inname zal ik trachten naar de magische 10% BF toe te gaan, hopelijk over 6 weken heb ik dat verwezenlijkt.
phpZSthnGAM.jpg
Comment
-
High Strength glucosamine sulphaat tabs.
Hier nog even een wat duidelijker schema:
Imageshack - unledlwf.jpg
Comment
-
Originally posted by TrainInsane View Post6 weken moet lukken toch , en het gaat je lukken
4000kcal voor te cutten damn :d , heb ik nog niet veel voorbij zien komen
grtzz
Dit komt omdat ik enorm veel fiets en hier in Engeland is dat knap lastig met al die heuvels.
Maar goed, heb afgelopen week mijn theorie-examen gehaald en van de week mijn eerste rijles. Hopelijk over een maandje of 3 een autootje.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHehehe, mijn onderhoud ligt ongeveer op 5000 kcal.
Dit komt omdat ik enorm veel fiets en hier in Engeland is dat knap lastig met al die heuvels.
Maar goed, heb afgelopen week mijn theorie-examen gehaald en van de week mijn eerste rijles. Hopelijk over een maandje of 3 een autootje.
Succes met je rijles
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostBedoel je nu de manieren van de leden daar op UK Muscle of doel je op mijn houding?
Pas maar op met het halen van je rijbewijs: het zou je (gedwongen) cardio sterk negatief kunnen beïnvloeden.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostDe manieren van de leden aldaar. Er wordt minder "op de man" gespeeld.
Pas maar op met het halen van je rijbewijs: het zou je (gedwongen) cardio sterk negatief kunnen beïnvloeden.
Originally posted by yvesb View Postsucces ouwuh en links rijden he
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment