Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja dat probleem heb ik niet wat jij hebt. Ik ben niet zo zwaar mijn intake zit rond de 2400 kcal.
    Je zal zelf merken wanneer je je indeling kev moet gaan aanpassen. Als je na een week of 6 niet meer afvalt moet je dingen gaan veranderen. Misschien is dat bij jou niet nodig.....Bij mij was het wel nodig.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Cycle:

- Winstrol, week 1-4 (25 days), 40mg/d, tabs.
      - Test-E, week 1-14, 500mg/w, inject.
      - Tren-E, week 1-12, 400mg/w, inject.
      - Proviron, week 1-14, 25mg/d, tabs.
      - HCG, week 2-14, 100IU/d, inject.

Waarom begin je met winstrol van week 1-4?
      Winstrol word toch gebruikt om harder uit een kuur te komen?....Kan je het dan niet beter de laatste 4 weken van je kuur nemen?

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Cycle:

- Winstrol, week 1-4 (25 days), 40mg/d, tabs.
        - Test-E, week 1-14, 500mg/w, inject.
        - Tren-E, week 1-12, 400mg/w, inject.
        - Proviron, week 1-14, 25mg/d, tabs.
        - HCG, week 2-14, 100IU/d, inject.

Waarom begin je met winstrol van week 1-4?
        Winstrol word toch gebruikt om harder uit een kuur te komen?....Kan je het dan niet beter de laatste 4 weken van je kuur nemen?
        Ja dat kan maar ik gebruik het als een kickstart.

Comment

• zoveel eiwitten voor spierbehoud lijkt me een beetje onzin aangezien er nog genoeg kh binnen komen?
          als iemand dit kan onderbouwen lijkt me wat beter, nu is het eerder nietes welles.
          Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            zoveel eiwitten voor spierbehoud lijkt me een beetje onzin aangezien er nog genoeg kh binnen komen?
            als iemand dit kan onderbouwen lijkt me wat beter, nu is het eerder nietes welles.

Ik heb het zelf ervaren op die manier.....ik kan het ook niet onderbouwen.
            Mijn volgende cutcycles zal ik dan ook weer op dezelfde manier doen. Merk dat dit goed werkt bij mij.....Wil niet zeggen dat het voor een ander ook zo werkt.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
              Ik heb het zelf ervaren op die manier.....ik kan het ook niet onderbouwen.
              Mijn volgende cutcycles zal ik dan ook weer op dezelfde manier doen. Merk dat dit goed werkt bij mij.....Wil niet zeggen dat het voor een ander ook zo werkt.
              Ik zei het net al tegen Os.
              Als het werkelijk zo is waarom zit een kerel zoals Jay Cutler dan op 400-450gr. proteinen?
              Hij vertelt dit voortdurend in zijn seminars, heb dit al vele malen gezien.
              Op hoeveel gram zit jij dan Ash?

Mijn KEV percentages zijn trouwens 37% / 43% / 20%

Comment

• Tussen de 250 en 300 gram proteine(op trainingsdag)
                50-100 gram carbs(op trainingsdag) en 60-80 gram vetten.(op trainingsdag)

Comment

• Ik ga even wachten wat Punani hierover te melden heeft.
                  Zal hem trouwens ff een PM sturen.

Comment

• Ik hou mn mond al.

Zal zeker anders zijn bij AAS....
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• ik kan het schema niet lekker lezen. kan je hem uittypen?

350gram proteine is voldoende hoor.

Comment

• zie niet waar sommige zo moeilijk over doen.
                        300gr carbs, 340gr proteine, 70gr vetten als dag totalen wat ik zo vlug kon zien.

Als je 120kg weegt...2,5gr eiwit...dan is 280gr eiwit goed genoeg. Maar als je eetschema opzet zit je daar al heel makkelijk over heen. Zo erg is het niet als je dan 300-320gr in het schema hebt.

300gr carbs is ook meer dan genoeg. In mijn ogen is alles boven de 200-220gr op een dag niks meer dan kcal opvulling. Tenzij je een duursporter op niveau bent zoals een marathonloper of wielrenner bent zul je die hoeveelheden van 300-600gr carbs op een dag echt niet nodig hebben.

70gr vet vind ik dan weer aan de hele lage kant. Zou dan zo doen dat er op niet-sport dagen de carbs flink minder gegeten wordt en dan de vetten ter compensatie verhogen. En dan als je onder de 14% zit kun je elke dag die 300gr carbs gaan eten. Bij hogere vet% is dat niet slim. Hoe dikker je bent, hoe slechter je lichaam met carbs om kan gaan...hoe dikker je dus blijft worden. Je moet je carb inname dus verdienen hehe.

Comment

• Thnx Pun en Fal voor bevestiging.
                          Zal vanmiddag mijn schema wel ff uittypen.

Comment

• Je eerste maaltijd om 04:30? Dan ben jij er iedere dag vroeg bij.
                            Ik zie in je schema dat je de grammen proteĂŻne uit plantaardige bronnen (zoals oatmeal) meerekent. Is dat de correcte methode van rekenen? Ik had geleerd van deze website dat proteĂŻne uit plantaardige bronnen door het lichaam niet als proteĂŻne gebruikt kunnen worden, alleen als kcal bron gebruikt kan worden.
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Maaltijd 1: 250gr. havermout met 25gr. whey.
                              KEV= 148,1 50,5 23,5

Maaltijd 2: 61gr. whey.
                              KEV= 4,3 50,0 4,0

Maaltijd 3: 110gr. koolvis met 129gr. tonijn en 10gr. paranoten.
                              KEV= 0,3 49,4 11,4

Maaltijd 4: 110gr. koolvis met 129gr. tonijn en 10gr. paranoten.
                              KEV= 0,3 49,4 11,4

Maaltijd 5: 150gr. kip met 95gr. rijst en 100gr. broccoli en 125gr. champignion
                              KEV= 75,2 50,1 4,6

TRAINING *******************************

Maaltijd 6: 150gr. kip met 95gr. rijst en 100gr. broccoli en 125gr. champignion
                              KEV= 75,2 50,1 4,6

Maaltijd 7: 110gr. koolvis met 129gr. tonijn en 10gr. paranoten.
                              KEV= 0,3 49,4 11,4

Dit is een totaal van 3241 kcal.
                              Koolhydraten = 303,7 gram
                              Eiwitten = 348,9 gram
                              Vetten = 70,9 gram

Voorstel was: 3250 kcal
                              Koolhydraten: 300 gram
                              Eiwitten: 350 gram
                              Vetten: 70 gram

Comment

• Nu even geen zin om je topic door te lezen. Doe ik straks.

Wilde je alleen vragen wat je ervaringen zijn met hcg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X