Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Doris1981 View Post
    Idd en hoe zou dat nou komen?
    Sinds de nieuw mods!!

Thnx BTW
    je komt net om de hoek kijken man, wat heb jij er nou verstand van hoe het vroeger hier was? dan heb ik het niet over 2 maanden, maar over 2 jaar.
    Dus niet de mods de schuld geven van waar ze niets aan kunnen doen.

Ja het klopt dat er steeds meer off-topic was omdat steeds meer topics daar komen. Zelf doe ik ook mee maar vind het af en toe te ver gaan hier, maar als mensen gewoon er niet op reageren en meer zoals vroeger dingen gaan zoeken op internet en dat hier posten (zoals nieuwe onderzoeken over onse hobby/sport/levenstijl) dat werdt vroeger veel meer gedaan dan de laatste tijd.
    Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
      je komt net om de hoek kijken man, wat heb jij er nou verstand van hoe het vroeger hier was? dan heb ik het niet over 2 maanden, maar over 2 jaar.
      Dus niet de mods de schuld geven van waar ze niets aan kunnen doen.

Ja het klopt dat er steeds meer off-topic was omdat steeds meer topics daar komen. Zelf doe ik ook mee maar vind het af en toe te ver gaan hier, maar als mensen gewoon er niet op reageren en meer zoals vroeger dingen gaan zoeken op internet en dat hier posten (zoals nieuwe onderzoeken over onse hobby/sport/levenstijl) dat werdt vroeger veel meer gedaan dan de laatste tijd.
      Ha ha dat dacht jij.

Comment

• Ik heb zo het idee dat Die General een beetje aan de touwtjes trekt.

Ik kan topics noemen ja maar doe dat niet om bepaalde redenen en hou me hierbij.

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
          Nou moet je eens luisteren mannetje, ik en dynobet zijn juist de gene die geen offtopic gelul mee doen. Ik kan je garanderen dat het aandeel aan goede kwalitatieve posts van onze totaal aantal posts hoger is, dan die van een gemiddelde bodynetter.

Het is prima dat men kritiek uitoefent, maar kom dan wel met ware feiten aanzetten en ga ons niet de schuld van bepaalde dingen geven, waar ik totaal niks mee te maken heb.
          Nou moet je eens goed luisteren mannetje???
          Dat bedoel ik nou, nu al denken dat je het hebt uitgevonden daar kan ik slecht tegen.

Comment

• Originally posted by Doris1981 View Post
            Nou moet je eens goed luisteren mannetje???
            Dat bedoel ik nou, nu al denken dat je het hebt uitgevonden daar kan ik slecht tegen.
            Ik denk helemaal niks, maar op het moment dat je mij beschuldigt van dingen, waar ik totaal niks mee te maken heb en waar ik totaal geen schuld van draag, ga je te ver en daar kan ik dus slecht tegen.

Maar als het je hier niet bevalt mag je ook gewoon gaan. Ik zal je niet missen als je me op zo een manier wilt aanvallen. Kom nou, ik pik zoiets niet.

Voor het geval dat je denkt dat dit iets met mod zijn te maken heeft, in het werkelijke leven zal ik dit ook niet pikken. Het argument heb je in ieder geval verloren. "Ik kan topics noemen ja maar doe dat niet om bepaalde redenen en hou me hierbij." is typisch een antwoord dat je krijgt als iemand het niet weet.

Comment

• Kijk die doris weer eens zeiken.. je zit hier 2 maanden man. Wat weet jij ervan man?

Ook al zeiken dat je verwijfd bent al je je tanden laat bleken.. wat jij bent zo mannelijk. Als je een topic niks aan vind, niet komen, als je bodynet niks vind, niet komen.. simpel.

Comment

• Gooi topic toch dit, tis snuffs log en voor de mensen die er nog wat van willen leren en het teruglezen is dit alleen maar vervuiling.

Plus snuff is toch pleite dacht ik
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Lijkt me nu inderdaad wel goed zo, wou even mijn punt nog kwijt hier. Ik hoor het wel van snuff of het topic ooit weer open moet. Bij deze gesloten!

Comment

• Op verzoek van Snuff weer geopend!

Comment

• Gaat ie er ook weer wat mee doen?

Comment

• Yo Snuffke, alive & kicking?
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Voor de nog geinteresseerden wilde ik Tripple-Snuff nog even bijwerken.
                          Ik ben zo goed als klaar met mijn kuur van 14 weken, vandaag is de laatste dag.
                          Heb enige weken geleden besloten om er nog 1 laatste week aan vast te knopen om toch mijn doel te bereiken.
                          Ik heb tijdens deze kuur een kleine fout gemaakt door mezelf een halve cheatday te geven. Dit deed ik een week of 6 terug en dat pakte niet goed uit. Schijnbaar reageeer ik zeer heftig. Daardoor bracht ik mijn doel in gevaar. Ik heb daarvan geleerd. Het heeft mij enkele weken gekost om weer back on track te geraken.
                          Daarom ook de extra week toevoeging.
                          Tevens kan ik jullie ook nog melden dat ik niet OFF ga maar een bridge neem van 250mg Test-E/w voor 8 weken naar mijn volgende 'blast'.
                          Deze ziet er als volgt uit: (niet schrikken)

Winstrol, week 1-6, 80mg/d
                          Test-E, week 1-16, 1000mg/w
                          Tren-E, week 1-14, 600mg/w
                          Deca, week 1-14, 400mg/w
                          DHEA, week 1-16, 100mg/d
                          Proviron, week 1-16, 50mg/d
                          Pramipexole, week 7-14, 0,5mg/d
                          HCG, week 1-16, 100IU/d

Geen nakuur want daarna bridge ik weer.
                          Je zult wel denken, jezus wat een kuur, maar ik kan uit ervaring zeggen dat ik een hoge tolerantie heb wat betreft steroiden. Ook wil ik zien wat hogere doseringen voor mij gaan brengen. Heb over deze kuur zorgvuldig nagedacht en alle eventuele bijwerkingen zoveel mogelijk ingedekt.

Wil als afsluiter eigenlijk nog het belangrijkste aan jullie doorgeven.
                          Na 14 weken strikt in de cut te hebben gezeten toon ik jullie eerst mijn stats voor de kuur en dan mijn huidige statistieken.

Mijn stats op zondag 27 juni:

Gewicht: 112,3kg
                          Taille: 103cm
                          Nek: 45cm
                          BF: 20,3%

Mijn huidige stats:

Gewicht: 98,9kg
                          Taille: 88,5cm
                          Nek: 44cm
                          BF: 10,7%

Met nog 1 week te gaan hoop ik dus op 10% BF te eindigen, wat tevens mijn doel is.

Verder wilde ik Misterfit nog even bedanken voor het openen van dit topic.
                          Laterzzzz.

Comment

• netjes 10% omlaag

Krijgen we een foto te zien an het resultaat?

Comment

• mooi resultaat man!

Comment

• Leuk je weer is actief te zien snuff, 10% eraf moet goed voelen. Hoe zit t met de rest van je stats en wat is je uiteindelijk doel straks? En...... foto's? hehe
                                I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X