Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• i m sorry m8

tut=tutorial
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Een wat?
      TUT?
      Wat is datnou weer, een afkorting ofzo. Testosteron Uit Turkije???
      Testosteron uit turkije.. hahaha

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
        i m sorry m8

tut=tutorial
        Je bedoelt hoe het te maken.

Comment

• yes een how 2 = t zelfde.

Heb die van DBB gelezen vind m nogal karig

een video tut zou erg handig zijn.
          We like it

Comment

yes een how 2 = t zelfde.

Heb die van DBB gelezen vind m nogal karig

een video tut zou erg handig zijn.
            Zal ik je wat vertellen bro.
            Ik heb op DBB een topic geopent. Snuff's Brewery. Het was de bedoeling om een extra dementie toe te voegen aan het laten zien hoe zelf roids te brouwen. Ik wilde het op video vast gaan leggen.
            Ik ben in dat topic door een aantal, waarschijnlijk dealers of gasten die voor UG-Labs werken, enorm tegengewerkt en aangevallen. Zo erg zelfs dat al die meelopertjes zich er ook mee gingen bemoeien. Ik heb mezelf voortdurend moeten verdedigen, op het laatst was er geen lol meer aan. Het topic is gesloten geweest en vorige week weer geopent. Vanf het moment van heropening begon het gezeik weer. Ik ben namelijk de grootste vriend van Krieltje,,,,NOT! Het topic werd weer gesloten.
            Als ze nou gewoon eens m'n gang lieten gaan hadden ze nu een mooi topic gehad met beelden van hoe te brouwen. Maw hebben die prutsers het voor zichzelf verknalt. Maar goed, maakt voor mij niet uit. Ik weet hoe het te maken, ik heb mijn suppliers en alles wat ik nodig heb. En 1 ding kan ik je garanderen, het is zeer lucratief.

how to Test E (homebrew)

Zelf injecteerbare producten maken

Hoe je zelf je injectables of orals maakt

how to homebrew /Recipes and tips thread - MESO-Rx

Vooral die laatste is echt de moeite waard.

Comment

• Link naar dat topic?

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                Link naar dat topic?
                Hahaha, hij is verwijderd, als ik naar mijn statistieken ga, staat hij niet meer tussen mijn geopende topics.
                Hehehe, ik begrijp wel waarom, er zijn zoveel onderwerpen over UG-Labs aan de orde gekomen dat ik vermoed dat het wel eens belastend of voor hen kan zijn. Vergeet niet dat forums hun afzet-gebied is.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Zal ik je wat vertellen bro.
                  Ik heb op DBB een topic geopent. Snuff's Brewery. Het was de bedoeling om een extra dementie toe te voegen aan het laten zien hoe zelf roids te brouwen. Ik wilde het op video vast gaan leggen.
                  Ik ben in dat topic door een aantal, waarschijnlijk dealers of gasten die voor UG-Labs werken, enorm tegengewerkt en aangevallen. Zo erg zelfs dat al die meelopertjes zich er ook mee gingen bemoeien. Ik heb mezelf voortdurend moeten verdedigen, op het laatst was er geen lol meer aan. Het topic is gesloten geweest en vorige week weer geopent. Vanf het moment van heropening begon het gezeik weer. Ik ben namelijk de grootste vriend van Krieltje,,,,NOT! Het topic werd weer gesloten.
                  Als ze nou gewoon eens m'n gang lieten gaan hadden ze nu een mooi topic gehad met beelden van hoe te brouwen. Maw hebben die prutsers het voor zichzelf verknalt. Maar goed, maakt voor mij niet uit. Ik weet hoe het te maken, ik heb mijn suppliers en alles wat ik nodig heb.
                  Persoonlijk vind ik dat je te makkelijk hapte. Dr was eigenlijk niets aan de hand. Die 1ne gast kwam ook nog met goed advies, denk aan het bijten van stof in plastic ed.

Snap wel waarom je makkelijk hapte, was niet de 1e X dat ze commentaar op je hebben gehad.

Voor de rest erg jammer, wellicht een how 2 movie hier plaatsen ?

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  En 1 ding kan ik je garanderen, het is zeer lucratief.
                  I dunno, goedkoper dan dit? voor 10 amp hg 250 mg test e betaal je 7 usd. Maar dan moet je t wel ophalen ofzo
                  We like it

Comment

Persoonlijk vind ik dat je te makkelijk hapte. Dr was eigenlijk niets aan de hand. Die 1ne gast kwam ook nog met goed advies, denk aan het bijten van stof in plastic ed.

Snap wel waarom je makkelijk hapte, was niet de 1e X dat ze commentaar op je hebben gehad.

Voor de rest erg jammer, wellicht een how 2 movie hier plaatsen ?

I dunno, goedkoper dan dit? voor 10 amp hg 250 mg test e betaal je 7 usd. Maar dan moet je t wel ophalen ofzo
                    Dat van het bijten in plastic is bull. Dan dien je de bezoate wel een enorme lange tijd in de spuit te houden. Echter praten we hier over nog geen halve minuut.
                    Ik moet me heel erg inhouden op DBB en heb besloten dat ook te doen.

Tuurlijk zou het mooi wezen om hier een mooie topic over home-brew hier te openen echter willen de moderators niet reageren op mijn mails die ik hun stuur. Ik ben niet meer in staat om bestanden te posten omdat ik op mijn limiet zit. Ik heb 3 moderators een lijstje gestuurd van alle bijlagen die nu gedelete mogen worden zodat ik weer bestanden kan uploaden. Helaas, denk dat ze me eerder een kogel tussen m'n ogen geven dan mij helpen.

Je weet ongeveer de prijs wel van een 10ml test-e vial UG. Ik kan dat nu 4x goedkoper.

Comment

• TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
                      ImageShack® - Online Media Hosting
                      Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes

kan je toch alle foto's uploaden?
                      Groeten

Comment

• Jazeker, maar wat vrije memory om bestanden zoals Word of Excel in mijn posts te zetten zou ook wel lekker zijn.
                        Ik wil ook graag verder met mijn log en schema's posten.
                        Heb je daar ook een oplossing voor?

Comment

• Ja.. Speedy Share - upload your files here

Comment

• Buiten irritante upload sites zoals rapidshare, megaupload etc niet.
                            Of je maakt screenshots van je excel, werkt wel fijner ook voor de lezers, hoef je niet steeds bestanden te downloaden.
                            Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                              Buiten irritante upload sites zoals rapidshare, megaupload etc niet.
                              Of je maakt screenshots van je excel, werkt wel fijner ook voor de lezers, hoef je niet steeds bestanden te downloaden.
                              Speedy Share - upload your files here is erg chil en relaxt.. binnen no time geupload en notime gedownload..

Comment

• Ja maar als hij een voedingsschema erop zet zijn er denk maar weinig die zin hebben het te downloaden (no offence, maar algemeen zo)
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X