Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by seanl94 View PostIk gok de terugval na een dergelijk lange tijd on te zijn geweest, zowel fysiek als mentaal.
Terugval is nog maar de vraag.
Ben weleenswaar in BF gestegen maar ook in gewicht.
Dit betekent dat er dus vet is aangezet, echter zegt het niets of ik spiermassa verloren heb.
Daarom accepteer ik op dit moment de VP stijging.
Ik ben enorm blij dat het vocht nu echt goed aan het verdwijnen is. Ik had vrij dikke enkels en kon ik met mijn vinger een deuk in mijn enkels drukken die vervolgens een vrij lange tijd bleef zitten. Dat vocht is nu voor 95% weg.
Ondanks dat toch behoud van mijn gewicht.
Nogmaals, het gaat er bij mij vooral om mijn spiermassa te behouden. Kan ik dat uithouden tot het moment ik weer kan kuren ben ik allang tevreden.
Spierbehoud is nu het allerbelangrijkste, het zou anders betekenen dat ik anderhalf jaar lang voor pietsnot mijn gezondheid op het spel gezet hebt.
Ik dien nu uit andere vaten te tappen, een andere weg in te slaan en als dat gepaard gaat met een BF verhoging dan zal dat op dit moment maar even moeten.
Comment
-
Persoonlijk vind ik een stijging in bf ook weer een 'terugval': je zult naderhand immers weer tijd en moeite moeten steken om op het oude niveau terug te komen. Nu kuur ik welliswaar niet, maar net zoals jou vind ik het belangrijker om massa te behouden, dan het behouden, of het snel(ler) laten dalen van het bf in slechte perioden.
En als ik me niet vergis is er toch ook een mentale terugval bij een gebrek aan testosteron? En dan bedoel ik een direct verband, niet de indirecte problemen zoals je jongeman niet meer omhoog wil - en je daar depressief van wordt - wanneer dáádwerkelijk alles uit je bloed verdwenen is, want da's nog wel te compenseren met het eea.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe snel je eigen productie weer opstart, je hebt immers altijd HCG gebruikt, en dat zou er toch voor moeten zorgen dat de testes actief blijft, right?Last edited by scoobydoo; 24-12-2011, 23:49.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostPersoonlijk vind ik een stijging in bf ook weer een 'terugval': je zult naderhand immers weer tijd en moeite moeten steken om op het oude niveau terug te komen. Nu kuur ik welliswaar niet, maar net zoals jou vind ik het belangrijker om massa te behouden, dan het behouden, of het snel(ler) laten dalen van het bf in slechte perioden.
En als ik me niet vergis is er toch ook een mentale terugval bij een gebrek aan testosteron? En dan bedoel ik een direct verband, niet de indirecte problemen zoals je jongeman niet meer omhoog wil - en je daar depressief van wordt - wanneer dáádwerkelijk alles uit je bloed verdwenen is, want da's nog wel te compenseren met het eea.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe snel je eigen productie weer opstart, je hebt immers altijd HCG gebruikt, en dat zou er toch voor moeten zorgen dat de testes actief blijft, right?
A is het drastisch afnemen van vocht waardoor door de nek/taille methode mijn lichaam verhoudingsgewijs automatisch een hoger BF ontvangt. In principe is dit oke, tis geen kwaliteits massa en ga ik weer opnieuw ON zal ik ook een AI nemen om die vochtophoping te vermijden.
B is het vakantie hebben met het niet strikt naleven van mijn voeding. Ik zorg er weleenswaar voor dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg maar deze komen van andere bronnen en ook eet ik geen schone koolhydraten. Trainen doe ik dan nog wel.
Ja, tis terugval, maar ik geef daar niet direkt het OFF gaan de schuld van.
Wat betreft spierbehoud staan we op 1 lijn.
Tot op dit moment nog geen psychische terugval. Ik voel me mentaal goed en gezond, ben niet depri of wat dan ook. Tevens leg ik me neer bij acceptatie van sommige aspekten die meedraaien.
Libido is nog steeds aanwezig.
Maar goed, wat niet is kan nog komen.
Ook voor mij is dit tijdperk van mijn kuren nieuw en zal ik dit zeker als ervaring in mij opnemen. Daarom ook zal ik trachten het zoveel mogelijk in dit topic bij te houden zodat iedereen er wat aan heeft.
Denk dat het best wel interessant is om te weten hoe iemand zijn herstel verloopt na anderhalf jaar lang ON te zijn geweest met toediening van HCG in lage doseringen.
Heb nooit last gehad van atrofie, libido was ook altijd aanwezig.
Ik ben van mening, na heel veel erover gelezen te hebben en ook vele discussies te hebben gevoerd die mij niet allemaal in dank zijn afgenomen, dat het LH en FSH hormoon weer na enkele weken automatisch worden verstuurd. Het grootste probleem bij de meesten die lang hadden gekuurd zijn de leydig-cellen in de testes die niet meer willen reageren op de signalen afkomstig van het LH hormoon om te gaan produceren. De reden hiervoor was dus de inactiviteit van de leydig-cellen dat onstaat wanneer er exogeen wordt toegedient waardoor er geen hormonen meer worden doorgestuurd naar de testes. Die inactiviteit is bij mij echter nooit aan de orde geweest daar ik mijn leydig-cellen altijd actief gehouden heb met toediening van HCG.
We zullen moeten gaan afwachten en zien wat tamoxifen gaat brengen.
Een week voordat ik naar cardiologie stap zal ik een bloedonderzoek laten uitvoeren en dan kan ik iedereen hier precies meedelen in hoeverre ik hersteld ben.
Comment
-
Zo bedoelde ik het inderdaad. Ik zie kuren, bodybuilden, trainen, eten als een queste naar het leren kennen van je lichaam; het erachter komen hoe je herstelt na zo'n lange tijd en hoe de reactie op voeding, training daar in mee zal veranderen. Één hele ervaring.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Wordt het trouwens niet eens tijd voor een "Snuff's OFF-topic?".The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostZo bedoelde ik het inderdaad. Ik zie kuren, bodybuilden, trainen, eten als een queste naar het leren kennen van je lichaam; het erachter komen hoe je herstelt na zo'n lange tijd en hoe de reactie op voeding, training daar in mee zal veranderen. Één hele ervaring.Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostEr zijn twee redenen voor de stijging van het VP.
A is het drastisch afnemen van vocht waardoor door de nek/taille methode mijn lichaam verhoudingsgewijs automatisch een hoger BF ontvangt. In principe is dit oke, tis geen kwaliteits massa en ga ik weer opnieuw ON zal ik ook een AI nemen om die vochtophoping te vermijden.
Ik denk dat dit het gevaar van de nek/buik omvang methode is die je gebruikt. Je nekomvang heeft een onevenredig grote invloed op de conclusies die je trekt over je gehele lichaam.
Nu dat je "body recompositioning" doet doe je er verstandig aan om in de gaten te houden of de meetmethode nog wel van toepassing is op jou.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostWordt het trouwens niet eens tijd voor een "Snuff's OFF-topic?".
Deze onverwachte gebeurtenis met een staartje is slechs tijdelijk en zal dus ook maar tijdelijk een wat mindere en OFF gedeelte aan dit topic geven. Ik dien er gewoon verstandig aan te doen door het onafgebroken kuren eventjes op non-actief te zetten en er voor zorgen dat ik eerst alles geregeld heb alvorens weer te starten. 7 februari dien ik me bij cardiologie te melden en dan maar eens zien hoelang ik daarmee zoet ben. Zodra dat achter de rug is jas ik ook meteen weer een spuit in m'n reet.
Originally posted by seanl94 View PostDat zou de woordspeling van 'ontopic' verpesten ghehe.
Originally posted by niet_hier View PostIk zag die opmerking ook al in je weekoverzicht. Het klinkt nogal tegenstrijdig: je verliest vocht (in je nek) en trekt vervolgens de conclusie dat (a) je vp% stijgt en (b) dat je vvm gevaar loopt.
Ik denk dat dit het gevaar van de nek/buik omvang methode is die je gebruikt. Je nekomvang heeft een onevenredig grote invloed op de conclusies die je trekt over je gehele lichaam.
Nu dat je "body recompositioning" doet doe je er verstandig aan om in de gaten te houden of de meetmethode nog wel van toepassing is op jou.
Ik heb geleerd dat vermindering van nek-omtrek een vermeerdering in BF teweegbrengt tijdens een nek/taille meting.
Ik zal aanstaande zaterdag weer een good old meting met de huidplooitang uit laten voeren door m'n vriendin.
Ben benieuwd wat dat gaat opleveren. Komt dat in de buurt van de nek/taille meting ga ik daar ook ongestoord mee verder.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJa, of we willen of niet, vocht is ook een belangrijke factor wanneer het op het meten van het vetpercentage aankomt.
Ik heb geleerd dat vermindering van nek-omtrek een vermeerdering in BF teweegbrengt tijdens een nek/taille meting.
Ik zal aanstaande zaterdag weer een good old meting met de huidplooitang uit laten voeren door m'n vriendin.
Ben benieuwd wat dat gaat opleveren. Komt dat in de buurt van de nek/taille meting ga ik daar ook ongestoord mee verder.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Ben erg benieuwd hoe je lijf zich verder gaat gedragen de aankomende tijd op deze omslag.. eerste keer dat ik post hier maar volg je log al een tijdje..
Je bent toch wel beetje met pionierswerk hier bezig op dit forum.. Props! De keuzes die je maakt zijn weloverwogen en goed onderbouwd en ook gewoon recht doorzee. I like your style."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Tsja Cid, momenteel zit er nog ongeveer 50mg in mijn bloed, of het is allemaal al uit mijn systeem.
Ben nu bijna een week in mijn nakuur en, knock on wood, het gaat buiten verwachting.
Heb op dit moment echt nergens last van.
Mentaal voel ik me goed, libido is er gewoon, geen erectie-problemen, trainingen gaan naar behoren. Ik ben niet down, teneergeslagen of depri.
Het enige wat iets minder is, ik ben wel wat aan het junken en door mijn mindere stofwisseling gaat zich dat snel vasthechten.
Woog vanmorgen 115kg, ik hoop dat mijn BF stabiel is en niet nog meer opgelopen.
Vanaf overmorgen gaat mijn strikt regime weer in voor een vol jaar.
24/7 geheel strikt, kijk er eigenlijk best wel naar uit.
Vanaf dan werk ik weer voor de volle honderd procent aan mijn fysiek en zal ik mijn BF zeker laten zakken.
Natuurlijk blijf ik dat hier gewoon posten.
Ben eigenlijk zeer benieuwd naar het bloedonderzoek over enkele weken.
FSH en LH zullen met een beetje mazzel gewoon goed zijn, hier zorgt de tamo namelijk voor.
De HCG heeft anderhalf jaar lang voor activiteit van mijn leydig-cellen gezorgt, hopende dat die de signalen opvangen en weer uit zichzelf gaan produceren.
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostSoms vraagt ik me af wat je jezelf allemaal aan doet snuff
Ben zelf (nog) niet laaiend enthousiast over roids, maar als ik zie met welke kennis van zaken jij het doet dan lijkt het op fietsen:P
Voornemen: meer van roids weten dan jou, dan pas ga ik er aan! whehe189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment