Originally posted by [b
Kuur van moi (red)
Collapse
X
-
Ik zal wel kijken hoe het aanvoelt, en anders de dosering veel lager houden en dan langzaam afbouwen! Weet iemand hoeveel je eigen lichaam ongeveer aanmaakt?It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Ellende! ik heb denk ik in een zenuw geprikt in mijn boven been kon 3 dagen niet meer op dat been staan en nu nog is het beroerd (na een week) en mijn knie lijkt wel een ballonetje van al het vocht maar het word al beter dus hoop volgende week weer benen te kunnen doen...It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Ja had alles goed gedaan, alleen deed het wel een beetje zeer toen ik de naald erin deed.. maarja het is nooit lekker vind ikIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Mrt. 04 2004,16:28)]Ja had alles goed gedaan, alleen deed het wel een beetje zeer toen ik de naald erin deed.. maarja het is nooit lekker vind ik
grtzstil growing
Comment
-
Ben inmiddels zo'n 2 kilo aangekomen, zal wel van de winny komen maar ik heb nu constant een bloedneus... wel 3 a 4 keer per dag... vroeger is er al wel eens een bloedvat dicht gebrand omdat ik er vroeger ook veel last van had dus ik maak me niet veel zorgen.. het zal wel van een hogere bloeddruk komen in combinatie met die bloedvaatjes in mn neus... maar het is wel vervelend
Voor de rest gaat alles lekker, enorme pomp met trainen en iik hoop dat de test dezer week begint te werken...It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Ik heb daarnet een test gedaan op de sportschool, mn bloeddruk was goed maar ik heb ook een vetmeting gedaan
en er zaten 2 verschillende standen op dat apparaat op de 1 23 procent en de andere 17 .... welke is het nou??? ik zal morgen ff kijken of ik een fototje online kan zetten kunnen jullie beoordelen
oja ben weer 2kilo aangekomenIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Mrt. 11 2004,22:00)]Ik heb daarnet een test gedaan op de sportschool, mn bloeddruk was goed  maar ik heb ook een vetmeting gedaan
en er zaten 2 verschillende standen op dat apparaat op de 1 23 procent en de andere 17 Â .... welke is het nou??? ik zal morgen ff kijken of ik een fototje online kan zetten kunnen jullie beoordelen
oja ben weer 2kilo aangekomen Â
op dat ding ben je dus 17%,red.
greetz
Comment
-
Ik gebruik er winstrol bij en heb nu weinig tot geen last van vocht... en van die boldenone merk ik denk ik nog niet veel begint denk ik pas in week 4 , de test is volgens mij wel al aan het werk word ineens een stuk sterker dus gaat lekkerIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Net weer ff gewogen.. en weeg nu 110 dus 7 kilo in 3,5 week... das best lekker vind ik zelf... die pomp is echt niet normaal, 5 min. lopen gaat bijna niet omdat je kuiten en schenen dan gaan ontploffen... heerlijkIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment