Start kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Start kuur

    Hello iedereen!

    Ik begin vanaf straks met kuurtje, train nu al een tijdje en let goed op de voeding, maar wil toch beter en sneller resultaat dus heb ik besloten kuurtje te beginnen.

    -Sustenon injecties
    -Anavar tabletten

    Iemand hier al ervaringen mee? Positieve of negatieve?
    Tips en opmerkingen altijd welkom!

    ThX
    **When you get to this country, you got to get the money first, when you get the money, you get the power, and when you get the power, then you get the women!** T.M. - Scarface

    21j - 80,5 - 1,75m - BF 16%

  • #2
    Originally posted by Building_Up View Post
    Ben Dimitri, 21 jaar, fervent motocrosser en woonachtig te België. Mijn jongere broer traint al 2 jaar (sinds zijn 16e), is veel breder en staat scherper dan mij dus wil ik graag hetzelfde resultaat behalen op termijn. Dus begin ik terug mijn training op te bouwen.
    Eerlijk gezegd vind ik dat je er nog niet klaar voor bent, zeker als je nog niet eens twee jaar traint. Je kunt nog zoveel naturel gainen..
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

    Comment


    • #3
      ben benieuwd wat je zal bereiken met je kuur.
      Hou het even bij veel sucses.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Building_Up View Post
        Hello iedereen!

        Ik begin vanaf straks met kuurtje, train nu al een tijdje en let goed op de voeding, maar wil toch beter en sneller resultaat dus heb ik besloten kuurtje te beginnen.

        -Sustenon injecties
        -Anavar tabletten

        Iemand hier al ervaringen mee? Positieve of negatieve?
        Tips en opmerkingen altijd welkom!

        ThX
        je weet dat je sust vaker moet prikken !!

        hoe komt je kuur eruit te zien precies, met welke doseringen
        Pain is temporary...pride is forever...

        Comment


        • #5
          Índerdaad.... geef ff wat meer info.

          De lengte en hoeveelheden.
          I'm in transformation mode!!!!

          Comment


          • #6
            Nakuur?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

            Comment


            • #7
              ik zeg teweinig ervaring.
              - je komt hier 6 dagen geleden aankakken
              - heb je post behaald in welkom topics en fatburn troep
              - heb nog geen serieuze pos gezien
              - tevens geen trainingsschema laat staan voedinschema gepost
              - je eet friet voor een training?
              - je wil graag je gemotiveerde broertje inhalen dis al 2 jaar traint, houd dit in dat jij net begonnen bent en nu al naar de anabole steroide grijpt?
              - mijn en onze negatieve ervaring is dat jou gains minimaal zullen zijn in verhouding tot een goede en gevarieerde voeding in het begin van je fitness carriere..

              salú

              Comment


              • #8
                Originally posted by Posseltje View Post
                ik zeg teweinig ervaring.
                - je komt hier 6 dagen geleden aankakken
                - heb je post behaald in welkom topics en fatburn troep
                - heb nog geen serieuze pos gezien
                - tevens geen trainingsschema laat staan voedinschema gepost
                - je eet friet voor een training?
                - je wil graag je gemotiveerde broertje inhalen dis al 2 jaar traint, houd dit in dat jij net begonnen bent en nu al naar de anabole steroide grijpt?
                - mijn en onze negatieve ervaring is dat jou gains minimaal zullen zijn in verhouding tot een goede en gevarieerde voeding in het begin van je fitness carriere..

                salú
                100% mee eens.
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

                Comment


                • #9
                  Is jullie volste recht...dit is niet de eerste keer dat ik train...
                  Ik heb nu 6 maand stil gelegen, maar daarvoor 2,5 jaar getraind. Ben door motocross teveel afgevallen en wil terug gainen op deze manier.
                  Naturel gaat zowiezo niet snel genoeg, maar aangezien ik al gekuur heb een dik jaar geleden weet ik goed genoeg hoe en wat ik moet doen om niet te overdrijven. Heb ook bij ons in de Gym mensen die me begeleiden met jarenlange ervaring, mijn trainer in de gym is lid van IFBB, traint alle Belgische topatleten en is voorzitter van Belgische bond voor Bodybuilding. Hij heeft me 2,5 jaar lang getraind en kent mij en mijn lichaam, hij zal dus wel weten wat goed is en wat niet.
                  Voor de anderen die wel echt interesse hebben:

                  Kuur van 8 weken:

                  -Wekelijks 1 Sustanon 450 injectie van 50mg
                  -Week 1: 2 tabs anavar per dag
                  -Week 2: 3 tabs anavar per dag
                  -Week 3: 4 tabs anavar per dag
                  -Week 4: 5 tabs anavar per dag
                  -Week 5: 5 tabs anavar per dag
                  -Week 6: 4 tabs anavar per dag
                  -Week 7: 3 tabs anavar per dag
                  -Week 8: 2 tabs anavar per dag

                  -Nakuur: Novoldex
                  **When you get to this country, you got to get the money first, when you get the money, you get the power, and when you get the power, then you get the women!** T.M. - Scarface

                  21j - 80,5 - 1,75m - BF 16%

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Building_Up View Post
                    Hello iedereen!

                    Ik begin vanaf straks met kuurtje, train nu al een tijdje en let goed op de voeding, maar wil toch beter en sneller resultaat dus heb ik besloten kuurtje te beginnen.

                    Nu slaatje van bruine rijst met kipfilet gebakken in olijfolie en straks frieten voor ik naar training vertrek

                    Volkoren boterham met dikke laag choco :d

                    MacDonalds :-)

                    Havermoutpannekoek en 500g magere verse kaas

                    Dit versta jij onder goede voeding?
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ashley View Post
                      Nu slaatje van bruine rijst met kipfilet gebakken in olijfolie en straks frieten voor ik naar training vertrek

                      Volkoren boterham met dikke laag choco :d

                      MacDonalds :-)

                      Havermoutpannekoek en 500g magere verse kaas

                      Dit versta jij onder goede voeding?
                      Nee, let nu nog van geen kanten op voeding, ben nog steeds mijn voedingsschema aan het afwachten. Vanaf maandag heb ik schema, dan is er niks van ruimte voor nog van die dingen, daarom dat ik ze nu nog eet
                      **When you get to this country, you got to get the money first, when you get the money, you get the power, and when you get the power, then you get the women!** T.M. - Scarface

                      21j - 80,5 - 1,75m - BF 16%

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Building_Up View Post
                        Is jullie volste recht...dit is niet de eerste keer dat ik train...
                        Ik heb nu 6 maand stil gelegen, maar daarvoor 2,5 jaar getraind. Ben door motocross teveel afgevallen en wil terug gainen op deze manier.
                        Naturel gaat zowiezo niet snel genoeg, maar aangezien ik al gekuur heb een dik jaar geleden weet ik goed genoeg hoe en wat ik moet doen om niet te overdrijven. Heb ook bij ons in de Gym mensen die me begeleiden met jarenlange ervaring, mijn trainer in de gym is lid van IFBB, traint alle Belgische topatleten en is voorzitter van Belgische bond voor Bodybuilding. Hij heeft me 2,5 jaar lang getraind en kent mij en mijn lichaam, hij zal dus wel weten wat goed is en wat niet.
                        In dat geval zal ik m'n kop houden . Succes met je kuur!
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Roy P View Post
                          In dat geval zal ik m'n kop houden . Succes met je kuur!
                          Je moet je kop niet houden

                          Heb graag feedback en meningen van mensen die er ook ervaringen mee hebben en trainen. Het is mijn 2e kuur, vorige was met deca een jaar geleden, maar deze is nieuw voor mij dus luister ik graag naar jullie meningen ook

                          P.S.: voor de geïntresseerden, hierna de link van de gym waar ik train, Eigenaar is IFBB-jurylid, lid van IFBB, trainer alle Belgische topatleten Rudy Getteman (De blanke met kostuum aan op alle foto's )

                          Body Fit
                          **When you get to this country, you got to get the money first, when you get the money, you get the power, and when you get the power, then you get the women!** T.M. - Scarface

                          21j - 80,5 - 1,75m - BF 16%

                          Comment


                          • #14
                            Dus als ik AS nodig heb weet ik bij wie ik moet wezen
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Ashley View Post
                              Dus als ik AS nodig heb weet ik bij wie ik moet wezen
                              Daar kan ik je officieel niet op antwoorden
                              **When you get to this country, you got to get the money first, when you get the money, you get the power, and when you get the power, then you get the women!** T.M. - Scarface

                              21j - 80,5 - 1,75m - BF 16%

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X