kuren en xtc gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Prozac en a.a.s. is al dingen mixen waar ik mijn twijfels bij heb, maar daar ook nog XTC naast zetten is echt gestoord.
    Daarom zei ik ook dat ik het niet wist. Maar hoe zit het dan met antidepresivas en AS?
    Last edited by The Phoenix; 27-05-2010, 13:07.

Comment

Ik dacht dat BB betekent dat je je lichaam wil opbouwen en met AS wil je dit versnellen.
      Weet niet of men bekend is met de gabber en hakken era maar die gassies zaten ook voortdurend aan de XTC.
      Ze zagen er nog net niet uit als een stel lijken, waren nog dunner dan iemand die aan anorexia lijdt.
      Nee, dat moet je vooral doen AS met XTC combineren, dan komt het helemaal goed.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        Daarom zei ik ook dat ik het niet wist. Maar hoe zit het dan met antidepresivas en AS?
        is een grote nono
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
          is een grote nono
          Hoe weet jij dat dan? of liever via PM?

Comment

XTC en anti-depressiva
            Antidepressiva zijn medicijnen (tabletten) die de klachten van een depressie verminderen. Serotonine is een stof in de hersenen die een belangrijke rol speelt bij stemming en emoties. Een van de belangrijkste oorzaken van een depressie is een te lage hoeveelheid aan serotonine in de hersenen. Antidepressiva zorgen voor een grotere beschikbaarheid van serotonine. Hierdoor vermindert de depressie en verbetert de stemming.
            De belangrijkste antidepressiva zijn de serotonine heropname remmers (SSRI’s) en de tricyclische antidepressiva (TCA’s). SSRI’s blokkeren de heropname van serotonine. TCA’s blokkeren de heropname van zowel serotonine als noradrenaline. Naast deze twee antidepressiva bestaat er nog een derde groep, de monoamine-oxidase remmers (MAO remmers). Deze groep van antidepressiva worden bijna niet meer voorgeschreven, met uitzondering van moclobemide.
            In de hersenen zorgt XTC voor een sterk verhoogde afgifte van serotonine terwijl de antidepressiva serotonine na afgifte vasthouden. Bij gecombineerd gebruik bestaat het gevaar dat er teveel serotonine in de hersenen aanwezig is. Teveel serotonine kan leiden tot serotoninevergiftiging. Dit uit zich onder andere in oververhitting, bewustzijnsstoornissen, bloedklontering en hartritmestoornissen. Met name de bloedklontering en hartritmestoornissen zijn levensgevaarlijk. Deze kunnen tot herseninfarcten, hartinfarcten en hartstilstand leiden.
            In de lever kunnen antidepressiva (vooral fluoxetine, paroxetine, en fluvoxamine) de afbraak van XTC vertragen. Het gevolg hiervan is dat XTC minder snel afgebroken wordt en daardoor langer in het lichaam aanwezig is. Als je meerdere XTC pillen op een avond slikt en daarnaast ook nog anti-depressiva gebruikt kan dit leiden tot gevaarlijk hoge concentraties XTC in het lichaam.
            Balen.
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
              Heb er mijn twijfels bij, maar dat is meer omdat ik niet denk dat iemand die antidepressiva nodig heeft in de emotionele rollercoaster moet stappen van het kuren, dan dat ik denk dat de antidepressiva en a.a.s. een wisselwerking aan gaan met fikse bijwerkingen.

Wil je echter definitief antwoord, dan zou ik gaan naar een apotheker.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Heb er mijn twijfels bij, maar dat is meer omdat ik niet denk dat iemand die antidepressiva nodig heeft in de emotionele rollercoaster moet stappen van het kuren, dan dat ik denk dat de antidepressiva en a.a.s. een wisselwerking aan gaan met fikse bijwerkingen.

Wil je echter definitief antwoord, dan zou ik gaan naar een apotheker.
                Dank voor je antwoord.

Comment

Balen.

Hmm, maar XTC is toch niet hetzelfde als AS? XTC is serotonine verhogend en dat doet AS toch niet?

Comment

Ik dacht dat het over xtc gecombineerd met anti-depressiva ging. Technisch foutje.

Comment

Ik dacht dat het over xtc gecombineerd met anti-depressiva ging. Technisch foutje.
                      aha nu snap ik het!

Comment

--------

word een rommeltje zo....

Je hebt gewoon 2 keuzes........of slikken met alle risico's van dien....

Of gewoon met je poten vanaf blijven...

Ik snap niet dat je gaat kuren terwijl je aan de xtc gaat zitten, wat wil je nu eigenlijk bereiken, groot worden, klein worden... weer een kuurtje erin, weer gebruiken enz enz....

Ga ff bij jezelf nadenken wat je nou precies wilt, wil je voorlopig nog even feesten zet dan even die a.s. aan de kant en train naturel, tegen de tijd dat je serieus wilt gaan trainen en het feesten zat bent ga je weer aan de a.s.

meer advies heb je eigenlijk niet nodig......

Comment

Gaat gewoon vroeger ook al eens gedaan.
                          Alleen zoals gezegd is wat extra belastender voor de lever.

Alleen waarom zou je het doen?
                          Na een kuur moet je zorgen dat je massa behoud.
                          Alles wat je kwijt raakt krijg je zeer moeilijk terug zonder opnieuw te kuren.

1e keer zou wel niet erg zijn.
                          Maar zo dacht ik vroeger ook.
                          Veel gewicht mee verloren jammer genoeg.

Comment

Dat (zwaar) kuren en xtc gebruik tegelijk belastender is voor je hart en lever, dan ze onderlijk apart zijn, is een feit. In hoeverre het echter gevaarlijk word bij een bescheiden kuurtje en "met gezond verstand" gebruik van xtc dat wil ik nog wel eens zien. Nu praten we natuurlijk wel over milde proporties.

Dat af en toe gebruik van xtc los van een kuur je bodybuilding in de weg staat daar geloof ik geen flikker van. En mocht het zo zijn, so be it. Dan ben ik maar geen bodybuilder. Laat mij dan maar lekker helemaal van de wap met mijn monsterlijk (anabolen) beesten lichaam over een festival lopen terwijl jij thuis kwark zit te eten. Waar moet ik tekenen?

Pluis voor jezelf de risico's uit en weeg deze tegen elkaar af.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

risico's

over de risico's hoef je weinig te melden, ik heb zelf meerdere jaren gebruikt terwijl ik kuurde en dat heeft me nog nooit kwaad gedaan maar je kan jezelf wel gaan afvragen waar je mee bezig bent en geloof me ik heb het meegemaakt en weet hoe het loopt.

je kunt wel zeggen ik loop met me monsterlijke lichaam op een feest inderdaad die keer ja, de volgende keer zal het minder zijn want van 1 komt 2 en van 2 komt 3 en zo sta je weer waar je ooit bent begonnen met trainen.

het is inderdaad afwegen wat je precies wilt, het is alleen gewoon zonde om anabolen in je lichaam te prikken waarvan je niet eens weet wat dat op latere leeftijd met je gaat doen en dan je kuur weet gaat verneuken met drugs.... als je xtc slikt is het toppie maar de dagen erna om weer op gang te komen zijn gewoon zwaar vertiefd op die manier ga je op een gegeven moment het fitness verwaarlozen en misschien wel helemaal niet meer trainen. Het is inderdaad voor iedereen zelf wat ie wilt, het zijn adviezen die hier staan en wat je ermee doet is aan jou zelf....

heb al zo vaak gezegd, stel een doel voor jezelf wat wil je bereiken ( met wat dat ook is ) en ga daarvan uit dan heb je nooit een echte tegenslag want je kan je op dingen berekenen.

hier word in de topic alleen gevraagd kan het kwaad kuren en xtc... Het antwoord is: JA het kan kwaad, alleen de kans dat het bij jou gebeurd is nihil.

Als je hier met een vraag komt of wel of niet goed is vraag ik me gewoon af bij mezelf weet je wel waar je mee bezig bent? en geloof me ik kan een fabriek starten met al die pillen die ik geslikt heb, ik ben nu jaren maar dan ook jaren verder en me geest heeft stil gestaan en voel me nog super jong maar me lichaam geeft hele andere dingen aan.... Gebruik gewoon met mate dan zal het wel meevallen maar uit ervaring zou ik het gewoon niet doen....

succes met je keuzes....

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                                word een rommeltje zo....

Je hebt gewoon 2 keuzes........of slikken met alle risico's van dien....

Of gewoon met je poten vanaf blijven...

Ik snap niet dat je gaat kuren terwijl je aan de xtc gaat zitten, wat wil je nu eigenlijk bereiken, groot worden, klein worden... weer een kuurtje erin, weer gebruiken enz enz....

Ga ff bij jezelf nadenken wat je nou precies wilt, wil je voorlopig nog even feesten zet dan even die a.s. aan de kant en train naturel, tegen de tijd dat je serieus wilt gaan trainen en het feesten zat bent ga je weer aan de a.s.

meer advies heb je eigenlijk niet nodig......
                                Wijze teksten Leroyw.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X