Leeroy, je hebt op heel veel vlakken heel erg veel gelijk en ik ben daarintegen heel erg veel meer onverstandig als het gaat om die "risico's". Maar waarom zou het incidenteel gebruik van XTC je kuur verpesten? Er van uitgaande dat je de dagen erna, zoals dat van toepassing is op mezelf, gewoon kan trainen als normaal.
kuren en xtc gebruik
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostWijze teksten Leroyw.
Ja het remt je groei, maar zeker onder genot van AS zal je nog flink vooruitgaan. Zelfde als dat je natural bent, maar wel elk weekend drinkt. Ja je gaat vooruit, maar het zal niet maximaal zijn. Maar met een groei van bv 75% extra met AS en af en toe X zal de gemiddelde tevreden zijn. Zeker als je er nog bij kan eten of eiwitten bij blijft pakken.
Heeft hij deze discipline wel, dan zou zijn voeding/training/rust wel optimaler zijn afgestemd en zit ie nog niet aan de AS. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar zo zit de gemiddelde beachboy/zomer trainer in elkaar. Ik begrijp dat ik enigszins generaliseer, maar heb het wel genoeg om me heen gezien om dit te kunnen zeggen!
En nee, het kan wel zeker gevaarlijk zijn AS+X samen. Ik denk dan aan hoge hartslag en meer van dat soort dingen.1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
----
kijk ik begrijp het heus wel.... af en toe lekker feesten ook omdat je er goed uitziet dat wil je graag laten zien, en af en toe een feestje erbij waar je lekker los gaat is op zich niets op tegen....
Ik heb Jaren zo geleefd en ben eigenlijk in die tijd niet echt veel opgeschoten, ging kuren werd wat breder dit wou ik iedereen laten zien en ja daar hoorde gezelligheid bij... wat ik ermee wil zeggen is dat je dat pilletje neemt en daarna ben je een paar dagen gewoon van slag, je kan niet op volle vaart weer doortrainen waar je gebleven bent en ik kan bijna met zekerheid zeggen dat je door zo'n soort dip toch snel weer een ander feestje gaat pakken of er even uit gaat, het is een soort cirkel waar je in terecht komt...
Ik kan wel zoveel gaan schrijven als ik wil maar toen de tijd was ik ook eigenwijs en trok me niets aan van wat andere zeiden, dus of het zin heeft om hier zoveel te gaan schrijven weet ik niet, kan alleen maar over me eigen ervaring vertellen en wat iemand daarmee doet is aan hemzelf.
Als je er 100% van overtuigd bent dat je nu 1 keer een feest pakt en dan niets meer doet zal het niet veel kwaad kunnen en ga je echt wel vooruit als je kuurt.... het gaat er dus om hoe pak je het na dat feestje aan? hoe trek je jezelf uit die dip, het is fucking zwaar als je bv elke dag goed eet, op tijd naar bed gaat, lekker aan het trainen bent en je moet telkens weer opnieuw beginnen daar komen de depri buien van en die zijn echt niet grappig...
ik wens je veel succes met je keuzes en hopelijk voor jou kom je niet in een spiraal terecht waarin je vaker en vaker gaat gebruiken....
Comment
-
De achterliggende vraag is eigenlijk heel simpel: Waarom heb je drugs nodig om een leuk feestje te hebben? Klinkt als Arie bootsma maar het is natuurlijk wel iets wat je jezelf kunt afvragen, kan je anders niet dansen, praten, lol hebben, of uit je dak gaan? En dan ook nog in combi met as, goed voor de lever"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Ik dacht dat je een bepaald voedingsschema dient te hanteren en om de 2 a 3 uur voldoende eiwitten naar binnen moet werken.
Ik heb zelf genoeg XTC geslikt en ik kan je zeggen dat er van eten natuurlijk helemaal niks komt en zoals Leroyw (die in mijn ogen het meest verstandigste denkt van een aantal hier, die waarschijnlijk nog een klein beetje groen achter hun oren zijn en denken dat het allemaal maar zo makkelijk gaat) al aangeeft kosten de uren van XTC genot een enorme hoeveelheid energie en aangezien de eetlust er niet is kun je natuurlijk wel nagaan wat er met je lichaam en je massa gebeurt.
Na een wild XTC avontuurtje ben je ook helemaal vertieft en verrot, het enigste wat je wil is liggen en niks doen, dan is de eetlust er ook nog niet.
Maw vergooi je een hoop waar je zo hard voor hebt gewerkt op de sportschool en het maakt geen ruk uit of je nu AS gebruikt of niet.
Comment
-
Oke guys, jullie hebben gelijk. Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Waarom is XTC slecht voor je massa? Dat 't veel energie kost is natuurlijk bullshit. Of ik nou de hele dag loop te knallen op de efedrine/yohimine of 3 pilletjes verdeeld over de dag neem, ik zie 't verschil niet. Waarom is xtc slecht voor je spiermassa? Omdat iedereen dat zegt? Of is er ook iemand met een onderbouwing?
@leroy, je haalt weer die dip aan. Bovenstaande zei ik dat ik daar totaal geen last van had. Verder zei ik ook dat het incidenteel was en verre van ieder weekend.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
XTC is slecht voor je massa omdat je bizar veel energie verbruikt zonder deze erbij te eten. Ik loop op XTC in ieder geval geen voedingsschema na te leven. Kun je ook wel zien de dag erna: plat als een duppie.
Als natural gaat je testosteron trouwens tot een week na gebruik door op een lager pitje."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik zelf heb geen ervaring met harddrugs, maar in jongen in mijn straat "jens" wij noemden hem "penske" omdat zijn buik echt abnormaal dik was en over zijn broek uit hing, ach ik moest die knul niet twas zo een dikke nek en grote zeveraar zo van alle wijven van heel hasselt en omstreken gedaan etc...nu was die samen met nog een kameraad van mij begonnen met harddrugs ipv joints, ik ging er ondertussen niet meer mee om, nu zag ik die kerels 2 maanden later voorbij mijn thuis wandelen opweg naar de "bosjes" waar ze hun shit allemaal doen etc... nu was die jongen zo mager dat als je een tandenstoker voor hem hield hem niet meer zag.
Dus het moet effect hebben op je spieren en massa, het kan niet anders, en nee die kerel is niet plots gestopt met eten of veel gaan sporten.The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostXTC is slecht voor je massa omdat je bizar veel energie verbruikt zonder deze erbij te eten. Ik loop op XTC in ieder geval geen voedingsschema na te leven. Kun je ook wel zien de dag erna: plat als een duppie.
Als natural gaat je testosteron trouwens tot een week na gebruik door op een lager pitje.
Originally posted by ironbrotherhood View PostIk zelf heb geen ervaring met harddrugs, maar in jongen in mijn straat "jens" wij noemden hem "penske" omdat zijn buik echt abnormaal dik was en over zijn broek uit hing, ach ik moest die knul niet twas zo een dikke nek en grote zeveraar zo van alle wijven van heel hasselt en omstreken gedaan etc...nu was die samen met nog een kameraad van mij begonnen met harddrugs ipv joints, ik ging er ondertussen niet meer mee om, nu zag ik die kerels 2 maanden later voorbij mijn thuis wandelen opweg naar de "bosjes" waar ze hun shit allemaal doen etc... nu was die jongen zo mager dat als je een tandenstoker voor hem hield hem niet meer zag.
Dus het moet effect hebben op je spieren en massa, het kan niet anders, en nee die kerel is niet plots gestopt met eten of veel gaan sporten.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Je kunt "niet sporters" niet vergelijken met mensen die trainen.[/quote]
ok ik heb een voorbeeld van "niet sporters" wees jij het voorbeeld van "de sporter"? een log met xtc gebruik geen invloed op spieren? ik zou het zeker volgen lijkt me serieus interessant!The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Het valt me wel op dat die er met hun tengels niet van af kunnen blijven altijd een smoesje klaar hebben.
Hier, deze gasten zijn nog net niet anorexia, lekker hoooorrrrrr pilletjes.
YouTube - Have you ever been mellow-Party Animals
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostPlat als een duppie komt doordat je veel vocht verliest. Dat doet efedrine ook. Als jij van te voren goed eet en genoeg drinkt (als in koolhydraten - Cola, redbull, sprite etc.) zal de schade minimaal zijn. Zeker als je kuurt zal de aanslag op je spiermassa 100% meevallen. Die kilo's die je kwijt raakt is grotendeels vocht. En dat verhaal van die lage testosteronspiegel gaat als gebruiker natuurlijk niet op.
En ik geef heel bewust ook aan in mijn post "NATURAL", dus natuurlijk gaat dat als gebruiker niet op.
Ik vertel je wat er gebeurt met je bloeddruk, je hartslag en hematocriet. Als jij lekker risico wil stapelen: be my guest. Echt waar.
Maar stop eens met proberen shit te rechtvaardigen onder het mom van "het valt wel mee". Vast dat het meevalt. Maar dat is geen reden om iets dan toch maar te doen. Wees eerlijk en zeg: "het is een risico dat ik bereid ben te nemen om op een feestje flink te spacen". Ik ben de laatste die je dan gaat afzeiken: het is jouw keuze, jouw verantwoordelijkheid.
Maar dit soort zaken proberen te rechtvaardigen is gewoon op het domme af."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik probeer helemaal niets te rechtvaardigen bro en ik ben er ook helder in dat het een risico is om het samen te doen. Ik geef ook eerlijk toe dat het beter is NIET te gebruiken dan wel en dat voor mij, het genot, zwaarder weegt dan de risico's.
Misschien komt het over dat ik het wil rechtvaardigen maar dat wil ik helemaal niet. Mijn punt is alleen dat de invloed op je spiermassa niet zo erg is als iedereen denkt. Ik heb het over de spiermassa nu, dus niet te de risico's. Ik denk overigens dat de risico's als je het bescheiden houd wel meevallen. Dat is natuurlijk geen advies voor anderen, dat is gewoon hoe ik er over denk.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
----
zo moeilijk is het niet, de meeste xtc pillen tegenwoordig zitten vol met speed de hoeveelheid mdma in een pilletje is niet meer zoals vroeger, wat dus inhoud slik je een pil krijg je vanzelf weer zin in nog een pil en nog een pil...
Speed sloopt je spieren, en op zich in een kuur zul je daar niet veel van merken omdat je vaak vol met vocht zit maar de dagen na je gebruik heb je herstel nodig en vooral als je er normaal goed bij eet en traint, je krijgt dus een dubbele klap te verwerken en kost je zo 2 tot 4 kilo voordat je weer opnieuw gaat starten. dat wat je verliest kwa spieren krijg je er niet zomaar bij, ja vocht ja...
je sloopt dus eigenlijk beetje bij beetje je onderliggende spieren, nu moet ik zeggen ok als je het eenmalig doet zal het heus wel meevallen, maar het is gewoon een raar topic je bent aan het kuren om een doel te bereiken maar gaat dan xtc slikken om je doel weer naar de klote te helpen.
Het is en blijft ieder zijn eigen woord, als we nuchter denken weten we ook wel dat zo'n avondje niet het einde is van je training of je kuur maar het blijft wel zonde...
Schoom jij kan zeggen dat ik het telkens over een dip heb maar ik heb jaren lang gebruikt met kuren, ik kuurde op een gegeven moment alleen nog maar om een beetje op gewicht te blijven omdat ik alleen maar aan het feesten was. Wat ik met dip bedoel is, als je gebruikt hebt en je kut voelt is het makkelijker om weer te gaan gebruiken dan weer te moeten knokken om ergens te komen en dat is nou juist het gevaar van drugs het doet je dingen vergeten vooral als je je kut voelt.
maar ik laat het hierbij heb mijn gedachte erover gezegd, het is en blijft ieder zijn eigen keuze en kan ook heus wel begrijpen dat er gefeest moet worden maar als de keuzes al zo duidelijk zijn hoeft eigenlijk de vraag niet gesteld te worden....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment