Ziekkk van dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (xricox @ Mrt. 25 2004,11:55)]hey bruce dat klop van mij was het ook martijn b van dit forum dus zal bij panther power ook wel zo zijn die martijn heb mij precies de zelfde geintjes geflik nooit van hem kopen mensen
    wat is zijn forum naam hier dan?

ik ken geen martijn van b maar ik neem aan dat hij hier op het forum anders heet?

scammers moet je altijd bekend maken want anders trappen er nog meer mensen in!

het is helemaal niet erg als iemand een centje bij wil verdienen maar je moet de boel niet oplichten natuurlijk

greetz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 25 2004,17:26)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (xricox @ Mrt. 25 2004,11:55)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 24 2004,17:40)]
      hey bruce dat klop van mij was het ook martijn b van dit forum dus zal bij panther power ook wel zo zijn die martijn heb mij precies de zelfde geintjes geflik nooit van hem kopen mensen
      wat is zijn forum naam hier dan?

ik ken geen martijn van b maar ik neem aan dat hij hier op het forum anders heet?

scammers moet je altijd bekend maken want anders trappen er nog meer mensen in!

het is helemaal niet erg als iemand een centje bij wil verdienen maar je moet de boel niet oplichten natuurlijk

greetz
      zijn naam hier op dit forum is martijn gewoon aleen martijn en ze echte naam is dat ook ze echte naam is martijn van bruggen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X