Deca/sus/dbol of hgh

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Alex23 @ Apr. 10 2004,01:21)]Ik weet niet precies hoeveel kcal ik neem per dag maar ik neem meer dan ik nodig heb...
    Even heel iets anders. Ik hoorde van een paar jongens in de sportschool dat ze in een kuur van  dbol, deca en sustanon. De deca niet zo nodig vonden. Ze zeiden dat je met dbol en sustanon ook al hele goede resultaten  kon boeken... Wat vinden jullie daarvan??
    hey kerel,

ik heb je schema zo eens bekeken maar je zegt dat je meer neemt dan je nodig hebt maar dat valt nog te betwijfelen hoor.
    juist in een massakuur is het de bedoeling om zo veel mogelijk te eten en dan moet je meer richting 5000 a 6000 kalorieen denken dan het schema dat je nu doet.

misschien dat iemand anders even wil uitrekenen op hoeveel je zit met dit schema maar ik schat dat je niet veel hoger zit dan 3000kcal.

en wat betreft je vraag of je zonder deca ook zou kunnen kuren,ja dat zou ook heel goed kunnen.
    ikzelf stack een testo liever met nog een andere a.s maar van een dbol en test kuur zou je ook prima gains moeten kunnen halen.

het allerbelangrijkste is dat je moet vreten als een beest!

greetz

Comment

Weet niet hoeveel carbs die shakes zijn maar denk dat je tussen de 3500 en 4000 kalorieen zit ongeveer.

Wat betreft je kuur, het kan inderdaad zonder de deca, het kan ook zonder de sust. Zou het echter gewoon zo houden voor de beste gains.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X