deca(-durabolin) en sus(tanon) verstandige kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deca(-durabolin) en sus(tanon) verstandige kuur?

hallo,
    ik ben al bijna anderhalf jaar bezig met trainen en kom zeeeeer langzaam aan (69.5kg naar 70.5) , (om niet te zeggen bijna niets) door mijn vele uren sport op school en competitie voetbal.
    hier zou ik graag verandering in brengen.
    familie van mij die zelf al kuurde en nog steeds bezig is met bodybuilding raadde mij het volgende kuurtje aan:

12weken deca(-durabolin) 500mg/week
    8weken sus(tanon) 350mg/week
    en achteraf een testosteronbooster.

is dit een verstandige kuur voor mij vroeg ik mezelf af, hij zei van wel, maar ik wil toch eens jullie mening hierover horen, iemand tips, opmerkingen of zijn mening hierover?
    alvast bedankt

Ik ga met Koen mee.
    Niet gaan kuren maar veel meer gaan eten, en schoon!!!

Comment

Originally posted by koenv91
      als je in anderhalf jaar 1 kilo aankomt zou ik toch echt meer gaan eten, eerst je voeding op orde, en waarom kuren dat heb je toch met voetbal niet nodig
      ik vreet de pannen al reeds van het dak, volgde het voedingsschema waar ik zolang aan gepuzzeld heb en goedgekeurd werd in een andere discussie hier op bodynet, maar kom niets bij doordat ik gigantisch veel verbrand op een week met al dat sporten. ben van plan om voetbal af te bouwen en meer te richten op trainen + ik kan wel wat extra gebruiken voor de krachtnummers op sportschool

Comment

is kuren dan toch een oplossing?

Comment

Wat een bullshit Jonguhh!

Ik heb 12 verplichte sporturen op school
          ik voetbal 3 x in de week
          ik fitness 3 x in de week
          en daarnaast train ik 2 x per week voor een hardloopwedstrijd en ik weet ook aan te komen, je moet gewoon vreten vreten en nog eens vreten. En als je dat niet lukt ben je een pussy

Comment

Het wordt weer zomer bois. Alarm.

@TS

Slecht idee.

Begin met eten.
            Echt eten.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Kun je mij je voedingsschema tonen dan?

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                Wat een bullshit Jonguhh!

Ik heb 12 verplichte sporturen op school
                ik voetbal 3 x in de week
                ik fitness 3 x in de week
                en daarnaast train ik 2 x per week voor een hardloopwedstrijd en ik weet ook aan te komen, je moet gewoon vreten vreten en nog eens vreten. En als je dat niet lukt ben je een pussy
                's goed voor jou hé jantje ben blij voor jou dat jij wel bijkomt
                maar mij lukt het niet, hoe het komt dunno, en aan het eten zal het niet liggen want ik vreet de pannen van het dak! anders zou ik nooit aan kuren denken ook eh

Comment

MWHAHA zet dat kuren alsjeblieft uit je hoofd en ga vreten!!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Kun je mij je voedingsschema tonen dan?
                    zie bijlage
                    Attached Files

Comment

Zoveel eet je niet

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                        Zoveel eet je niet
                        jantje, je moet me helemaal niet geloven hoor ma dan heeft het ook geen nut dat je mij probeert te helpe, hierover ga ik echt ni liegen hoor.
                        moest ik gewoon wat meer moeten eten had ik dat al lang gedaan
                        maar helaas.

Comment

Read again.

Je eet niet zóóóó veel. Kan nog een hoop bij.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Hey knul.
                            Ik ben ook aan het bulken en heb een inname van 6100 kcal per dag.

En je zit nog in de groei stom rund!!!!
                            17 jaar oud, jezus man, voel eens aan je voorhoofd!!!!

Ik hou het hier voor gezien, ga me ff advies geven aan een teenager.

MMMMOOOODDDD!!!!!!
                            Sluiten dit topic!!!!!

Comment

Als je nu al niet aan komt met wat je eet, gaat dat ook niet gebeuren met het kuren (dan gaat je stofwisseling nog hoger). En zodra je aangekomen bent, raak je alles weer kwijt omdat je te weinig eet.

Eet meer. Op een gegeven moment dronk ik een halve liter slagroom voor het slapengaan elke dag om aan de kcals te komen.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X