Kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Precies, en dat is nou juist waar de meeste een denk fout maken. Als je redelijk tot geheel naturel traint dan heeft je lichaam tijd nodig om te herstellen.

    Comment


    • #47
      Kleine update, zit nu in de tweede week van mijn kuur , heb al 2x 400mg equipose hezet en 100mg prop eod, buiten het een beetje geiler worden merk ik nog niet echt veel, hoewel het bij sommige oefeningen gemakkelijker gaat denk ik wel dat de kracht toename nu stilletjes zal komen. Momenteel train ik op het dogg crap systeem , is redelijk zwaar maar bevalt me wel, heb vandaag ook 35min. cardio gedaan en ppfff wat was dat zwaar

      Grtz
      stil growing

      Comment


      • #48
        Nog heel fff geduld...
        Gaat zeker goedkomen met die kracht.

        Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

        Pain is temporary...pride is forever...

        Comment


        • #49
          wil wel even wat zeggen is natuurlijk niet echt een goed voorbeeld als meer als een uur cardio spiermassa kost hoe kan het dat dat de wiel renners uit de tour soms echt freaky benen hebben.

          die fietsen +- 5 uur op een dag dan zouden ze naar 3 weken niks meer over hebben als je het zwart wit zou bekijken

          als je eet is er in mijn opinie ook niet zoveel aande hand je kan wel natuurlijk je kapot trainen

          of draaf ik nu weer door met me gedachten
          "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

          "Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

          "Success must be felt within before it can be seen on the outside."

          "You have to do what others won't to achieve what others dont."

          Comment


          • #50
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (dirkster @ Jul. 06 2004,21:21)]wil wel even wat zeggen is natuurlijk niet echt een goed voorbeeld als meer als een uur cardio spiermassa kost hoe kan het dat dat de wiel renners uit de tour soms echt freaky benen hebben.

            die fietsen +- 5 uur op een dag dan zouden ze naar 3 weken niks meer over hebben als je het zwart wit zou bekijken

            als je eet is er in mijn opinie ook niet zoveel aande hand je kan wel natuurlijk je kapot trainen

            of draaf ik nu weer door met me gedachten
            Maar heb je die wielrenners eens hun bovenlichaam bekeken, dat is dus het beste voorbeeld van iemand die zijn benen traint en niet zijn bovenlichaam, mijn polsen zijn dikke dan hun biceps (bij wijze van spreken) , en je mag niet vergeten dat de wielersport ook één van die sporten is dat zwart ziet van as gebruik. Ze hebben wel serieuse benen maar hoelang trainen de meeste al

            grtz
            stil growing

            Comment


            • #51
              ik bedoel te zeggen dat als je zegt cardio breekt spiermassa af dat je dan al aardig aan hypertropy moet lijden

              en een wielrenner heeft geen grote spieren nodig in zijn boven lijf kost alleen maar energie

              los van de as is er toch iets voor te zeggen ik denk dat als je goed eet je aardig wat aan cardio kan doen

              maar dat als je op een redelijk zwaar dieet bent je er wel nadelige effecten kan hebben
              "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

              "Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

              "Success must be felt within before it can be seen on the outside."

              "You have to do what others won't to achieve what others dont."

              Comment


              • #52
                ben het helemaal met je eens,dirk

                greetz arie

                Comment


                • #53
                  Welokom terug, Arie!
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Jul. 07 2004,09:56)]Welokom terug, Arie!  
                    De man met de vele persoonlijkheden.... is al je 3e nick broertje...

                    Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

                    Pain is temporary...pride is forever...

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 07 2004,10:30)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Jul. 07 2004,09:56)]Welokom terug, Arie!
                      De man met de vele persoonlijkheden.... is al je 3e nick broertje...

                      Greets...
                      Hela hela, dit is mijn topic hier he

                      grtz
                      stil growing

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Jul. 07 2004,09:56)]Welokom terug, Arie!  
                        thanks,kerel!
                        ik heb het erg druk gehad dus kon niet posten helaas.
                        maar ik ben weer back in town again dus zal jullie weer irriteren met mn bijdrage hier,hahaha.

                        ok,nu weer on-topic want anders wordt vriend Snipke boos op me

                        greetz

                        ps.hoop dat ik snel mn wachtwoord weer heb van mn eigen account want ik ben nog steeds de one and only Ariekanarie natuurlijk

                        Comment


                        • #57
                          kleine update, heb zaterdag mijn 3e equipose gezet, en blijf nog eod de prop prikken. Het gaat lekker, de equipose zal nog niet werken denk ik, maar van de prop begin ik stilletjes sterker te worden, heb gisteren benen getraind en moet zeggen dat ik een serieuse pomp in mijn benen kreeg na de eerste opwarm oefening leg extension al. Bij squaten kon ik er tien kilo bijhangen en 8 herhalingen eruit persen.
                          Het prikken gaat ook vlot wat ik natuurlijk tof vindt, heb al zelfs de neiging om elke dag te prikken

                          Grtz
                          stil growing

                          Comment


                          • #58
                            Hahaha, ga zo door kerel...

                            Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

                            Pain is temporary...pride is forever...

                            Comment


                            • #59
                              een kuurtje. daarna nooit meer. nou wiltie al elke dag prikken. snipke, jongen... tgaat goed met je.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                              Comment


                              • #60
                                Het werkt verslavend

                                Grtz
                                stil growing

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X