Originally posted by Kevster
View Post
1e Kuur / Test-E(500)+Bold(500)+Winny(40)
Collapse
X
-
Allright.
Maar wat heb je de rest van de kuur gedaan dan?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
-
Je hebt in je kuur flinke massa gegaind en flink wat vet aangezet en je wil nu geen vet meer aanzetten maar alleen nog vetvrije massa met hetzelfde aantal calorieën?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostJe hebt in je kuur flinke massa gegaind en flink wat vet aangezet en je wil nu geen vet meer aanzetten maar alleen nog vetvrije massa met hetzelfde aantal calorieën?
om extra hard te komen staan aan het einde van de kuur.
Persoonlijk denk ik ook dat ik bij het starten van de kuur het verkeerde dieet gehanteerd heb. Na veel inlezen lijkt het toch beter om vetten wat hoger te houden als je kuurt en carbs juist wat lager.. Ik ben juist erg hoog in de carbs gaan zitten.. Ik denk dat ik mijn vetpercentage lager had kunnen houden als ik met meer vetten en minder carbs had gewerkt..
Stats toen ik begon:
82kg @ 9/10 %
nu
88kg @ 12%"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
8,2 Vet voor, 10,76kg na.
73,8 Vvm voor, 77,44 na.
Geen overdreven flinke gain. Geen slecht resultaat, maar geen flinke gain.
Overigens "hard" staan, daar ga je het pas over hebben als je vp < 8 % zit. Daarboven is dat gewoon flauwekul."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Kevin72 View PostSorry maar vind dat de moeite niet om een kuur te pakken zeker niet voor zolang op een wintrol kuurtje had je nog meer kunnen pakken dus je voeding sucks.
No offense
nou ik heb dus 2 slechte weken in mijn kuur gehad waarin ik ook niks gegaind ben. Dankzij slechte voeding inderdaad.
Verder denk ik inderdaad dat ik andere verhoudingen had moeten hanteren. staat wel ergens in dit log voedingschema.
Maar voordat we op mijn voeding beginnen af te geven.. waarvan ik denk dat die niet optimaal maar verder in orde is. op die 2 slechte weken na die ik gehad heb.. Zet ik ook mijn twijfels bij de gear die ik heb.. als ik maatjes van me hoor.. over het effect van alleen test only al op deze dosering.. Is toch een wereld van verschil met wat ik er van merk.. Ga weinig vooruit in kracht relatief gezien..
Maargoed heb nog 3 weken. I´ll report back to ya."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Ik ging zelf altijd toch het beste op GG kan idd ook aan je gear liggen helaas.
Eigenlijk zou overal een test rapport bij moeten zitten vind ik dus een klusje voor
de goede providers ik pleit hier echt voor!
kwestie van test raportje copieren en erbij voegen.
Echt KUT als je pas later merkt dat je jezelf voor jan LUL hebt lek zitten prikken.Face your demons...........
Comment
-
Originally posted by Kevin72 View PostIk ging zelf altijd toch het beste op GG kan idd ook aan je gear liggen helaas.
Eigenlijk zou overal een test rapport bij moeten zitten vind ik dus een klusje voor
de goede providers ik pleit hier echt voor!
kwestie van test raportje copieren en erbij voegen.
Echt KUT als je pas later merkt dat je jezelf voor jan LUL hebt lek zitten prikken.
Ik had een bad experience met GG (anavar dat oxy bleek te zijn) dus wilde geen GG meer.. heb gekozen voor Royal Pharma.. relatief nieuw dacht ik..
Volgende keer ga ik gewoon voor HG test (galenika) denk ik.. of die Lyy waar hier op het forum ook positief over gesproken wordt.. Maar das een UG lab volges mij toch?"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
LYY is geen HG nee. Royal pharma heb ik nog nooit van gehoord. Voor HG moet je wel echt zorgen dat je een betrouwbare leverancier hebt, anders krijg je nog zo'n royal pharma akkefietje."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostLYY is geen HG nee. Royal pharma heb ik nog nooit van gehoord. Voor HG moet je wel echt zorgen dat je een betrouwbare leverancier hebt, anders krijg je nog zo'n royal pharma akkefietje.
Njah ik heb wel wat lijntjes naar Polen lopen.. kom er zelf ook regelmatig.. ken er veel mensen.. moet goedkomen daar lijkt me.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostNjah ik heb wel wat lijntjes naar Polen lopen.. kom er zelf ook regelmatig.. ken er veel mensen.. moet goedkomen daar lijkt me.."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment