Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je blijft trainen lever je normaal na een kuur weer wat in aan kracht en kg. Helemaal niet meer trainen zou je verwachten veel meer kwijt te raken.
    Vind het allemaal nogal meevallen in mijn geval.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Shannasse zal je wel goed afbeulen. Dat combineer je met een goede voedingschema en voila: kg en kracht behouden

Comment

• heel netjes cur
        je mag zeker niet klagen
        maar aan je postuur te zien mag die kracht er ook wel bij ook hoor
        Who's the Chef

Comment

• denk niet dat je dat naturel zou halen. ben geen prefester netuurlek, maar een poosje rust zou iedereen goed doen. ik was in mijn geval na 3 weken rust zelfs sterker dan ervoor :?
          of je de kracht (enzo) 5 jaar vasthoudt, dat is missch. een ander verhaal. maar ik geloof er niet in dat je ooit 230 drukt en later niet meer als 130 ofzo. die spieren zijn er. al dan niet in rust. (denk ik)
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Die spieren zijn er Bruce dat klopt, maar blijven?
            Denk dat er weinig zijn die na een paar maanden helemaal niets doen zo weinig inleveren, zeker niet als ze een kuurverleden hebben...
            Kan het ook niet verklaren maar feit is wel dat Cur voor het oog nog bizar weinig heeft ingeleverd en dat de stats en de kracht dat bevestigen, tot nu toe dan iig.
            Mag van mij zo blijven dat lijkt me duidelijk!

Comment

• ja maar hij is van zichzelf ook de kleinste niet.... ik ben benieuwd hoe het over paar jaar is. vandaar. (vergeet niet... sth kuur he)
              zou mooie bak zijn als ik weer 70kg zou worden. haah

Comment

• Respekt Teddybeer!
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• ps... ik dacht dat onze cur op 230 banken zat. maareuh... als dat nog op 200 zat, idd wel zeer meevallend. (op zn zachtst gezegd)

Comment

• 10x50 whoeaa, dat had ik niet verwacht van je collega , effe serieus nu, 1x 190 is heel netjes, daar kan ik net niet aan, heb je geen deadlift en squat gedaan nu je toch in de sportschool was.

Je laatste kuurtje was een sth kuurtje zou dit niet veel gedaan hebben denk je ivm bijna geen krachtverlies, en ben je van natura geen sterke kerel. U gewicht valt me wel tegen moet ik zeggen, ik had je zwaarder verwacht.

Grtz
                    stil growing

Comment

• hoe is het met de spierpijn cur??
                      Who's the Chef

Comment

• Verrek van de spierpijn..

Vooral triceps doen het lekker zeg maar.

Leukste vind ik dat mensen niet geloven (irl) dat ik niet meer train. Fitness al meer dan een jaar niet! Vooral de AS-gebruikers hebben veel commentaar. Iedere keer als ze off zijn zakken ze in en bij mij is dat nauwelijks zichtbaar.
                        Zal niet zo blijven uiteraard maar voor de tijd die het duurt zet ik ze graag te kijk, kracht en massa

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X