Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bankdrukken is nu een setje 10x 160kg. Denk niet dat ik nu nog 1x 210kg red eerlijk gezegd.
    Squatten heb ik vorige week zomaar weer eens na een training van een uur gedaan. Pakte ook hier 10x 160kg.

Ben dus al met al zeker wel kracht "verloren" maar denk dat als ik er weer vol voor zou gaan het vrij snel weer terug is.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 23 2005,14:49)]Bankdrukken is nu een setje 10x 160kg. Denk niet dat ik nu nog 1x 210kg red eerlijk gezegd.
      Squatten heb ik vorige week zomaar weer eens na een training van een uur gedaan. Pakte ook hier 10x 160kg.

Ben dus al met al zeker wel kracht "verloren"  maar denk dat als ik er weer vol voor zou gaan het vrij snel weer terug is.

Greets...
      Kracht verloren zegt ie hahahahaha
      10x160 bankdrukken
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Was 180kg vandaar...

Greets...

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 23 2005,14:49)]maar denk dat als ik er weer vol voor zou gaan het vrij snel weer terug is.

Greets...
          detecteer ik daar al weer een beetje BB kriebels
          Who's the Chef

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 23 2005,15:05)]Was 180kg vandaar...

Greets...
            En ik maar extra eten en de hele dag ermee bezig zijn om vandaag 4x100 te drukken lololol.
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Citaat[/b] (been @ Jun. 23 2005,15:13)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 23 2005,14:49)]maar denk dat als ik er weer vol voor zou gaan het vrij snel weer terug is.

Greets...
              detecteer ik daar al weer een beetje BB kriebels  
              Met dit weer..

Maar klopt wel een beetje misschien. Op mijn huidige gym blijven ze zeiken dat ik een keer een wedstrijd moet draaien en eerlijk gezegd sta ik daar niet om te springen. Heb een gast van 120kg zien lopen die al weet ik hoeveel jaar ervaring heeft en daar mag ik dan tegen..
              Tot die tijd oefenen met gasten van minder dan 100kg.
              Lijkt me echt geweldig ineens zo`n monster tegenover me.................. NIET DUS.

Heb gezegd dat ik eerst met een paar zwaardere gasten wil trainen en dan wel verder kijk.
              Als ik het helemaal zat wordt ga ik wat anders doen, misschien wel fitness...

Greets...

Comment

• Ga je lekker squashen ofzo joh, red je vast wel met snelheid en soepelheid...  

Denk dat als je niet meer wilt vechten de optie's wat beperkt zijn, dammen of krachttraining zou verder niet weten.  

Comment

• Ballet?
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• puur en alleen even om te zien hoelang die rij met volle pagina's kan worden
                    Who's the Chef

Comment

• Beetje jammer weer dit..

Greets...

Comment

• Originally posted by Curiosio
                        Vanmorgen bf gemeten en gewogen.
                        118,3kg met een bf van 18%.

Vet zit helaas hoofdzakelijk om mijn middel, heb echt een zwembandje...

Viel me verder niet eens tegen eigenlijk. Ben wel vetter geworden, ook zwaarder, maar nauwelijks spieren verloren blijkbaar.

Greets...
                        Bump!!!

Vandaag weer eens bf gemeten, gewogen en gebankt...
                        Gewicht was 120.1kg met een bf van 19,6%.

Viel weer niet tegen moet ik zeggen. Vet zit nog op dezelfde plaats maar valt alles mee.

Heb eerst heel goed opgewarmt, beetje rekken, wat lichte borst, rug, schouder, bicep en tricep oefeningen. Vervolgens gaan bankdrukken onder grote belangstelling, goede motivatie dus.

Opwarmen met lege stang.
                        10 x 50kg
                        5 x 90kg
                        5 x 110kg
                        2 x 130kg
                        2 x 150kg
                        2 x 160kg
                        1 x 170kg
                        1 x 180kg
                        1 x 190kg met hulp.

Na een paar minuten rust nog eens geprobeerd, eerste keer weer met wat hulp, 2e keer zelf
                        Had op de één of andere manier niet genoeg spanning op mijn borst de eerste keer. Heb vervolgens 200kg geprobeerd maar dat lukte zelfs niet bijna... leek wel een compleet flatgebouw...

Al met al ben ik er blij mee. Zet me wel aan het denken. Verlies nauwelijks spieren en kracht terwijl ik wel een paar kuurtjes heb gedaan. Zou dit naturel te behalen zijn geweest voor me? Anders zou ik veel meer moeten verliezen in ruim een jaar lijkt me?

Voel me ook veel beter sinds in niet meer train. Denk eigenlijk sinds ik geen AS meer gebruik. Geen stemmingswisselingen e.d.
                        Ben nu gewoon constant depri

Over een half jaartje weer een update, moet wel het meest gelezen gereageerde topic blijven natuurlijk

Greets...

Comment

• Dus je bent nu eindelijk uit de overgang
                          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• Was dat maar waar

Greets...

Comment

• Nice going michelen manneke

Wil je nou zeggen dat als je gekuurd heb je, je gewonnen kracht en spieren van de kuur toch kwijt zal raken?

Comment

• nice nice nice .. ga gewoon weer keihard knallen alleen dan zonder as. dan voel je jezelf helemaal goed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X