Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (real1972 @ Dec. 22 2004,20:24)]gewoon er maar 4iu uit halen en het flesje weg leggen voor de volgende keer.
zolang het gekoeld is en je er voorzichtig mee om gaat is er niets aan de hand.
Dat wordt niet zo vaak gedaan omdat je dan per keer gewoon te veel sth verliest! Gewoon de 1ml "water" uit de ampul mengen bij de sth en dan gewoon een 1ml spuit pakken en volledig opzuigen! Je hebt dan 1ml sth in een spuit dus iedere 0.1 ml is 1 eenheid! Dus als je 4 eenheden wilt spuit je 0.4 ml!!!
sorry ken niemand die het zo doet als jij het zegt.
zijn erg dunne naalden dus het verlies is echt minimaal.
bedankt mensen, nu weet ik hoe het werkt ,wat die kerel dan allemaal zei tegen mij klopt langs geen kanten.
Effe het heel verhaalte doen want is toch de moeite en toont weer aan hoe mensen met as omgaan (sorry cur , het is jouw topic en anders haal je het maar weg)
Bij ons in de stad is een voedingssuplementen winkel en ik ken die baas heel goed, die mens kent van voeding en suplementen alles maar als het over as gaat kent hij niks. Bij hem in de winkel komt een kerel en die had al gekuurd en ging nu een kuur doen met sth en hij vertekde dat aan die uitbater, met prijzen en zo bij, nu vond die uitbater dat hij toch veel geld had uitgegeven aan die as, hij belt mij op en vraagt of dat klopt , ik zeg sth is duur maar toch geen 2000 euro voor 300 iu , hij vraagt of ik effe kan langskomen want hij vindt het erg dat die kerel telkens in de zak wordt gezet als hij as koopt. Ginds aangekomen vraag ik aan die kerel met wat hij allemaal al gekuurd had, virormone - boldebal of zoiets, deca, en nog vele andere en ook pro hormonen, en nu ging hij met sth kuren en virormone samen, als je de kerel zou zien zou je helemaal niet denken dat hij traint laat staan as gebruikt.
IK vraag hem of hij weet waar hij mee bezig is en dat interseerde hem niet,als hij maar spieren zou kweken, de ene kuur is pas gedaan en nu begint hij met de sth , dat hij zijn eigen systeem plat legt wist hij niet, nakuren wat is dat , zo een kerel is waarschijnlijk de droom van elke dealer maar waar zijn we dan mee bezig.
Sprak ook over absessen op zijn billen waar hij spoot , ik zeg waarschijnlijk uw materiaal niet steriel is, is niet erg , het zit erin he zegt die dan. Weet ondertussen ook wie zijn dealer is , moet lukken dat ik weet wie het is en die kerel zorgt enkel voor zijn eigen zak, hij had die kerel ook wijsgemaakt dat de belgische kampioen hem een schema zou geven wanneer hij moet spuiten en hoeveel en een voedingsschema, en die belgisch kampioen was iemand dat ik ook kende maar helemaal geen kampioen denk zelfs dat hij nog nooit een wedstrijd heeft gedaan.
Zo zie je maar tot wat sommige dealers in staat zijn en hoe dom sommige mensen zijn
insuline spuiten, deze zijn ook verwisselbaar hoor!!! Iedereen om mij heen doet het zo hoor! Gewoon een 1ml spuit en dan een verwisselbaar 0.4 x 19 mm naaldje erop! Je kan ze verwisselen, maar dan moet je elke keer wat lucht eruit drukken en ook dan gaat er iets verloren!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Citaat[/b] (snipke @ Dec. 22 2004,12:55)]Effe eeb vraagje over de sth cur, ik heb gisteren een gast gesproken en die zij dat bij hem alles in één spuit zat, poeder en wateroplossing kan dit, er zou ook 50 of 100 eenheden in één spuit zitten (is wel rechtstreeks afkomstig van apotheker)
Grtz
Ja hoor kan kloppen..als je het bij de apotheek haalt is het een geheel..als je de spuit met water en de GH een beetje doordrukt klikt een reservoirtje open zodat het zich gaat mengen..dit bestaat dus wel, maar is bijna niet op de zwarte markt verkrijgbaar (heel erg duur)
Grt. Rico
***Geweld eindigt waar respect begint***
____
Email:
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment