Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• komt neer op 6,6kg vvm erbij?
    dat is vreselijk netjes, wrom?
    alle andere kuren (zonder gh) waarbij je echt 4% bij kwijt raakt is dat onmogelijk. wat je bij normale kuur aankomt is bijna alleen vocht.(iets vet, en nog minder spier). daarom kan je ook zo snel trug vallen. of dacht iem. dat je zo snel spier verliest (of aanwast).
    dus als je 6,6kg droog aankomt zou dat volgens mij 3x zoveel zijn als normale as kuur. ofwelerfect!
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Dat is tenminste een positief geluid.....daar word je wel weer wat vrolijker van,hé broertje?

Comment

• De resultaten vind ik ook erg netjes hoor.
        Gaat mij niet lukken met de deca,sus en dboll kuur.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Nope ben er niet vrolijk van helaas...
          Resultaat is inderdaad gewoon goed maar toch vind ik de sth tegenvallen. Denk dat het komt omdat ik een te hoog start bf had en het "maar" 12 weken heb gebruikt.

Heb nog steeds last van een soort dip die al begon in de laatste 2 weken van de kuur. Nooit eerder gehad en snap er niks van. Ben bijna klaar met mijn nakuur die nu alleen nog bestaat uit nolvadex/tribulus.
          Ben overigens niet depressief ofzo hoor!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• hmm goed om te horen.. .... we w8ten vrolijk op de resultaat fotos . suc6 verder Cur... maar gaat wel lukken offcourse

Comment

• Hopen dat je een vrolijk type bent want dan kan je nog ff wachten bro...

Greets...

Comment

• ... nog ff en dit tipic haalt de 10000 hits

Comment

• Goed gedaan Curiosio.

Kop op gozer.

Comment

• Algehele dip is over maar heb absoluut geen zin meer om te trainen...
                    Kracht is er nog steeds maar heb er geen plezier meer in.
                    Gewicht was zaterdag 116kg, bf is weer gestegen ben ik bang. Laat het bewust niet meten omdat ik er zeker niet vrolijk van ga worden.

Ga als het meezit vanaf volgende maand ander werk doen en heb dan zeker de eerste 2 maanden weinig tijd om te sporten. Dit en het feit dat ik tijdelijk naar Amsterdam verhuis en dus een andere gym moet zoeken hebben me doen besluiten te stoppen met trainen. Inprincipe voor een half jaar. Wil wel 1x per week cardio doen.

Blijf wel gewoon hier posten uiteraard..

Greets...

Comment

• Okay Cur, goed en slecht nieuws dus. Blij dat je dip over is en fijn dat je ander werk hebt gevonden! Veel woon- en werkplezier in A'dam toegewenst. Na 2 maanden niet trainen gaat het strax vanzelf weer kriebelen. Enne.... 116 kilo....
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Thanks!!

Was ook erg verbaasd over die 116kg. Op de ene sportschool hebben ze zo`n weegschaal met schuifgewichten en daar woog ik 112kg. Heb afgelopen zaterdag op de sportschool waar ik altijd benen trainde gewogen en daar was het (bijna) 116kg. Heb tijdens de kuur steeds daar gewogen dus valt niet tegen.

Hoe dan ook voorlopig ff niet voor mij.

Greets...

Comment

• komt wel weer terug Cur. Gaat het toch wel missen volgens mij..

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Ik hoop het echt maar vooralsnog betwijfel ik het een beetje.
                            Had voor de kuur al minder zin en er na is het niet beter geworden helaas...

Greets...

Comment

• Wellicht dat het met een bepaalde persoonlijke groei te maken heeft, Cur. Waarschijnlijk heb je ERG veel nagedacht de afgelopen maanden over je prioriteiten in het leven, of ga ik nu te zwaar denken? Kan mij namelijk voorstellen, dat je na zo lang getraind en gekuurd te hebben op een gegeven moment andere uitdagingen aan wilt gaan. Andere dan het breken van records met gewichten of spiergroei.
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• He man klote om te horen!!! Maar ik wens je heel veel succes toe op je nieuwe baan! En denk ook wel dat het weer gaat kriebelen! 116 kilo is nog steeds super netjes en het komt zeker goed met je man!!!

SUCCES!!!
                                Mr. HOLLAND 2006 NAC
                                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X