Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• erg spijtig mr.c dat je gaat stoppen maar goed dat je over je dip heen bent....

Ik denk dat je wel weer gaat trainen na een tijdje...

Vooralsnog gelukkig blijf je hier gewoon posten enzo...
    succes verder bro ......

Comment

• Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 17 2005,21:03)]Algehele dip is over maar heb absoluut geen zin meer om te trainen..
      Kracht is er nog steeds maar heb er geen plezier meer in.
      Vet k ut om te horen,gappie!

Je zal er ongetwijfeld goed over nagedacht hebben en weten wat je doet.

Waarschijnlijk zal een tijdje niets doen je effe de nodige rust geven want het is al een tijdje niet echt lekker met je gegaan.

Wens je veel succes met j nieuwe job en hoop dat je snel weer de drive zal vinden om weer wat gewichten te heffen.

Comment

• Sorry, maar beter laat dan nooit.. Succes man !!

Misschien is het al eerder voorgesteld, maar is een paar weekjes naar een zonnige bestemming niets voor je ?

Effe 2 weekjes niet aan trainen ed. denken, maar gewoon ff los. Misschien is het zo dat je afgelopen tijd TE fanatiek bezig geweest bent en het even kotsbeu bent bro.

Bij mij helpt vakantie namelijk enorm goed !

Grtz Sjoerd,
        Alias Homer Simpson ...

Comment

• @Mr. BIG, thanks gozer!

@Testo, ging inderdaad een tijdje minder maar mag nu niet klagen. Komt vast weer goed.

@Xeno, thanks!

@100%, vakantie zeg ik geen nee tegen maar voel me verder echt prima dus gaat niet helpen ben ik bang.

@Mr. Symmetry, je bent echt niet zo stom als je je af en toe voordoet hè, scherp!

Voor alle duidelijkheid het gaat dus goed met Cur het is enkel en alleen dat de zin om te trainen weg is. Komt mede door de laatste kuur ben ik bang. Ben altijd een massa monster geweest, voelde me het lekkerste als ik +125kg woog. Ben op enig moment meer richting BB gegaan en droger geworden. Uiteindelijk was het 117kg met 14%bf. Was er redelijk tevreden mee maar kan het niet vasthouden. Doe alles goed, van eten, trainen t/m rusten en zie mijn bf weer stijgen..
          Heb heel even aan een massa kuur gedacht om weer op 125kg te komen maar doe het niet.
          Zal zeker wel weer gaan trainen maar voorlopig ff niet.

Voor iedereen,      

Greets...

Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• suc6 met je nieuwe baan en trainen komt over een tijd wel weer. wel goed dat je dip over is!!!grts

Comment

• Je hebt toch ook een tijdje vechtsport gedaan? is dat niks voor een tijdje? wel een lekkeren cardio zeg maar
              Succes in ieder geval!
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• ik lees het nu pas, ik wens je veel sterkte cur , in je nieuwe baan, de nieuwe stappen die je misschien zet in je leven. Er is altijd maar 1 persoon die het beste weet wat je moet doen en dat ben jij zelf. Na al die jaren keihard trainen, eten en kuren zal het wel misschien bij iedereen eens komen dat ze denken van ppff ga het trainen even laten voor wat het is, maar eens gaat het terug kriebelen en begin je terug.

Off topic: je hebt toch al je inentingen gehad als je naar amsterdam bent verhuist hoop ik

Grtz
                stil growing

Comment

• Succes bro en tja er zijn nog meer dingen in het leven dan het optillen van gewichten..
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• @Punani, thanks!

@Red, heb er wel overgedacht. Ken sinds kort iemand die al jaren aan free-fight doet. Grond gevecht is niks voor mij heb alleen maar kick-boksen gedaan.
                    Is in Amsterdam dus wie weet.

@Snipke, thanks gozer! Inentingen heb ik gehad en worden maandelijks herhaald..

@Iguana, thanks!

Topic gaat nog op 10.000 hits komen zo...

Greets...

Comment

• Ben benieuwd hoe lang je het vol gaat houden....om niet te trainen!! Heb zelf door omstandigheden verschillende malen een tijd niet kunnen trainen. De eerste weken bevalt dat dan prima hoor.....maar dan begint het toch al weer snel te kriebelen!!

You'll be back.....
                      They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                      Don't stimulate....Annihilate!!!
                      Ronnie is STIL the King!!!

Comment

• Wie weet begin ik binnen 2 maanden weer maar denk het niet.
                        Kan niet zeggen dat het niet trainen bevalt maar heb helaas echt geen zin meer.
                        Misschien toch tijd om over te stappen naar een andere sport ofzo..

Greets...

Comment

• Sumoworstelen...
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• ... of schoonspringen...

Comment

• Spot er maar mee ouwe...

Greets...

Comment

• Oh sorry... Ik help gewoon mee voor die 10.000 hits.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X