Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 22 2005,12:48)]14% is mooi, Cur! Geïrriteerd of niet... je blijft een indrukwekkend bouwwerk en een enorme bron van kennis.
Zullen wel lief voor je zijn.... anders komen wel elkaar dalijk nog een x tegen en als je dan ook geirriteerd ben
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
@Harold; clomid de eerste 2 dagen 150mg, vervolgens 8 dagen 100mg en daarna nog 2 weken 50mg ( per dag uiteraard )
Nolvadex de eerste 2 weken 40mg en de volgende 2 weken 20mg per dag.
Tribulus neem ik de eerste 2 weken 3x de voorgeschreven dosering en de 2 weken daarna de voorgeschreven dosering.
Hcg ben ik 500iu per week blijven gebruiken tot aan mijn nakuur.
@Snipke; was inderdaad ongeveer mijn doelstelling maar ben verre van tevreden. Zal in mijn gemoedstoestand zitten gok ik.
Hoor om me heen alleen maar positieve dingen verder.
Cur had je ook t3 gebruikt? je hoort namelijk vaker dat als je t3 heb gebruikt je daarna een dipje kan krijgen.... van as natuurlijk ook maar van t3 erger
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
ik had na mijn kuur ook flinke dips. vooral emotionele. ben gelijk gestopt met de nakuur (hcg en clomid)en 3 dagen later was het geheel weg.
ben nog wel door gegaan met tribulus.
wie weet waar het aan ligt.
is moeilijk te zeggen omdat je verschillende spullen door elkaar heen gebruikt.
Nope heb geen t3 gebruikt in mijn kuur.
Kreeg de laatste weken van mijn kuur al last.
Clomid kun je het inderdaad van krijgen maar dat gebruikte ik toen nog niet. Nu bewust wel met de nolvadex om zo snel mogelijk te herstellen. Vooralsnog wordt het niet rotter van de clomid.
Citaat[/b] (real1972 @ Jan. 23 2005,11:50)]ik had na mijn kuur ook flinke dips. vooral emotionele. ben gelijk gestopt met de nakuur (hcg en clomid)en 3 dagen later was het geheel weg.
Hcg en clomid mogen absoluut niet samen. Is 100% zeker de oorzaak geweest als je het wel hebt gedaan.
Nolvadex en hcg kan wel.
Citaat[/b] (real1972 @ Jan. 23 2005,11:50)]ik had na mijn kuur ook flinke dips. vooral emotionele. ben gelijk gestopt met de nakuur (hcg en clomid)en 3 dagen later was het geheel weg.
Hcg en clomid mogen absoluut niet samen. Is 100% zeker de oorzaak geweest als je het wel hebt gedaan.
Nolvadex en hcg kan wel.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment