Terug invliegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Is inderdaad sarcastisch bedoeld..
    Ik vind dat je wel erg weinig eet heb je je behoefte al een keer uitgerekend?
    krijgt volgens mij wel een beetje te weinig koolhydraten en eiwitten binnen..

    GRtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

    Comment


    • #62
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (harold @ Nov. 08 2004,17:33)]Is inderdaad sarcastisch bedoeld..
      Ik vind dat je wel erg weinig eet heb  je je behoefte al een keer uitgerekend?
      krijgt volgens mij wel een beetje te weinig koolhydraten en eiwitten binnen..

      GRtz..
      Eiwitten heb ik zeker genoeg binnen maar ik zou idd. nog meer moeten eten maar ik kan echt niet meer eten, zelfs niet als ik eentje blow s'avonds...normaal krijg ik dan nog nen boefkick maar door overdag veel te eten heb ik dat ook niet meer.

      En elke avond rennie's moeten nemen zal ook wel niet gezond zijn. Maar goed, ik slaag er dus in om bij te komen dus denk dat alles wel goed zit.

      Eind augustus woog ik nog 68 kg en nu terug 74 zodus dat is 6 kg op 2,5 maand en hoop nog naar 76/77 te gaan tegen einde kuur.
      Dat is dan 8 a 9 kg op 3 maand en dat zonder echt zwaar te kuren,niet slecht toch?
      ...maar nogmaals.... ik ben er nog niet maar toch goed op weg

      grtz wim(meke)
      Elk pondje komt door het mondje !!!
      Denk je sterk.

      Comment


      • #63
        klink al wel veel belovend
        ben benieuwd of je het gaat halen kerel
        sucses der mee
        Who's the Chef

        Comment


        • #64
          Ben ook zeer benieuwd....

          Greetzz

          Comment


          • #65
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 08 2004,17:55)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (harold @ Nov. 08 2004,17:33)]Is inderdaad sarcastisch bedoeld..
            Ik vind dat je wel erg weinig eet heb  je je behoefte al een keer uitgerekend?
            krijgt volgens mij wel een beetje te weinig koolhydraten en eiwitten binnen..

            GRtz..
            Eiwitten heb ik zeker genoeg binnen maar ik zou idd. nog meer moeten  eten maar ik kan echt niet meer eten, zelfs niet als ik eentje blow s'avonds...

            grtz wim(meke)
            hoeveel joints rook je per dag?

            en wat rook je,hasj of weed?


            greetzzz
            Attached Files

            Comment


            • #66
              Heb je het al geprobeerd om heel rustig op te bouwen elke, elke week iets nieuws toevoegen?
              Hoeveel eiwitten eet je nu per dag?

              GRtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

              Comment


              • #67
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 09 2004,02:49)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 08 2004,17:55)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Nov. 08 2004,17:33)]Is inderdaad sarcastisch bedoeld..
                Ik vind dat je wel erg weinig eet heb  je je behoefte al een keer uitgerekend?
                krijgt volgens mij wel een beetje te weinig koolhydraten en eiwitten binnen..

                GRtz..
                Eiwitten heb ik zeker genoeg binnen maar ik zou idd. nog meer moeten  eten maar ik kan echt niet meer eten, zelfs niet als ik eentje blow s'avonds...

                grtz wim(meke)
                hoeveel joints rook je per dag?

                en wat rook je,hasj of weed?


                greetzzz
                Tegen de avond (na training en avondmaal) blow ik nog een jointje of 3, dus tussen 20h en 23h.
                En geen hasj, alleen maar weed.

                gtrz wim(meke)
                Elk pondje komt door het mondje !!!
                Denk je sterk.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Nov. 09 2004,06:33)]Heb je het al geprobeerd om heel rustig op te bouwen elke, elke week iets nieuws toevoegen?
                  Hoeveel eiwitten eet je nu per dag?

                  GRtz..
                  Ik wissel wel wat af met andere producten want anders gaat het na een tijdje wel tegensteken.


                  eiwitten ongeveer;
                  8h : 60 gr (splits shake)
                  10 h : 20gr
                  12 h : 55gr (splits shake)
                  15h : 10gr
                  17h: 45 gr (alleen shake)
                  20 h : ??20gr?? (avondmaal)
                  22h : 20 gr

                  Hoeveelheden meer dan 30 gr (elke keer dat ik shake drink) splits ik wel in twee dwz na eten, ongeveer één uur ,drink ik shake op aangezien ik gelezen heb dat je lichaam normaal maar 30 gr per keer kan opnemen.

                  In totaal dus 230 gr eiwit per dag is ongeveer 3 gr per kg en denk dat dat wel genoeg moet zijn.
                  Want die koolhydraten/eiwitten kosten mij toch zeker 120€ per maand.


                  grtz
                  Elk pondje komt door het mondje !!!
                  Denk je sterk.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 09 2004,10:17)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 09 2004,02:49)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 08 2004,17:55)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Nov. 08 2004,17:33)]Is inderdaad sarcastisch bedoeld..
                    Ik vind dat je wel erg weinig eet heb je je behoefte al een keer uitgerekend?
                    krijgt volgens mij wel een beetje te weinig koolhydraten en eiwitten binnen..

                    GRtz..
                    Eiwitten heb ik zeker genoeg binnen maar ik zou idd. nog meer moeten eten maar ik kan echt niet meer eten, zelfs niet als ik eentje blow s'avonds...

                    grtz wim(meke)
                    hoeveel joints rook je per dag?

                    en wat rook je,hasj of weed?


                    greetzzz
                    Tegen de avond (na training en avondmaal) blow ik nog een jointje of 3, dus tussen 20h en 23h.
                    En geen hasj, alleen maar weed.

                    gtrz wim(meke)
                    Doe de weed weg!!!!!!.

                    Greetz

                    Comment


                    • #70
                      Als ik de weed wegdoe dan doe ik geen oog dicht, zou nu dus zeer slecht moment zijn om daarmee te stoppen.

                      Vannacht zeer slecht geslapen en gisteren ook (maag).
                      Pols staat niet meer gezwollen en heb ontsekingremmers gehalveerd (nu nog 1 pilletje) want is ook zwaar voor de maag en dat samen met anavar en ik weet al van wat het kwam.
                      Vanaf volgende week 30 mg anavar, nu nog op 20 mg.

                      grtz
                      Elk pondje komt door het mondje !!!
                      Denk je sterk.

                      Comment


                      • #71
                        Het is ook echt niet nodig om zoveel eiwitten uit je shakes te halen..
                        De yoghurt kan je al vervangen door een goedkope kwark, hier zitten veel meer eiwitten in..Waardoor je op die tijd al veel meer eiwitten binnen krijgt
                        Die shake die je om 12 uur drinkt kan je dan misschien weg laten.Door kipfilet op je brood te doen krijg je dan toch eiwitten binnen..
                        Shakes kosten veel geld, maar zijn niet altijd nodig..
                        Zeker shakes met koolhydraten niet, koolhydraten kan je makkelijk uit je voeding halen, zo kan je jezelf veel geld besparen..


                        Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                        Comment


                        • #72
                          shakie hoort erbij hoor....

                          kan nooit alleen maar je eiwitten uit kip en kwark halen want dat gaat erg snel vervelen,lijkt me.


                          greetzz

                          Comment


                          • #73
                            Shakes horen er zeker bij, maar ik zei dit om dat hij met de opmerking kwam dat het hem 120 euro per maand kosten..
                            Ik bedoel ermee dat het ook anders kan, shakes is een aanvulling op je voeding.Je voeding is geen aanvulling voor je shakes..
                            Ik zelf zit ook rond de 250 gram eiwitten, ik drink maar 1 shake en daar zitten maar rond de 34 gram eiwitten in..
                            Maar het blijft ieder z'n keus natuurlijk..
                            Shakes zijn idd erg makkelijk.

                            grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                            Comment


                            • #74
                              had weer eens niet goed gelezen

                              je hebt natuurlijk helemaal gelijk,kerel!

                              shakes blijven een aanvulling idd.


                              greetzzz

                              Comment


                              • #75
                                Je slaapt ook niet echt veel he arie..Er zit maar 3 uur tussen je post 's nachts en 's ochtends..

                                Grtz..
                                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X