Originally posted by Hooligan
View Post
Test E + Win
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ptrckk93 View PostHeb het even door gelezen allemaal, vind het knap dat hij toch zijn keuze had gemaakt en bij zijn keuze blijft ondanks dat hij dan misschien op de blaren moet zitten.
Ik vind het alleen jammer dat de TS bij een fout altijd zo hard de grond in word geduwd. Inplaats van: "wat ben je dom! Heb je ĂĽberhaupt getrained??" Kan er ook iets gezegd worden als: "Dit resultaat is niet best, je hebt misschien meer verloren dan gegained. Je had beter dit of dit kunnen doen zoals eerder aan gegeven. Laat je testen bij de doktor en succes verder met je training. Laat het een les zijn". Dit komt toch een stuk beter over, inplaats van iemand meteen weg jagen hier. Maakt, tenminste in mijn ogen, de sfeer hier op dit forum toch een stuk minder wat echt jammer is. Hij heeft een fout gemaakt, maar fouten maken is menselijk.
Hij heeft z'n lesje wel geleerd en zal dit niet meer zo snel doen. Deze log is ook weer een les voor andere die het na lezen.
Er zijn hier een paar leden die een hele boel weten en die mag je best geloven. Dus voor de volgende keer misschien toch niet zo koppig zijn. Succes verder met je training!
En over dat sommigen hard advies geven oftewel mij de grond in proberen te stampen tjaa.. mensen die zelf onzeker zijn proberen zich zo iets hoger op de ladder te praten.
Comment
-
Originally posted by FMLcreeper View PostIk heb hier zowieso van geleerd, oa wat voor effecten het op mijn lichaam heeft en wat voor gains/ losses je erop kan maken. Ik ben bij de dokter geweest, bloeddruk is prima, geen verhoogd gevaar oid. Heb ook een formuliertje mee gekregen voor het testen van mn lever, moet nog even langsgaan daar.
En over dat sommigen hard advies geven oftewel mij de grond in proberen te stampen tjaa.. mensen die zelf onzeker zijn proberen zich zo iets hoger op de ladder te praten.
Comment
-
-
Slotje hierop, gaat nergens heen verder nog imo..
Mocht TS een verdomd goeie reden aanvoeren, wil k m op verzoek wel weer openen..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: