Test E + Win

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FMLcreeper View Post
    Hier de pre foto's.

Excuses alvast voor de poses die niet zijn zoals ze horen te zijn en er zullen vast een paar ontbreken.

Ook heb ik geen sexy knalgele slip aan omdat ik deze niet in mijn bezit heb

En beenfoto's tsja.. tijdens en post-AS zullen die goed gezet worden.
    Normaal reageer ik niet eens als iemand die bij lange na niet klaar is om te kuren maar dit is wel HEEEL ERG kak! Sorry maar helaas waar. Ben je wel goed bij je hoofd? Dit is overigens niet dat eeuwige gezeik waarom je nu al aan de aas gaat, het gaat erom dat ik amper kan zien dat je überhaupt traint!

Kan me overigens niet veel schelen wat voor reacties ik hierop ga krijgen maar dit wil ik nog even kwijt..

Ongelofelijk zielig dit! Ik heb er bijna geen woorden voor. Belachelijk!!
    Succes met je kuur zal ik je ook niet wensen.. het enige wat je eigenlijk moet doen is je hoofd keihard tegen een raam aansmijten en gewoon nog even naturel doorgaan.
    Last edited by Nex-; 19-04-2012, 23:54.

Comment

De zomer komt er weer aan -.-'

Comment

Comment

Mja, als je nu al wil beginnen dan is dat jouw keuze. Ben het niet eens met de mensen die niet zien dat jij traint. Op de 3e foto vind ik die traps best flink en de schouders plus armen zijn ook prima. Alleen doordat je een VP hebt van tegen de 20%(?) ziet het er niet zo indrukwekkend uit.

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
          Train hard or go hormone

Comment

Als deze jongen op 10/12% zou staan zou er niks meer van overblijven. Ik zie het als een kip met een hoge vp. Niet zo indrukwekkend omdat hij een wat hoger vp heeft? Over het algemeen absoluut niet indrukwekkend. Mocht hij een kleine 10% lager staan en willen kuren zou ik er niks van zeggen.. (behalve de benen). Dan zou het gewoon een skinny bitch zijn die gaat kuren zoals zoveel anderen dat doen, ook niet zoals het hoort. Maar goed ik heb het ook gedaan zoals het niet hoort, kei veel spijt van. Deze jongen moet gewoon keihard door knallen als naturel, benen goed mee pakken.

VP is eerder 20+ dan tegen 20%. Ik zal ook niet meer reageren in dit topic, heb hier weinig zin in. Zomer komt er inderdaad weer aan, deze jongen moet er natuurlijk goed bij staan voor de chicks... zie geen andere redenen om te kuren. Serieus met de sport misschien? My ass! Dit zijn nou gasten die de sport een slechte naam geven, zo vaak gezegd maar helaas true. En wat nog erger is, is het feit dat ze dit zelf niet beseffen.

@ TS

Doe jezelf een lol en train gewoon naturel. Zorg er eerst voor dat je op 12% komt te staan, pak er dan nog "clean" 10 kilo bij en dan kan je denken aan een kuur. Geloof me daar heb je veel meer aan op langer termijn.
            Last edited by Nex-; 20-04-2012, 00:43.

Comment

Suc6 met de kuur......op je voeding ed passen. Test e aromatiseert heel makkelijk= dik worden. Ben reuze benieuwd naar de after pix vooral omdat winny erin zit.

Wneer ga je beginnen ? als ik jou was zsm ivm met de warmte enzo.

Prik jezelf of laat je het doen ?
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Klinkt misschien hard voor de TS, maar ik ben het 100% eens met Nex-.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Normaal reageer ik niet eens als iemand die bij lange na niet klaar is om te kuren maar dit is wel HEEEL ERG kak! Sorry maar helaas waar. Ben je wel goed bij je hoofd? Dit is overigens niet dat eeuwige gezeik waarom je nu al aan de aas gaat, het gaat erom dat ik amper kan zien dat je überhaupt traint!

Kan me overigens niet veel schelen wat voor reacties ik hierop ga krijgen maar dit wil ik nog even kwijt..

Ongelofelijk zielig dit! Ik heb er bijna geen woorden voor. Belachelijk!!
                  Succes met je kuur zal ik je ook niet wensen.. het enige wat je eigenlijk moet doen is je hoofd keihard tegen een raam aansmijten en gewoon nog even naturel doorgaan.
                  Nex jij hebt niet echt recht van spreken als het hier om gaat, zelf was je ook een sprinkhaan toen je begon met kuren. Neemt natuurlijk niet weg dat je wel gelijk hebt.
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                    Nex jij hebt niet echt recht van spreken als het hier om gaat, zelf was je ook een sprinkhaan toen je begon met kuren. Neemt natuurlijk niet weg dat je wel gelijk hebt.
                    Natuurlijk heeft hij wel recht van spreken. Jou redenatie is niet logisch, dat is hetzelfde als gaan roepen dat een longkankerpatient niet mag verkondigen dat roken gevaarlijk is.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Natuurlijk heeft hij wel recht van spreken. Jou redenatie is niet logisch, dat is hetzelfde als gaan roepen dat een longkankerpatient niet mag verkondigen dat roken gevaarlijk is.
                      Gaat meer om de manier waarop het gebeurt inferno.
                      Verder trekt jou vergelijking nergens op natuurlijk... Maar snap wel waar je heen wilt en daar zit een kern van waarheid in.
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Tsja, ik ga een keer niet zeggen hou het netjes heren ben het namelijk roerend met veel hier eens..
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                          Ik denk dat maar een handje vol mensen wisten dat Nex te vroeg was begonnen met kuren, vind het heel netjes dat hij dit er gewoon neerzet.
                          Hij waarschuwt er andere voor om niet zelf het wiel weer uit te vinden.

Vraag me af of deze jongen ooit wel eens die benen getraind heeft met squaten, lunges, glutes hamraise, sldl en voor rug, romeens dl, BOR, face pulls, chin ups, tbar row enz.

denk dat het alleen maar een mannetje is die bovenlichaam traint AL 3maanden.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Nex heeft misschien gelijk, maar als hij hetzelfde heeft gedaan is de vorm van kritiek vrij hypocriet. Geeft de sport een slechte naam? Dat heb je zelf dan dus ook gedaan.
                            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                              Nex heeft misschien gelijk, maar als hij hetzelfde heeft gedaan is de vorm van kritiek vrij hypocriet. Geeft de sport een slechte naam? Dat heb je zelf dan dus ook gedaan.
                              Ik vind het geenszins hypocriet en juist prijzenswaardig dat iemand zijn eigen fout toe durft te geven zodat anderen ervan kunnen leren. Zo te lezen is Nex- nou niet bepaald trots op wat hij gedaan heeft en wil hij een ander voor deze foute keuze behoeden. Wat is daar hypocriet aan?

Comment

Originally posted by Bronxo View Post
                                Ik vind het geenszins hypocriet en juist prijzenswaardig dat iemand zijn eigen fout toe durft te geven zodat anderen ervan kunnen leren. Zo te lezen is Nex- nou niet bepaald trots op wat hij gedaan heeft en wil hij een ander voor deze foute keuze behoeden. Wat is daar hypocriet aan?
                                +1

Laten we nou niet over Nex discussiëren gaan

Blijf bij de topic starter
                                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X