Test E + Win

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haters gonne Hate !!

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
      Nex jij hebt niet echt recht van spreken als het hier om gaat, zelf was je ook een sprinkhaan toen je begon met kuren. Neemt natuurlijk niet weg dat je wel gelijk hebt.
      Lees mijn berichten even HEEL goed door. Waarom heb ik geen recht van spreken? Omdat ik ook fouten heb gemaakt en niet een of twee, heb ik geen recht van spreken? Ik ben te vroeg begonnen, veel en veel te vroeg zelfs. Feit blijft, ik stond er wel in vergelijking met de foto's die de TS heeft gepost 10x beter voor.. dat is nog heel erg zacht uitgedrukt.
      Last edited by Nex-; 20-04-2012, 20:12.

Comment

Originally posted by PoSSeltje View Post
        De zomer komt er weer aan -.-'
        True story,
        Make it count!
        Always look on the bright side of life...

Comment

Mag ik rustig vragen wat het probleem is met te vroeg beginnen? Ik lees dat velen van jullie hier hard aan tillen. Ik ga er vanuit dat de TS zich goed heeft verdiept in de materie en weet waar hij aan begint. Ik zeg dit want hij kreeg (voor het posten van de foto's) complimenten over de keuze van zijn kuur.
          Je kan hem dus ongeduldigheid/onervarenheid kwalijk nemen, maar wat is daar verder mis mee? Als hij op korte termijn flink wat spiermassa wil aankomen, als is dit nu om meiden onder te indruk te krijgen, of eerder om zichzelf te motiveren om verder te gaan, dan kan hij zich toch wenden tot AS? De gedachte achter AS is namelijk, snel een beest worden toch?
          Even situeren dat ik in tegenstelling tot de TS niet overweeg AS te gebruiken, simpelweg omdat ik idd onervaren ben, en besef dat ik geduld moet hebben (en ik ben bang van naalden ). Maar ik zou vooral willen horen wat nou precies zo fout is aan te vroeg beginnen met AS? Belemmerd dit de verdere (naturel) groei van je lichaam?
          was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
            Mag ik rustig vragen wat het probleem is met te vroeg beginnen? Ik lees dat velen van jullie hier hard aan tillen. Ik ga er vanuit dat de TS zich goed heeft verdiept in de materie en weet waar hij aan begint. Ik zeg dit want hij kreeg (voor het posten van de foto's) complimenten over de keuze van zijn kuur.
            Je kan hem dus ongeduldigheid/onervarenheid kwalijk nemen, maar wat is daar verder mis mee? Als hij op korte termijn flink wat spiermassa wil aankomen, als is dit nu om meiden onder te indruk te krijgen, of eerder om zichzelf te motiveren om verder te gaan, dan kan hij zich toch wenden tot AS? De gedachte achter AS is namelijk, snel een beest worden toch?
            Even situeren dat ik in tegenstelling tot de TS niet overweeg AS te gebruiken, simpelweg omdat ik idd onervaren ben, en besef dat ik geduld moet hebben (en ik ben bang van naalden ). Maar ik zou vooral willen horen wat nou precies zo fout is aan te vroeg beginnen met AS? Belemmerd dit de verdere (naturel) groei van je lichaam?
            Het is ook vrij subjectief. Sommigen zeggen dat AS uberhaupt cheaten is, sommigen vinden dat je eerst een flinke fysiek gebouwd moet hebben, sommigen vinden het prima om er vroeg mee te beginnen. Ieder persoon moet dat lekker voor zichzelf weten. Maar ja, op BN is er nou eenmaal een soort AS politie aanwezig.
            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by ChubbyDonkXL View Post

Haters gonne Hate !!
              Haters gonna hate

Dus dat.

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                Waar ga je prikken als ik vragen mag.. hoop voor je dat je lekker gaat gainen.. denk dat je wel wat commentaar gaat krijgen op je foto's hoe je eruit ziet dat er genoeg haalt te vallen naturel nog.. maar je hebt je keuze gemaakt dus gainse en ga je wel volgen.. elke training ff updaten hoe het je verging.. succes
                Ik zet die prik in de glutes. Commentaar en opmerkingen zijn voor iedereen vrij. De een denkt er zo over de ander weer anders. Ik zie het niet als cheaten, anderen misschien wel. Moeten zij weten

Zit te twijfelen tussen een 4/5 dagen split schema of UB/LB en neig naar de 2e keuze.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  Phoeeee opmerkingen kan je verw8te nu hoor. Maar je train je benen niet eens?

Enige pluspunt is je biceps. Maar goed suc6 dan maar?
                  Benen train ik, 1/2x in de week aangezien ik UB/LB volg. Weet nog niet zeker of ik dit schema blijf volgen tijdens de cycle.

Comment

Originally posted by resike View Post
                    Er valt naturel idd nog veel te halen. Beetje jammer.
                    Magoed wel veel suc6 met je cycle ga hem wel volgen.
                    Ik heb er over nagedacht om naturel nog lang door te trainen, maar dit is mijn keuze nu

Zal zo frequent mogelijk posten, wat zijn dingen waar je geĂŻnteresseerd in bent tijdens zo'n cycle?

Comment

Originally posted by FMLcreeper View Post
                      Benen train ik, 1/2x in de week aangezien ik UB/LB volg. Weet nog niet zeker of ik dit schema blijf volgen tijdens de cycle.
                      Oh keej, heb je ze hiervoor wel intensief getraind?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                        Normaal reageer ik niet eens als iemand die bij lange na niet klaar is om te kuren maar dit is wel HEEEL ERG kak! Sorry maar helaas waar. Ben je wel goed bij je hoofd? Dit is overigens niet dat eeuwige gezeik waarom je nu al aan de aas gaat, het gaat erom dat ik amper kan zien dat je ĂĽberhaupt traint!

Kan me overigens niet veel schelen wat voor reacties ik hierop ga krijgen maar dit wil ik nog even kwijt..

Ongelofelijk zielig dit! Ik heb er bijna geen woorden voor. Belachelijk!!
                        Succes met je kuur zal ik je ook niet wensen.. het enige wat je eigenlijk moet doen is je hoofd keihard tegen een raam aansmijten en gewoon nog even naturel doorgaan.
                        Ey nex..

MJW

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Mja, als je nu al wil beginnen dan is dat jouw keuze. Ben het niet eens met de mensen die niet zien dat jij traint. Op de 3e foto vind ik die traps best flink en de schouders plus armen zijn ook prima. Alleen doordat je een VP hebt van tegen de 20%(?) ziet het er niet zo indrukwekkend uit.

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?

VP is rond de 24%, volgende week weer een meting.

1.85, 82kg

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                            Suc6 met de kuur......op je voeding ed passen. Test e aromatiseert heel makkelijk= dik worden. Ben reuze benieuwd naar de after pix vooral omdat winny erin zit.

Wneer ga je beginnen ? als ik jou was zsm ivm met de warmte enzo.

Prik jezelf of laat je het doen ?

Thanks, zeker op de voeding passen. Eetschema wat ik nu volg houd ik me 70% aan, dus dat wordt aanpakken die overige procenten.
                            Ben van plan as week te beginnen, zal even posten wanneer het zover is.

Laten prikken is het idee, in de glutes

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                              Ik denk dat maar een handje vol mensen wisten dat Nex te vroeg was begonnen met kuren, vind het heel netjes dat hij dit er gewoon neerzet.
                              Hij waarschuwt er andere voor om niet zelf het wiel weer uit te vinden.

Vraag me af of deze jongen ooit wel eens die benen getraind heeft met squaten, lunges, glutes hamraise, sldl en voor rug, romeens dl, BOR, face pulls, chin ups, tbar row enz.

denk dat het alleen maar een mannetje is die bovenlichaam traint AL 3maanden.
                              4 maanden Layne Norton PD/HT gevolgd met discipline. Erna splitschema gevolgd door UB/LB.

Haters gonna hate

Comment

Originally posted by Dimix View Post
                                je verstoord wel heel wat in je eigen lichaam maar dat verschild ook wat je tot je neemt.
                                Je kent je eigen lichaam nog niet goed en weet niet hoe je reageert op voeding/training schema's.
                                en tja d'r zijn ook een aantal side effects met het gebruik en hoe langer gebruikt hoe groter het risico, dus waarom zo vroeg beginnen als je later het wel kan gebruiken als het echt nodig is.
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X