Tsjah... dit krijg je als je binnen hele korte tijd mega groot wil zijn =)
Test E + Win
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Wat een ontzettend lelijk buitengeproportioneerd a-esthetisch lichaam, en 120kg squatten 300 leg pressen, lijkt me sterk.. als jij uberhaupt al ooit benen getraint hebt.
Waarom roids man, je verziekt op zo'n manier echt je toekomst.. en denk maar niet dat jij naturel ooit nog proper aankomt nu, terwijl je nog amper je noob gains uit bent :')
Comment
-
Na bijna 2 maanden bijna bij deze veganisten wonen en bijna geen vlees gegeten te hebben komt mijn fysiek in de buurt van die van jou.... sorry maar je had echt ff 2 jaar langer nat moeten trainenThere are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by FMLcreeper View PostHoezo iedereen z'n advies in de wind slaan?
Hier de foto's
Zal wel een bb-ding zijn dat ik niet begrijp of waar ik te simplistisch voor ben...Last edited by pescatore; 30-07-2012, 16:11.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Dit is geen bb ding.. zie mijn eerste reacties. En het was volgens mij iets van haters gonna hate ofzo. Ik wist al wel dat dit ging gebeuren heb hem er nog voor gewaarschuuwd. De volgende keer wordt het hogere dosis om groter te worden. Tja ik heb dezelfe fout gemaakt maar nooit zulke bagger resultaten gehaald. Dit is inderaad wel om even een dagje vrij te nemen en keihard ergens in een hoekje janken.
Kerel, wees slim en laat het kuren even voor wat het is. Adviezen heb je weggeblazen, dit is het resultaat. Ik zie niet eens dat je traint om eerlijk te zijn. Wel keihard maar goed, wat verwacht je van dit resultaat. Wel puik dat je de foto s ook echt laat zien.
Comment
-
Originally posted by Lummeltje-1 View PostHoe vaak heb ik (knulletje) verdomme al niet geschreven, dat je zoal n basis moet hebben? Omdat het anders geen enkele zin heeft om (in dit geval) teringzooi in je lijf te spuiten. Zonder een fatsoenlijke basis raak je alles weer kwijt binnen korte tijd. Misschien lever je daarbij nog meer in dan je heb gegaint. De eerste kuur is altijd de beste die je ooit zal krijgen. Die heb je bij deze al verziekt. Wat je ook gebruik in een kuur het is een hulpmiddel voor je spieren, maar dan moet je wel spieren hebben he? Nou, die zijn nog ver te zoeken kerel. Als ik naar die beentjes kijk, dan zeg ik jou dat jij nooit van zn leven 120kg squat, en dan kun jij beweren wat je wil. Ik zeg dat je dan n behoorlijke fantasie hebt.
Verder ben je gewoon gevaarlijk bezig geweest, omdat het de bedoeling van kuren is dat je spieren gevoed worden, en niet hoofdzakelijk je hart, lever, nieren en ingewanden. Dat ben jij aan het doe geweest.
Hierboven zeg je dat je geprobeert hebt de juiste kuur uit te kiezen.
Kerel, er bestaat voor dit/jouw lijffie helemaal geen kuur.
Al was je ervoor zoals je nu bent, dan is/bestaat er nog geen kuur voor jou.
Wat ben je nu?
Stom, stom en nog eens stom.
Dit soort praktijken geeft dus de AAS een hele slechte naam....
Sorry, als ik nu wat bot overkom. Maar het is de waarheid, en die moest ik toch even kwijt.
1 advies:
Ga naar je huisarts en vertel wat je hebt gedaan, en laat je totaal nakijken.
Dat houd in, leverfunctie, nieren, hart, longen en laat dus je bloedspiegels nakijken. Ik zou ook even naar je prostaat laten kijken....
just my 2 cents.
Ik ben het met velen hier eens. Ik had niet de basis om te beginnen en heb die nog steeds niet. Ik noem mezelf geen bber en loop niet te koop met 'mijn lichaam' of hoe je het ook wilt noemen. Het was mijn keuze om het zo te doen en dit is het resultaat. Ik maak dingen niet mooier dan dat ze zijn, de resultaten die ik hier heb gepost zijn 100% waar. Destijds heb ik die pr's gezet. Of iemand het wilt geloven of niet is hun keuze..
Dat ik gevaarlijk bezig was/ben, oke. Ik ben me ervan bewust en was dit al voordat ik eraan begon.
En je advies betreft de huisarts ga ik zeer wrs ook opvolgen
Comment
-
Originally posted by aktito View PostWat een ontzettend lelijk buitengeproportioneerd a-esthetisch lichaam, en 120kg squatten 300 leg pressen, lijkt me sterk.. als jij uberhaupt al ooit benen getraint hebt.
Waarom roids man, je verziekt op zo'n manier echt je toekomst.. en denk maar niet dat jij naturel ooit nog proper aankomt nu, terwijl je nog amper je noob gains uit bent :')
Comment
-
Originally posted by FMLcreeper View PostIk ben het met velen hier eens. Ik had niet de basis om te beginnen en heb die nog steeds niet. Ik noem mezelf geen bber en loop niet te koop met 'mijn lichaam' of hoe je het ook wilt noemen. Het was mijn keuze om het zo te doen en dit is het resultaat.
Dat ik gevaarlijk bezig was/ben, oke. Ik ben me ervan bewust en was dit al voordat ik eraan begon.
Originally posted by FMLcreeper View PostBeste lezers,
Ik ben een man van 23 jaar en ik heb op en af aan fitness gedaan vanaf m'n 14e.
Heb het altijd leuk gevonden en kon er mijn energie in kwijt.
Ik heb in 2009/2010 'serieus' getraint, eetschema supps en op het einde externe hulpmiddelen Door een verhuizing naar een andere stad heb ik fitness helemaal laten gaan..
Mei 2011 heb ik het weer opgepakt met een 5 dagen split schema van Layne Norton, power/hypertrophy. Hiernaast supps en een beetje letten op wat ik at. Een week of 5 geleden heb ik een meting laten doen met een eetschema erbij, dit kwam uit op 27%vpct.. Laatste meting was vorige week op 25%.
Stats 1rep:
BP 110
SQ 95
DL 120
Aangenaam.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by FMLcreeper View PostIk ben het met velen hier eens. Ik had niet de basis om te beginnen en heb die nog steeds niet. Ik noem mezelf geen bber en loop niet te koop met 'mijn lichaam' of hoe je het ook wilt noemen. Het was mijn keuze om het zo te doen en dit is het resultaat. Ik maak dingen niet mooier dan dat ze zijn, de resultaten die ik hier heb gepost zijn 100% waar. Destijds heb ik die pr's gezet. Of iemand het wilt geloven of niet is hun keuze..
Er zit mij alleen nu nog 1 ding wat dwars, en wel dit: Je plaatst bij het begin een kuurplan, waarbij je voldoende hulp krijgt aangeboden (ook van mij) van de mannen hier. Jij bent niet vandaag voor het eerst lid hier, en weet donders goed dat er risico's zitten aan het kuren. Dus eigenlijk leg je de problemen neer bij de personen die hun best doen om jou bij te staan in je kuur.
Stel dat er iets mis zou gaan door het kuren, hoe moeten wij ons daaronder voelen?
Denk je niet dat iedereen die zich met jouw kuur heeft bemoeit problemen zou krijgen, al is het maar geestelijk?
Maar goed zoals ik al zeg, gedane zaken nemen geen keer. Ik hoop dat je er nu wel voldoende van hebt geleerd, en wijzer bent geworden nu je inziet dat het geen enkele zin heeft als je gaat kuren wanneer je lichaam daar niet klaar voor is. Het geeft gewoonweg te veel risico.
Ook zeg je nu dat je zeer wrs wel naar de huisarts zal gaan.
Ik hoop idd dat je deze raad opvolgd.
Verder is het nu zaak om keihard te blijven trainen, en de voeding goed te blijven volgen om zodoende aan je herstel te werken.
Comment
-
Originally posted by FMLcreeper View PostHoezo iedereen z'n advies in de wind slaan?
Hier de foto'sIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: