Test E + Win

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingen gaan over het algemeen lekker. Concentreer me op een zo goed mogelijke vorm, hierdoor valt het gewicht af en toe tegen mja. Tijdens de laatste beentraining lackte ik kracht, het kwam er niet uit zoals ik had verwacht/wilde. Maandag weer powerday bovenlichaam. Ga iets meer aandacht leggen op schouders, aangezien ik vind dat deze te weinig worden aangepakt in dit schema. Met meer focus bedoel ik extra oefeningen.

Comment

• Powerdays voelde heerlijk aan.

Kleine recap:
      BP: 3x3 100
      SQ: 3x3 120
      DL: 3x3 120
      Legpress: 3x6 300
      Shoulderpress dumbels 3x6 32

Heb wel het idee dat ik veel vocht vasthoud, maar begin binnekort aan de Winny dus ben benieuwd

Comment

• Originally posted by FMLcreeper View Post
        Powerdays voelde heerlijk aan.

Kleine recap:
        BP: 3x3 100
        SQ: 3x3 120
        DL: 3x3 120
        Legpress: 3x6 300
        Shoulderpress dumbels 3x6 32

Heb wel het idee dat ik veel vocht vasthoud, maar begin binnekort aan de Winny dus ben benieuwd
        En voorheen was het:

BP: 8 x 80
        SQ: 8 x 70
        DL: 8 x 90

Valt wel mee met die progressie.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Vochtretentie met Test only?
          Dan mankeert er iets aan de voeding. Of je gebruikt teveel zout.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
            En voorheen was het:

BP: 8 x 80
            SQ: 8 x 70
            DL: 8 x 90

Valt wel mee met die progressie.
            Ik heb gelet op de vorm en die was best bar om eerlijk te zijn. Wil niet beweren dat de vorm nu super super is, maar let op alle kleine details.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
              Vochtretentie met Test only?
              Dan mankeert er iets aan de voeding. Of je gebruikt teveel zout.
              Ik heb inderdaad een aantal dagen ertussen gehad waarin ik niet alleen maar clean heb gegeten. Ik doe geen zout in mijn eten bij het koken. Iemand een idee?

Comment

Ik heb inderdaad een aantal dagen ertussen gehad waarin ik niet alleen maar clean heb gegeten. Ik doe geen zout in mijn eten bij het koken. Iemand een idee?
                vocht zul je niet krijgen van teste
                misschien dat je toch iets hebt gezeten waar veel zout in zat?

probeer wortels en komkommers(vocht afstotend en bijna geen cal) te eten en genoeg water te drinken
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

ws is je voeding gewoon niet goed, teveel te snelle carbs. kan sowieso amper aan zout liggen.Tenzij je echt overdadig veel natrium wegwerkt.
                  Begin maar eens met lo-salt te nemen daar zit meer kalium in(66%), je wil vocht in je spieren hebben, helemaal zoutloos schopt ook je vochthuishouding onnodig overhoop.
                  Maar als je vocht ophoopt en vasthoudt neem je ergens verkeerde en te snelle carbs/suikers.
                  En voldoende water drinken....
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by kabaffel View Post
                    vocht zul je niet krijgen van teste
                    misschien dat je toch iets hebt gezeten waar veel zout in zat?

probeer wortels en komkommers(vocht afstotend en bijna geen cal) te eten en genoeg water te drinken
                    thanks! Ik zal vandaag wortels en komkommers halen!

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                      ws is je voeding gewoon niet goed, teveel te snelle carbs. kan sowieso amper aan zout liggen.Tenzij je echt overdadig veel natrium wegwerkt.
                      Begin maar eens met lo-salt te nemen daar zit meer kalium in(66%), je wil vocht in je spieren hebben, helemaal zoutloos schopt ook je vochthuishouding onnodig overhoop.
                      Maar als je vocht ophoopt en vasthoudt neem je ergens verkeerde en te snelle carbs/suikers.
                      En voldoende water drinken....
                      Vandaag ook even lo-salt bij de AH halen dan! Ik drink rond de 3 liter water per dag. Op niet-trainingsdagen ligt dit rond de 2 liter. Verder bestaat mijn voedingsschema nu uit het volgende:

- pasta
                      - kip
                      - groenten
                      - bambix
                      - banaan
                      - bcaa
                      - omega 369

Sorry voor het grove overzicht ipv het aantal grammen etc erbij, weinig tijd op het moment!

Bedankt voor de tips die ik krijg, ik ga er gelijk mee aan de slag!

Comment

Vandaag ook even lo-salt bij de AH halen dan! Ik drink rond de 3 liter water per dag. Op niet-trainingsdagen ligt dit rond de 2 liter. Verder bestaat mijn voedingsschema nu uit het volgende:

- pasta
                        - kip
                        - groenten
                        - bambix
                        - banaan
                        - bcaa
                        - omega 369

Sorry voor het grove overzicht ipv het aantal grammen etc erbij, weinig tijd op het moment!

Bedankt voor de tips die ik krijg, ik ga er gelijk mee aan de slag!
                        pasta is snelle KH bron, zeker als het witte pasta is. oplossing - volkoren pasta nemen en beetgaar koken(al dente) of vervangen door zilvervliesrijst.
                        Banaan bevat snelle suikers en fructose dus opletten met de timing, bambix is ook een redelijk snelle kh bron. Beter Brinta of een ander meergranen product nemen.

Water inname elke dag op minimal 3 liter houden. Dus ook op je rustdagen.

omega 3-6-9 niet nodig, alleen omega 3 is nodig omdat die vaak vrij laag gedoseerd is en erg snel oxideert.

En zorg voor goede eiwit inname in een kuur. Elke maaltijd voldoende hoogwaardige en comlete eiwitten voor optimale herstel en groei.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Ben het niet helemaal eens dat je niet door test vocht vast kan houden... Mijn voeding was echt goed, maar barste bijna uitelkaar van de vocht, maar zo zie je maar iedereen reageert gewoon anders op een stof. Met dianabol hield ik amper vocht vast en was mijn voeding veel slechter...

Ik was ook 6 weken Test moe.. wat normaal ook maar paar weken duurd als mensen het al hebben. Pas nadat ik mastron laatste 5 weken erbij ging zetten ging de vocht langzaam weg en moeheid ook.
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                            pasta is snelle KH bron, zeker als het witte pasta is. oplossing - volkoren pasta nemen en beetgaar koken(al dente) of vervangen door zilvervliesrijst.
                            Banaan bevat snelle suikers en fructose dus opletten met de timing, bambix is ook een redelijk snelle kh bron. Beter Brinta of een ander meergranen product nemen.

Water inname elke dag op minimal 3 liter houden. Dus ook op je rustdagen.

omega 3-6-9 niet nodig, alleen omega 3 is nodig omdat die vaak vrij laag gedoseerd is en erg snel oxideert.

En zorg voor goede eiwit inname in een kuur. Elke maaltijd voldoende hoogwaardige en comlete eiwitten voor optimale herstel en groei.
                            Het is inderdaad witte pasta. Ik ga weer over op zilvervlies dus.
                            Banaan eet ik voor training en bambix in de ochtend met shake en in de avond voor het slapen.
                            Moet ik elke maaltijd complete eieren naar binnen werken? Naast de kip zegmaar?

Thanks!

Comment

• Moet ik elke maaltijd complete eieren naar binnen werken?
                              neen, eiwit
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post

duidelijk
                                nou ik train mijn biceps ook bij de squat reck want er is geen ander rechte stang waar ik train
                                en er is toch bijna niemand

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X