nieuwe winny only kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by futurekill View Post
    zie je al wat in de mirror?
    armen (2 cm gegroeid in omtrek), schouders en benen worden voller (rug zal ik eens op de foto zetten), borst en buik strakker. Gaat dus de goede kant op met nog ruim vier weken te gaan!! Ik heb getwijfeld of ik test erbij ging zetten maar met deze vooruitgang op alleen winny hou ik het dezxe keer op een winny only.
    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

    Comment


    • #62
      2cm extra op armen na 2 weken winny?
      Lijkt je dat helemaal normaal? Nehh.

      Comment


      • #63
        Originally posted by Knulletje View Post
        2cm extra op armen na 2 weken winny?
        Lijkt je dat helemaal normaal? Nehh.
        geen idee, zit nu op 42cm laatste keer op 40cm. maar zit wel iets langer tusen dan 2 weken idd. maar geen maand, dat weet ik zeker.
        "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

        Comment


        • #64
          Updates?
          Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

          Comment


          • #65
            2 cm in 2 weken.

            Zal wel eerst onspannen koud en daarna gespannen pumped gemeten hebben.
            The Sky Ain't The Limit

            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

            Comment


            • #66
              update: nu ruim drie weken op 40mg winny per dag. Kracht neemt nog steeds (licht)toe, daarnaast lijkt het wel of mijn conditie minder wordt. Ik train nu 3x kracht 3-daagse split met 2x 40 min cardio op niet trainingsdagen. Voeding is op onderhoud, wil laatste 3 weken onder behoefte gaan eten.
              Sides: af en toe erg licht in mijn hoofd (eerste keer schrok ik hier van, nu niet meer) slapen soms erg onrustig en gewrichten worden gevoeliger ondanks visolie caps en gluco. Het spannende is er een beetje af maar dat mag de pret niet drukken. Nu ik op de helft van de kuur zit zal ik van de week mijn stats meten en posten.
              "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

              Comment


              • #67
                zou tijdens het kuren niet beter een ander schema genomen worden dan een split?is slechts een vraag ik geloof dat tijdens de kuur de spieren veel vlugger herstellen waardoor een ub/lb of een push/pull beter zou uitkomen niet?
                Strength Within, Pride Throughout

                Comment


                • #68
                  Update?

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Mateusz View Post
                    Update?
                    Net benen/schouders getraind, blijf nog steeds sterker worden. 1 set van 3reps 200kg legpress (workset op 3 set 6reps 170) gedaan en 3reps 140kg squat (workset 3 set 110 6 reps). Nagenoeg geen negatieve effecten meer, zoals: duizeligheid, veel pissen, vaagheid of gewrichtspijn, lijkt alsof mijn lichaam aardig gewend is geraakt aan de winny. Probeer nu 300 cal onder behoefte te eten en 4x in de week 40 minuten cardio erbij te pakken om echt goed te cutten. Nog ongeveer drie weken te gaan. In de spiegel ziet het er al strakker uit!! Post aan het eind v/d kuur foto`s. Armen nog steeds 42 cm
                    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by futurekill View Post
                      zou tijdens het kuren niet beter een ander schema genomen worden dan een split?is slechts een vraag ik geloof dat tijdens de kuur de spieren veel vlugger herstellen waardoor een ub/lb of een push/pull beter zou uitkomen niet?
                      Zit net lekker in het 3-daagse split schema, wellicht een volgende keer uitproberen. Heb je hier zelf ervaring mee?
                      "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

                      Comment


                      • #71
                        Zo te zien gaat het goed, maar ik heb het cutten tijdens kuren nooit echt begrepen, je kunt er ook zat resultaat (mét spierbehoud) uit halen met een goed voedingsschema..
                        Wat is je reden hierachter? Waarom niet liever massa pakken?

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Jurvg View Post
                          Zo te zien gaat het goed, maar ik heb het cutten tijdens kuren nooit echt begrepen, je kunt er ook zat resultaat (mét spierbehoud) uit halen met een goed voedingsschema..
                          Wat is je reden hierachter? Waarom niet liever massa pakken?
                          Omdat ik vind dat ik momenteel massa genoeg heb met 90kg en 1.80cm. Daarnaast kan je idd cutten met een goed voedingsschema..bulken ook.
                          "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

                          Comment


                          • #73
                            He-Man, als je merkt dat je conditie achteruit gaat? Neem er n kinderaspirine bij 100-120mg/pd.
                            Het kan zijn dat je bloed stroperiger word van de as, de aspirine maakt het weer dunner en dus beter voor je hart. Je hart moet harder werken als je bloed stroperiger word. De aspirine zorgt ook voor een beter transport.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Jurvg View Post
                              Zo te zien gaat het goed, maar ik heb het cutten tijdens kuren nooit echt begrepen, je kunt er ook zat resultaat (mét spierbehoud) uit halen met een goed voedingsschema..
                              Wat is je reden hierachter? Waarom niet liever massa pakken?
                              Simpel gezegd,
                              Kun je met winstrol cutten en toch je spiermassa laten groeien. Dat is weer iets anders dan behouden.

                              Comment


                              • #75
                                kinderaspirine of sinaspril zit tegenwoordig paracetamol in.
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X