Mijn aankomende kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De kans op gyno door progesteron is niet zo heel groot, ik ken maar weinig mensen die dit hebben hoor, maar hij heeft gelijk als je het krijgt is het geen pretje.
    RU-486 is wel te krijgen maar is ook niet zo gezond voor je hoor, er kleven nog wel wat andere nadelen aan dit middel.

Maar het kan natuurlijk geen kwaad om de deca te vervangen door winstrol. Sus in combinatie met winstrol houdt over het algemeen wel wat meer vocht vast, dus dan zou ik mijn arimidex ook zeker niet vergeten....

Comment

No problem! Hou me od hoogte. Winstrol kun je trouwens gewoon drinken; wekt minstens zo goed..

Comment

heb kuren nu definitief aangepast. toch de dianabol, omdat ik 300mg testo niet zoveel vindt en dianabol heb ik nog niet eerder gehad. omdat ik toch arimidex heb moet gyno door de dianabol toch wel voorkomen worden.

in kuur 2 heb ik winstrol maar in tabs gedaan en week 3 t/m 6 wel deca. voor gewrichten.

zou ik door combi deca/ tren zwaarder moeten nakuren?
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Mocht je met kuur 1, in combinatie met de 'Dex, toch te veel last hebben van boat, kun je overwegen Arimidex te combineren met Nolva 20 mg/dag.

Het nadeel van deca is dat het herstel van nat test productie behoorlijk lang kan duren. En dan praat ik over een periode tot wel een jaar. (veroorzaakt door metabolieten van Nandrolone). Tren geeft een behoorlijk heftige shut-down van nat test productie (ik heb deze shut-down lang niet zo heftig ervaren als bij welk ander AS ik ooit gebruikt heb). Met deze kennis gecombineerd denk ik dat je moeilijk zult hestellen.

Je kunt overwegen Clomid te combineren met Arimidex 1mg /dag. Arimidex verhoogd nat test   productie met 20 % en verlaagt Oestrogeenspiegel met 80%. UIteraand moet een goed dieet blijven volgen met voldoende coolhydraten en Veel eiwitten (300gr). Verder helpt het 1 gr vit c voor de workout en 30 gr creatine per dag te nemen. Zowel Vit c en creatine werken anticatabolisch
          Geen cardio.

Vooral met kuur 2 ben ik behoorlijk nieuwsgierig hoe je het gaat doen; Ik heb nog niet meegemaakt dat iemand met deze combinatie gaat kuren. Houd ons op de hoogte!

Comment

natuurlijk hou ik je op de hoogte.mijn begeleider is ook nieuwsgierig. maar dan omdat ik korte kuren doe. ik heb de spullen vandaag opgehaald. hahah. heb n og nooit zoveel ampulletjes uitgestald gehad op mn bed. heb er nu echt zin in. nog een week en 2 dagen wachten. grooaaarrr. hahah. heb splinternieuwe tren uit amerika. 100 mg per ml, dus ipv 80 mg. en ik doe 100 eod.
            gr.bruce

Comment

last update: 2e kuur 6 weken lang iedere week 1 testo cyp. per week. omdat de hoeveelheid testo in sustanon wel erg laag is. (mijn mening).

Comment

ik heb zelf nooit tren gebruikt,ik heb ook snel last van gyno en als je er snel last van heb zal je het zekker van tren krijgen
                en ik lees op alle andere boards dat je tren elke dag moet zetten!!

Comment

ik heb mn voorbereidingen voor gyno getroffen. en als dat niet genoeg is, dan snijden ze die troep er maar uit.
                  tren hoeft niet perse elke dag. kan om de dag. je zal alleen een iets minder stabiele spiegel hebben. och.... je kan ook niet alles perfect hebben. toch?

Comment

first results na een week: 87kg. dus wat zwaarder. nog geen extra kracht, maar ik kon natuurlijk 2weken niet trainen door kerst/ oud-nieuw. was sportschool dicht.
                    ben sinds gister begonnen met dianabol. vind het lastig om op precieze tijden in te nemen. als volgt: 8uur 10mg, 13 uur: 5 mg, 16 uur:5mg, 19 uur:5mg, 22uur: 10mg. dus ik denk ong. redelijk stabiel.
                    voel me goed, alleen mn ogen prikken bij focussing.

Comment

Als het kan moet je elke 2 uur 5mg nemen van de dianabol.
                      Heb je de meest optimale verdeling en moet kunnen van 8.00 tot 22.00 met 35 mg per dag ( als ik het goed uitgerekend heb )
                      Succes met je kuur en hou ons op de hoogte!
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

de reden dat ik ook met 10 mg werk is 's avonds om zolang mogelijk toch iets aan bloedspiegel te merken en 's morgens om te beginnen met 'hoge' dosis en de rest van de dag zeg maar aan te vullen. ik heb op een ander board aan iem. gevraagd om goed schema te maken, want die berekent de halve waardetijden per uur, dus kan je zien wat het beste is voor const. spiegel. alleen zet ik niet mn wekker om drie uur 'snachts.
                        ben nu 88,6 kg (dus 4,6kg in 10 dagen) nog niet sterker, maar wel goeie pomp. ben trouwens sinds 3 dagen aan dianabol.

Comment

Kan ook omdat dianabol een halfwaarde heeft van 4.5 tot 5 uur.
                          4.6 kg zwaarder in 10 dagen betekend in ieder geval dat het goed gaat! Top.
                          Wel een beetje kinderachtig dat je je wekker `s nachts niet wil zetten maar ach..
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

www.come.to/roidcalc

hier kan je invullen wat je gebruikt. dan berekent hij je waarden.
                            ik kom nu op 8uur 10mg, 11 uur 5 mg, 16 uur 5 mg, 20 uur 5 mg, 22 uur 5mg. dus hou ik 5 mg over. die kan ik als ik 's nachts wakker wordt gebruiken. ben vaak wakker. heb afgelopen nacht zelfs helemaal niet geslapen, alleen gedommeld. toch niet echt moe ofzo. met bovenstaand schema schommel ik tussen 9 en 5 mg. mn vorige schema zat ik tussen 4 en 14 te rommelen.
                            ik krijg iets meer kracht nu, maar nog niet dat ik zeg dat het door de as komt. pomp wel enorm. 1 oefening, 5 reps ofzo dan staat het al vol en strak. dat voelt wel lekker. alleen kan je niet lang doorgaan. mn benen knapten zowat. liep als dronken zeeman. maar inmiddels bijna 90 kg. gege. en mn target met kuur2 is om 95 over te houden. dat gaat missch. nog wel lukken ook. trouwens dat kracht nu niet zo erg omhoog gaat is niet zo'n ramp. de volgende kuur met heel veel testo en tren moet dat ook goed komen.
                            gr. bruce

Comment

voor b2b:

(van ergogenics)
                              'Moet je geen progesteronblokkers nemen als je kuurt met anabolen die een progesteronachtige werking hebben? Daar krijg je toch gyno's van? Net als van estradiol?'

Nee hoor. Progesteronreceptoren spelen geen rol bij het krijgen van gyno's door anabolengebruikers. Dat blijkt uit Mexicaans onderzoek. De artsen vergeleken de gyno's van bodybuilders en niet-gebruikers met elkaar. In de weefsels van de bodybuilders, die allemaal intensief gebruik hadden gemaakt van anabolen, vonden ze een verhoogde activiteit van estradiol.

Dat betekende dat de gyno's van de bodybuilders waren ontstaan door hoge doseringen androgenen, die waren omgezet in estradiol. Er was echter geen verhoogde activiteit van progesteron. De eventuele progesteron-achtige werking van anabolen had dus niet bijgedragen aan de vorming van de gyno's - en progesteronblokkers zouden niet de vorming ervan niet hebben voorkomen.(1)

In extreme gyno's ontstaat soms borstkanker. Sommige van die kankertypes reageren echter wel positief op progesteron.(2) Maar dat is een medisch verhaal. Niet relevant voor sporters die geen gyno's willen ontwikkelen.

Comment

blijf nu rond de 90 kg hangen. soms erover, soms eronder. zit hier nu bijna een week op. als ik deze week verder niet aankom in kracht of gewicht, begin ik met nakuren. heb ik langere tussentijd voor volgende kuur. pas afgelopen woensdag meer kracht bemerkt. nu afwachten wat dat dus deze week doet. voor gewicht hoef ik het niet te doen heb ik al gezien. toch 6kg. (es zien wat er over blijft)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X