Opa's kuurtje.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Opa's kuurtje.

    Beetje laat, maar bij deze zal ik ook n kuurlogje (beloofd) starten.

    Zoals de meeste wel weten kuur ik 9maanden per jaar, en de andere maanden brug ik.
    In verhouding tot de meeste bbrs gebruik ik helemaal niet zo veel materiaal of mg, daar ik ervan overtuigd ben dat, dat helemaal niet nodig is.

    Ik kom net uit n cut kuur, waarin ik gebruikte:
    Testosteron, 750mg/pw
    Trenbolon, 400mg/pw
    Masteron, 200mg/pw
    CJC-1295 No Dac. 100mcg/pd--Maand on- maand off
    GHRP-6. 100mcg/pd--Maand on- maand off
    Insuline. 10iu/pd-- maand on- maand off
    HCG, 800iu/pw

    Mijn stats zijn nu 121kg bij 5,8% bf. Ik ben 182cm lang.

    Nu wil ik weer wat meer massa op mn lijf, dus ik ga starten met n andere kuur.
    De Tren heb ik 2 weken al niet meer gezet.. Daar het niet past in mn volgende kuur.

    Nu start ik met:
    Testosteron, 750mg/pw
    Nandrolon Deca 600mg/pw
    MGF, 200mcg per keer, verdeeld over links rechts (intra)... Halve waardetijd= 30 minuten.. 3x pw.
    IGF-1Lr3, 40mcg per keer (sub).. Halve waardetijd= 30 uur. 3x pw.
    FS 344 100mcg per keer (intra). 5x pw.
    Stanozolol 20mg/pd... Tegen evt Gyno, zolang de Nandrolon word gebruikt.

    Ik weet het nog niet zeker, maar ik verwacht dat ik dit 12 weken ga doen.. (al gestart).
    Misschien komt er nog wat bij, maar dat vermeld ik dan ook hier..

    Wat wil ik bereiken?
    Ik wil terug naar de > 130kg.. Ik heb al n keer bekend, dat ik het helemaal hebt verziekt door prive omstandigheden. En daardoor heel veel heb moeten inleveren.
    Daar wil ik liever niet meer over praten, en ik wil nu alleen mn spieren nog maar terug..
    Ook moet ik bekennen dat het bij deze leeftijd (bijna 56) echt niet meevalt om terug te komen, het is vallen en opstaan en vechten tegen de tijd. Maar zoals altijd, ik laat mn kop niet hangen en zal ervoor vechten om mn lichaam terug te krijgen...
    Iedereen om mij heen zal kunnen beamen, dat ik vorig jaar august nog maar n fractie was van wat het is geweest.. Ik woog verd nog maar net 109kg en begon uit te zakken, mn bf wilde ik niet eens meer weten, en had nergens zin meer in.
    Ik ben toen weer begonnen met trainen, eerst 2x per week. Maar dat werd snel al weer meer en meer. Nu zit ik weer op 6 en als het kan 7 dagen per week..

    Ik schijn wel goede genen te bezitten, dus dat is dan weer n meevaller.
    Mn oude trainings maatje zegt nu nog steeds, jij hoeft alleen n dumbbell in de hoek van de kamer te leggen. Telkens als jij daar aan voorbij gaat groei je hahaha..

    Leuk, maar nu nog bewijzen dat ik het kan!
    Verwacht nu niet dat, ik het in n maand of 3 voor elkaar heb he? En ik plaats dus ook niet elke dag of zo n update, gewoonweg omdat dat geen enkele zin heeft. Ik groei geen 4-5 kg per maand!
    Ik zal binnenkort ook foto's plaatsen van nu.. En van de progressie die volgt..
    3 jaar geleden kon dat niet, had ik toen ook al eens verteld. Nu heb ik er geen moeite meer mee.

    Ik ga in deze topic ook niet uitleggen hoe en wat over de peps en gear, daar zijn andere topics voor. Dus bespaar je de moeite dit te vragen.

    Nou dit was het in n notendop van hoe en wat. Tot horens .

    vrg, Ruud.

  • #2
    Ja bij 121 kg en 5,8% heb je idd meer massa nodig

    Succes!
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

    Comment


    • #3
      succes ermee!

      Comment


      • #4
        Ik ben benieuwd Knulletje. Veel succes met het terughalen van je gains en je oude stats weer te bereiken.
        "Straight outta gym"

        Comment


        • #5
          Hey opa,
          Ben inderdaad ook erg benieuwd naar je log en bevindingen.
          Erg interessant.
          Volg!
          DIVIDE ET IMPERA

          Comment


          • #6
            Ben heel erg benieuwd hoe je er uit ziet. 5,8% 121kg bij die lengte.. jezus man wat een beest. Veel succes!
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

            Comment


            • #7
              Succes man! Je lichaam is zo sterk als dat je geest is. En dat zit bij jou wel goed. Ik Volg.
              "The only thing worse than failing is not trying."

              Comment


              • #8
                Gaat een heel interessante log worden. Als ik het zou mogen vragen, op welke leeftijd begon de 1e kuur? 130kg met dezelfde vet% neem ik aan?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Robbie1970 View Post
                  Ja bij 121 kg en 5,8% heb je idd meer massa nodig

                  Succes!
                  Ik weet dat het n beetje vreemd klinkt, en om me heen zeggen ze ook van niet..
                  Maar ik word nu toch wel erg vatbaar voor griepjes en verkoudheid, en ik heb het snel koud.
                  Ook krijg ik steeds meer spontane krampen in de spieren, tijdens rust.
                  Was het vele zweten en de kortademigheid van de tren ook n beetje zat..

                  En thanks Robbie.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by optiflex View Post
                    Gaat een heel interessante log worden. Als ik het zou mogen vragen, op welke leeftijd begon de 1e kuur? 130kg met dezelfde vet% neem ik aan?
                    Ben begonnen met bb toen ik 19 was, en heb bijna 10 jaar clean getraind. Ik was dus +- 29 bij mn eerste kuur.
                    130kg bij 5,8%? Nehh dat zal er niet in zitten kerel.. Maar ik doe mn best.

                    Comment


                    • #11
                      Heel veel succes knul! Dat je je doelen mag halen.

                      Comment


                      • #12
                        uiteraard volg ik!
                        Succes met de kuur!

                        Comment


                        • #13
                          good luck

                          Heb je al een trainingsschema voor ogen waar je je doel mee wilt bereiken?
                          installing muscles....please wait

                          Comment


                          • #14
                            Succes Knul!
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                            Comment


                            • #15
                              Ben ook wel benieuwd naar je voeding. Hanteer je daar een strict schema voor of eet je inmiddels op ervaring en gevoel?
                              "The only thing worse than failing is not trying."

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X