Nieuw kuurplan in ontwerp nog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kom op block paar gewichten kun je w onthouden toch?

Comment

gistere 2e inject gehad en daarna lekkere rugtraining geknalled denk niet dat het al echt is ingekicked maar metaal helpt het toch al

btw ik bewaar de test-e in de ijskast en leg hem even uit voor inject zodat ie niet koud erin gaat, is dat goed zo, of beter niet in ijskast bewaren???
      Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Gast NEEE niet in ijskast lullo... gewoon kamertemp staat volgens mij zelf op de vail !!!
        Een dag niet getraind...

Comment

Koelkast is niet nodig, staat deze wat koud ingesteld kristalissert je test.

Comment

fuck :s straks eruit hale

Comment

Deze keer heb ik het wel zitten :'( dikke bult op men bil en fuckin veel pijn haha :'( had er vroeger ook veel last van met men vorige (eerste) inject kuur...

kan er haast niet op zitten...

Is er iets dat ik kan doen om dit minder te hebben of zal dit verbeteren naarmate mijn lichaam gewoon raakt aan de test en olie, of ligt het gewoon aan de olie ofzo?

de inject wordt op de juiste plaats gezet in glute, spuit is mss wel wat dik... (0,9mmx40mm)
              spuit gaat er helemaal in, voorzichtig aspireren en dan heel traag ingespoten... (staat nu ook niet meer in de ijskast btw )

Comment

Ik heb nog nooit een dikke bult gehad, misschien effe masseren na injecteren.

Comment

Coolpack erop na inject.

Comment

Ok will try next time...
                    hoe gaat die uitdrukking weer? wie zijn gat injecteerd moet op de bulten zitten?

Comment

• Heb ook wel eens bult gehad, vaak komt dat doordat je te veel beweegt... keer dronken bij me zwager gezet en kon niet goed stil staan... Hij had een dikke buld en een paar dagen flink last gehad!
                      Een dag niet getraind...

Comment

• ja was wel niet heel steady get idd zal volgende keer wat meer opletten

Comment

• reet doet nog steeds best veel pijn en straks benen trainen :s squat gaat wel afzien worden denk ik

training gisteren chest ging wel lekker begin heel zachtjes extra kracht te voelen
                          ook (raar genoeg) zie ik dat men gewicht al 2kg is gestegen.. van 82 naar 84 en toch het gevoel dat ik iets scherper sta (dit kan ook wel gewoon door de voeding zijn die nu wel veel beter is dan hiervoor)

Comment

• Nee hoor je gewicht gaat elke week iets omhoog ook al merk je verder nog weinig, omdat je niet sterker wordt betekend niet dat het spul vanaf dag 1 iets aan het doen is in je lichaam
                            Een dag niet getraind...

Comment

• xD mooi mooi

Comment

• Training ging weer lekker, wel wat last van gevoelige tepels zou dit begin gyno kunnen zijn? Zou wel raar zijn met winstrol niet? Voelen hoe het morgen is...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X