Nieuw kuurplan in ontwerp nog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff korte update:

Dinsdag Inject gehad, opnieuw wel wat pijn gekregen sinds gistere avond, mss wel iets minder als vorige keer, maar fuck it het zal erbij horen bij mij (had het met men eerste injectkuur paar jaar terug ook wel met sust en deca)

had dit over injectiepijn gevonden A Guide to Post-Injection Muscular Pain
    hier uit lijdt ik voor mezelf af dat het wss gewoon de test en de olie in mijn lichaam die de pijn veroorzaakt en ik verwacht dat dit zal afnemen bij de volgende injects, en anders maar tanden bijten...

Dan over de kuur:

voelde gistere bij men chest-bi's training voor het eerst echt een krachtboost en dat was wel fuckin leuk dus die pijn maakt me eig. al niets meer uit

De bench ging echt lekker had opgewarm met 12 x 50, 10 x 70 zoals altijd...
    dan doe ik normaal tot fail met 100 en dat was dan 7-8 x
    gistere voelde die 100kg echt niet zo zwaar aan dus heb ik er 7 gedaan maar niet tot fail om daarna eens met 105 te proberen, deze lukte me met spotter 7x (en nog 1x met hulp)
    ook de rest vd training had ik pak meer kracht al
    ik zie al uit naar de volgende workouts, straks benen

kwa gewicht en vet was ik vanmorgen 84.3kg en weer iets droger abs beginnen nu wel door te komen
    ook hier en daar een aderetje meer tijdens workout viel me op...
    Pain is just weakness leaving the body...

Comment

• Oke goed bezig man
      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
        Oke goed bezig man
        Thnx

Comment

• Update:

Vorige week weinig last gehad van inject (in rechterbil) deze week (in linkerbil) na 3 dagen echt super veel last gekregen, eergisteren was het echt extreem dacht even dat ik een abces had ofzo :s voelde als of ik een biceps in men bil had :s maar is gisteren wat verbeterd en vandaag zogoed als over, en vandaag opnieuw inject hoop dat deze weer wat minder pijnlijk wordt :s (doe alles volgens de regels, daarna masseer ik en leg ik er ijs op maar helpt blijkbaar niet veel..)

kwa fysiek ben ik best tevreden ik had er mss wel iets meer van verwacht kwa kracht want dit lijkt me (voorlopig) niet ZO veel meer te zijn dan bij mijn anavar only cycles...
          maar heb wel meer zichtbaar resultaat nu, ben mooi droger aan het komen (zonder EXTREEM streng te zijn: 1cheatmeal/dag per week) en gewicht blijft toch nog rustig stijgen @85kg nu

gistere bij borst, bench de 110kg er is aangehangen deze kreeg ik 5 keer omhoog (+ nog 1 keer met hulp)
          ik denk dat het kwa kracht dus voorlopig ietsje meer is dan wat ik van men varcycles had.

ik heb weinig tot geen sides wel erg humeurig maar dat is meer door het "dieet" en ook heb ik veel last van pijnlijke "pumps" zeker bij schouders en onderrug maar dat zal wel van de winstrol komen lijkt me..

(wish me luck met de inject straks hopelijk weer weinig pijn zoals vorige week )

Comment

• je zult veel sterker worden dan met je var only man... sws is winny massive strenght gains

pumps zijn hinderlijk... soms kan ik niet meer op de loopband omdat mn schouders zo vol zitten.
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Magnesium slikken helpt erg goed tegen volle schouders... Welke week ben je nu ?
              Een dag niet getraind...

Comment

Magnesium slikken helpt erg goed tegen volle schouders... Welke week ben je nu ?
                3 weken afgemaakt vandaag (straks 4e inject zetten) en nog 2 weken aan de win

Comment

• _ijnel, zorg voor het spuiten dat: er n druppel over de naald loopt eer je hem zet. Zorg ook dat het materiaal op kamertemperatuur is, en zet altijd n nieuwe naald op je spuit na het opzuigen van de vloeistof (dus net voor het injecteren). Dan als je hebt geinjecteerd, laat dan nog even de spuit zitten voor n paar seconden voordat je hem er weer uittrekt... Ram de naald niet met geweld in je spier, maar druk hem rustig naar binnen. Je voelt vanzelf dat de naald verder glijd als je door het spiervlies heen hebt geprikt.... Doet het zeer met zetten?, dan zit je niet goed. Het moet vrij gevoelloos naar binnen glijden.... Druk ook de vloeistof niet met geweld naar binnen, maar doe het rustig aan.... Het zijn soms de kleine dingetjes waardoor je last krijgt.... Las but not least, werk altijd zo steriel mogelijk, dus was goed de handen eer je iets gaat doen en doe dat desnoods vóór het zetten nogmaals....

Comment

• Geduld test gaat nu werken, sterker ga je worden komende 2 weken
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                      _ijnel, zorg voor het spuiten dat: er n druppel over de naald loopt eer je hem zet. Zorg ook dat het materiaal op kamertemperatuur is, en zet altijd n nieuwe naald op je spuit na het opzuigen van de vloeistof (dus net voor het injecteren). Dan als je hebt geinjecteerd, laat dan nog even de spuit zitten voor n paar seconden voordat je hem er weer uittrekt... Ram de naald niet met geweld in je spier, maar druk hem rustig naar binnen. Je voelt vanzelf dat de naald verder glijd als je door het spiervlies heen hebt geprikt.... Doet het zeer met zetten?, dan zit je niet goed. Het moet vrij gevoelloos naar binnen glijden.... Druk ook de vloeistof niet met geweld naar binnen, maar doe het rustig aan.... Het zijn soms de kleine dingetjes waardoor je last krijgt.... Las but not least, werk altijd zo steriel mogelijk, dus was goed de handen eer je iets gaat doen en doe dat desnoods vóór het zetten nogmaals....
                      Dank je voor de info knul, Ik doe echter alles wat je zegt; test staat op kamertemperatuur trek hem op met de eerste naald en injecteer met een nieuwe. de plek waar ik injecteer is met alcohol ontsmet. naald gaat er heel rustig in nadat ik een paar druppels om te smeren over de naald heb laten lopen, dan voorzichtig aspireren en dan heel traag vloeistof erin, dan korte pauze en naald eruit (snel) en dan druk houden met doekje met alcohol. dan masseer ik de plek nog een tijdje en dan gaat er ijs op... (denk dat ik gwn gevoelig ben ofzo)

gebruik wel redelijk dikke naald om te injecteren 0,9 mm zou het daar aan kunnen liegen?

tijdens het zetten heb ik geen pijn, deze komt enkele dagen (2-4) later vorige keer haast geen pijn, laatste keer dacht ik dat er echt iets mis was :s (procedure was exact)
                      Last edited by _ijnel; 16-07-2013, 13:42.

Comment

Geduld test gaat nu werken, sterker ga je worden komende 2 weken
                        nice nice ben al wel wat sterker hoor maar kijk uit naar meer kracht en dan goed droog komen

wel vaak heel flauw/weinig energie tijdens de dag en veel honger maar dit zal wel zijn omdat ik in cut zit he 2400 kcal nu mss wat meer carbs bijdoen...

Comment

• Tering... 0.7 pakken lul.. 0.6 kan zelfs nog
                          Een dag niet getraind...

Comment

• 0,9 jezus man

ik heb 0,6 of soms 0,7 wtf 0,9
                            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Omg 0, 9 das een holle breinaald gast, ik zuig met 0, 7 op en injecteer met 0, 6.

Comment

• haha, mja mss toch maar eens andere hale

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X