Nieuw kuurplan in ontwerp nog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heb net wat opgezocht (veelal broscience maar kom...) test aan het einde van de cycle verhogen is zeker niet slecht om nog wat extra gains te halen op het einde zeker nu ik er ook wat meer aan gewoon ben geraakt...
    Pain is just weakness leaving the body...

Comment

• Zijn er best veel die gewoon verhogen.
      Mbt frontloaden heeft wel degelijk zin helaas weer een dbb onderzoek/stik van big t of big cat.

Comment

• Ow ps dat je geen bijwerkingen hebt wil niet zeggen dat ze er niet zijn.

Comment

• Originally posted by _ijnel View Post
          Heb men kuurplan ook even aangepast omdat ik echt erg weinig last heb van de test en toch een nieuwe vail nodig heb ga ik dit doen:

1-6 win 50mg ed (voorbij)
          1-7 test-e 300mg ew (voorbij)
          7-13 test-e 500mg ew (start morgen)

16-18 nolva 20mg ed
          waarom niet vanaf begin 500mg gaan?..is dit een cut of lean bulk kuur?
          Kan aan de eene kant begrijpen mbt de verhoging maar aan de andere kant weer niet, de rek is er idd beetje uit in week 8/9 op eendezelfde dosis om dan te verhogen zal het wel wat uithalen alleen jammer dat het een test e is.. eer je er dan van 'geniet' ben je al weer een tijdje verder..
          klinkt mischien wat raar maar verhoog je test dan met een korte esther. Met prop ofzo zodat je er direct profijt van hebt..

dus test e met kleine dosis extra prop
          Last edited by gain is pain; 13-08-2013, 18:24.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
            waarom niet vanaf begin 500mg gaan?..is dit een cut of lean bulk kuur?
            Kan aan de eene kant begrijpen mbt de verhoging maar aan de andere kant weer niet, de rek is er idd beetje uit in week 8/9 op eendezelfde dosis om dan te verhogen zal het wel wat uithalen alleen jammer dat het een test e is.. eer je er dan van 'geniet' ben je al weer een tijdje verder..
            klinkt mischien wat raar maar verhoog je test dan met een korte esther. Met prop ofzo zodat je er direct profijt van hebt..

dus test e met kleine dosis extra prop
            thnx for the input, maar test-e is al aangekocht, dus ga het nu maar zo houden, maar onthou het voor volgende keer... had beter idd van in het begin 500 ew gepakt maar wou eerst zien hoe ik er op reageerde...
            en als men vail niet was opgeraakt had ik ook de kuur zo als geplanned op 300 ew afgemaakt. Maar omdat die ineens op was op week 7 moest ik toch een nieuwe halen en dus bood de mogelijkheid zich om te verhogen, vandaar
            Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X