Kuurtje symmetry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

succes mr Symmetry. Vooralsnog houd ik de resultaten van mn 30 mg dianabol only kuur aardig vast. ben misschien drie vier kilo kwijt van de twaalf en denk dat dat het vocht was. t is nu al een week stabiel dus ik heb goede hoop. Ik let wel heel erg goed op mn eten misschien dat dat toch erg belangrijk is.

groeten

Comment

Succes,Sym!!

Comment

Als ik het goed begrijp heb je hiervoor 3 kuren gedaan, 2 met winstrol en 1 met equipose. Hoe zagen die kuren er precies uit?

Hoe verdeel je de verschillende merken? bijv. 10 mg. axpuxuh 's ochtends en dan nog 's middags en 's avonds 10 mg. naposim?

suc6 met de kuur en ben benieuwd of je de 100 gaat halen.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

@ kir: ik heb 1 kuur winstrol only gedaan, 2 jaar geleden. Ook 30 mg. per dag. 3 kilo mee gewonnen en gehouden.

Verder heb ik vorig jaar een kuur met equipoise & winstrol gedaan. Gewicht toen teruggebracht van ca. 95,5 naar 90. Vetpercentage van 19% naar 14%

Nu dus m'n eerste massakuurtje.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Succes bro.
            Vooral je nuchtere gedegen omgang met as spreekt mij wel aan(discipline&#33
            Ik denk dat velen het niet bij 1 x per jaar kunnen houden na geproefd te hebben..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Succes Symmetry !

Ben zeer benieuwd wat de resultaten zijn als een persoon met wat meer ervaring mbt as (en dus alles waarschijnlijk goed doet)een dboll-only doet !

Grtz.. Sjoerd,  

Alias Homer Simpson ...

Comment

Ik hou niet zo van only kuurtjes, had ook een veel andere kuur van je verwacht, zeker geen only kuurtje. Waarom niet na de vakantie een vette massa kuur?

Succes ieder geval..

Grtz.
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ben ik met harold eens. Je bent hier een van de weinige die veel van AS weet en nu ga je een dboll only kuur doen op 30mg per dag? Vrees dat je bijna al je gains gaat verliezen.

Succes in ieder geval.
                  Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

succes Mr symmetrie, en die 30mg zal zeker voldoende zijn als ik hoger ging had ik serieuse ademhalingsproblemen.

Uw verhaaltje van dbol innemen met grapefruit klopt en klopt niet, uit een studie is gebleken dat de opname oftewel verbeterd of verslechterd.

Grtz
                    stil growing

Comment

Daar heeft snipke gelijk in. Zijn verschillende studies over.

grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

@ Harold & Banaan: bedankt voor de complimenten. Mijn leven is momenteel druk en complex, waardoor een goeie (massa)kuur op dit moment écht geen optie is. Ik heb nog heerlijk spul liggen (sustanon van Karachi bijv...) wat echt wel een keer aan de beurt komt. Verder gebruik ik a.s.vanuit de overtuiging dat meer of langer niet altijd beter is. Van mij hoef je dus geen kuren van 12 weken te verwachten. Vind ik gewoon niet zinvol. In mijn introductie gaf ik al aan dat d'bol only in principe geen goede kuur is, maar nu geldt voor mij even: beter iets dan niets!

Comment

zo is het maar net sym

Comment

Ik heb het al vaker gezegd....ik vind een dbol only helemaal zo slecht nog niet en als je alles goed doet kan je er hele mooie resultaten mee halen.

Comment

Als het inderdaad druk is met andere bezigheden is het inderdaad zonde van je massa kuur. Moet wel zeggen dat dboll altijd zorgt voor resultaten en hoop dat je ze een beetje kunt vasthouden.

Succes in ieder geval
                              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Het lijkt wel of m'n darm spastisch is. Voel de hele tijd een trilling rechtsonder m'n buik, zeg maar waar je broekriem zit. De lever zit hoger, voorzover ik weet. Iemand dit ook al 's ervaren? Het heeft absoluut te maken met m'n dianabolinname, want ik heb het nog nooit gehad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X