Kuurtje symmetry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gaat lekker zo te horen!!!

En gewoon ff plaatsen die fotos ouwe!!!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 04 2005,13:38)]Thanx! Ik drink inderdaad heel veel water en eet vrijwel zoutloos. Althans, ik voeg nergens zout aan toe. Misschien dat ik morgen een tussentijds fotootje plaats, dan kunnen jullie zelf zeggen of je vindt dat ik vocht vasthoudt. Beloof niks hoor!  
      Ben benieuwd !

Grtz Sjoerd,
      Alias Homer Simpson ...

Comment

ben ook benieuwd

een zoutloze vocht loze sym
        Who's the Chef

Comment

Hoe gaat het met je kracht,Sym?

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Testo @ Mei. 04 2005,17:43)]Hoe gaat het met je kracht,Sym?
            Gaat gestaag omhoog, Edelachtbare! Voorbeeld: bentoverrow ben ik van 6x 100 naar 6x 110 gegaan. En bij de 6e herhaling heb ik dan ook een gruwelijke pomp!
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Das mooi,ouwe schuinsmarcheerder!

Wat namelijk niet te hard omhoog gaat komt ook weer niet zo hard omlaag dus gaat lekker zo,bro.

Comment

Heel mooi resultaat tot nu toe zeker voor zo`n ouwe man..
                Ben benieuwd naar de komende weken!

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 04 2005,21:29)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Testo @ Mei. 04 2005,17:43)]Hoe gaat het met je kracht,Sym?
                  Gaat gestaag omhoog, Edelachtbare! Voorbeeld: bentoverrow ben ik van 6x 100 naar 6x 110 gegaan. En bij de 6e herhaling heb ik dan ook een gruwelijke pomp!      
                  Zoals ik altijd al zeg de pomp tijdens een dboll kuur is echt geweldig, zeker als je voor de spiegel aan het trainen bent

grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Heb jij tijdens bent over rows dan niet vreselijk veel last van je onderrug??? (Pomp door de dboll) Tijdens mijn dboll kuurtje kon ik zulke oefeningen niet meer doen.
                    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Nou, ik doe weer 's ff een update. Ben hier tot nu toe een beetje lui in. Excuses aan die ene lezer...

Gewicht gaat nu richting de 97 kilo met nog 1,5 week te gaan. 100 ga ik niet halen, denk ik. De pomp is geweldig, alleen tijdens dagelijkse zaken als telefoneren, lopen of weet ik wat nog meer ook wel eens storend.

Bijwerkingen heb ik, behalve dat borrelen die eerste paar dagen, totaal geen last van. De dosis van slechts 30 mg. is wellicht wat laag gekozen, aan de andere kant houd ik totaal geen vocht vast! Daar bedoel ik mee: als ik 50 mg. per dag had gebruikt zou ik nu misschien wel op 100 kilo of meer zitten, maar daar zou dan zeer waarschijnlijk meer vet en vocht bijzitten. Hopelijk valt de terugslag straks dus mee.
                      Het valt inmiddels niet meer te verbergen dat ik een beetje aan het groeien ben. Krijg meermalen per dag opmerkingen.... waar ik ook kom... (uhm... komen als in ergens naar toe gaan )

Volgende week woensdag begint de nakuur van 2 weken en dan gaan we aan de creatine en al die andere rotzooi. Ik zit nu aan de rosé, want dat is onvermijdelijk met dit weer. Excuses aan mijn lever...
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Evengoed mooi resultaat,bro.

Comment

mooie gain man
                          kijken wat je er van over houd aan het eind
                          Who's the Chef

Comment

en proost natuurlijk
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Heel erg netjes hoor maar had niet anders van je verwacht!

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 14 2005,17:24)]Nou, ik doe weer 's ff een update. Ben hier tot nu toe een beetje lui in. Excuses aan die ene lezer...  

Gewicht gaat nu richting de 97 kilo met nog 1,5 week te gaan. 100 ga ik niet halen, denk ik. De pomp is geweldig, alleen tijdens dagelijkse zaken als telefoneren, lopen of weet ik wat nog meer ook wel eens storend.

Bijwerkingen heb ik, behalve dat borrelen die eerste paar dagen, totaal geen last van. De dosis van slechts 30 mg. is wellicht wat laag gekozen, aan de andere kant houd ik totaal geen vocht vast! Daar bedoel ik mee: als ik 50 mg. per dag had gebruikt zou ik nu misschien wel op 100 kilo of meer zitten, maar daar zou dan zeer waarschijnlijk meer vet en vocht bijzitten. Hopelijk valt de terugslag straks dus mee.
                                Het valt inmiddels niet meer te verbergen dat ik een beetje aan het groeien ben. Krijg meermalen per dag opmerkingen.... waar ik ook kom... (uhm... komen als in ergens naar toe gaan   )

Volgende week woensdag begint de nakuur van 2 weken en dan gaan we aan de creatine en al die andere rotzooi. Ik zit nu aan de rosé, want dat is onvermijdelijk met dit weer. Excuses aan mijn lever...    
                                Rose is toch speed.
                                J/K gaat goed wijze man!
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo
                                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies