Originally posted by [b
Kuurtje symmetry
Collapse
X
-
Wat ik tot nu toe heb vastgehouden? Meer dan 1 vrouw, helaas!
Zonder dollen: ik weeg op de kop af 95 kilo, dus dat valt erg mee, vind ik. D'bol legt inderdaad je hele systeem plat, dat heb ik wel gemerkt. Zelfs al is het maar 30 mg. per dag. Ik heb dan ook flink nagekuurd, omdat ik toch wel schrok van bepaalde lichamelijke reacties. Of eigenlijk: van het feit dat er GEEN reacties kwamen... Uiteindelijk heb ik 4 weken lang nolva, clomid en tribulus genomen. Tribulus neem ik nog steeds. Volgende week ga ik aan de creatine. Ben, voorzover ik weet, helemaal in orde. Kuren doe ik waarschijnlijk niet meer. ben eigenlijk best tevreden zo. Trainen vind ik nog steeds geweldig en daar draait het tenslotte om. Zo is het ook begonnen...
Bedankt voor de interesse!We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Klinkt goed!
Tevreden zijn!!! Dat zullen niet velen je nadoen! Geen verstoord zelfbeeld dus!
4 vaste kilos erbij met een only is natuurlijk erg goed!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Bump!!!!!!!!!& #33;!!!!!!!!!& #33;!!!!!!!!!
En nu?
Hoe ver is je kracht teruggezakt en hoe is het afgelopen met je kilos.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Iguana @ Jun. 30 2005,18:59)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Loo @ Jun. 30 2005,18:32)]al met al een geslaagde kuur dus
hopen dat je het vast kunt houden!
succes, Lo
@Sym; 4kg nice
Comment
-
Rustig maar, kinderen! Ome Sym komt er al aan.
Ik weeg nog steeds 95 en een beetje. Trainen gaat heerlijk en ik heb inmiddels weer een heerlijke pomp. Die was ff weg na het kuurtje. Van m'n fiets gejat, hahahaha
We gaan nu naturel naar de 100 kilo. Daar doe ik 2 jaar over gok ik.
Symmetry out.
@Testo: daar hebben we het op de meeting nog wel ff over...
@Corina: foto? 24-9 in het echie!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 08 2005,10:10)]Rustig maar, kinderen! Ome Sym komt er al aan.
Ik weeg nog steeds 95 en een beetje. Trainen gaat heerlijk en ik heb inmiddels weer een heerlijke pomp. Die was ff weg na het kuurtje. Van m'n fiets gejat, hahahaha
We gaan nu naturel naar de 100 kilo. Daar doe ik 2 jaar over gok ik.
Symmetry out.
@Testo: daar hebben we het op de meeting nog wel ff over...
@Corina: foto? 24-9 in het echie!
Chapeau voor het behouden van je kilos.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...15 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...19 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment