Shred bulk log Test-E / Methandienone kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En weer een harde training achter de rug.

Bench press 10x60, 10x100, 10x100, 4x120, 1x140, faal op 150, 6x110
    Optrekken 4 sets met bw, 15 herhalingen
    Schuin bankdrukken 10x80, 10x100, 6x110, 4x120
    Barbell row 10x100, 10x130, 20x130(ouch)
    toen nog meer was vergeten te noteren

Heb wel deze onthouden:

Squat 2x220 kg new pr - YouTube
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• Nieuw Deadlift PR 250 kg.

Deadlift 250 new new pr - YouTube

Weeg nu 113 kg trouwens.

Vraagje over mijn gear: kwam er bij de vijfde inject achter dat er niet precies 10 ml in de vial zat.
      Denk dus dat ik volgende week datzelfde probleem krijg(10e inject) maar ik heb niks meer extra.
      Zal ik gewoon zetten wat er nog in zit(1 ml=250 mg) of het hierbij laten?
      Go heavy or go home!

Comment

• Testosteron? Ja gewoon opmaken.
        BTW er zit vaak wel 10ml in maar je hebt iets verlies van de spuitmond en de naald.

Comment

• Ok maak het gewoon op.
          Denk ook dat het een komt door het drupje wat er van tevoren uitkomt. Regelmatig heb ik een druppeltjes als er nog een flink stuk lucht inzit.
          Go heavy or go home!

Comment

• Als je hebt opgetrokken uit de vial, en je hebt je benodigde hoeveelheid, trek je nog n klein streepje meer op. Dan laat je de naald in de vial maar draai je de spuit om, met de vial naar beneden dus en trek je nog n stukje door met lucht. Dan draai je de boel weer om en tik je met de nagel tegen de spuithuls zodat alle lucht bovenin zit. Dan druk je langzaam de spuit weer naar de benodigde hoeveelheid toe, en trek je hem uit de vial......

Dan trek je weer 1ml lucht op, om de vloestof uit de optreknaald te halen en verweider je de naald die je meteen weggooid.. Dan zet je er n nieuwe naald op en zet je hem neer op de drukker van de zuiger (rechtop dus) zo laat je hem heel even staan.. Dan druk je de lucht er weer uit en heb je zonder geknoei dezelfde hoeveelheid...

Hat voordeel van hierboven is, je hebt precies 2ml uit je vial getrokken.. En hebt 2ml in je spuit.

Comment

• Vandaag 13 dagen na de laatste inject, gewicht net geen 115 kilo, bijna 17 kilo aangekomen. Lijkt me dat daar zeker wel 10 - 12 van moet overblijven of is dat te enthousiast gedacht?

Morgen start ik met de nakuur, heb er over nagedacht en ga toch nolvadex op 20 mg per dag zetten ipv 40.

Hier ff wat pics van afgelopen maandag.

Go heavy or go home!

Comment

• Wijs besluit, ik denk dat je er wel zeker meer dan 10 mag behouden.
                Wel zo blijven trainen en eten dan he.
                Ziet er al goed uit Shred, vocht valt nog mee.

Comment

• Had ff geen zin en tijd om shit te posten hier.
                  Inmiddels is de nakuur klaar, na de laatste injectie 114,3 kilo dus 16 aangekomen.

Resultaat voor begin kuur en na de nakuur:

Gewicht 98.3 naar 109.9
                  Bench press van 140 naar 150(volume reps wel veel beter)
                  Deadlift van 230 naar 270
                  Squat van 205 naar 240

Al mijn kleding zit strakker, fucking irritant. Maar ook weer duidelijk dat ik een stuk groter ben geworden.

Wat sides betreft eigenlijk weinig, alleen vocht tijdens de kuur, verder geen puisten tijdens de kuur(klein beetje in nakuur), niet agressief(sowieso ben ik dat al niet), shred jr. werkte en werkt nog steeds perfect.

Hier wat vergelijkingen:

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na
                  Go heavy or go home!

Comment

• Nette resultaten! Hoe hoog is je vp% eigenlijk?

Comment

• Originally posted by diasog View Post
                      Nette resultaten! Hoe hoog is je vp% eigenlijk?
                      Geen idee, meet dit nooit kijk meer in de spiegel.
                      Ik denk zo'n 16/17%

Zie wel meer aders op benen/schouders, onder- en bovenarmen.
                      Go heavy or go home!

Comment

• Twee weken later is mijn gewicht ca. de 111, ook mede door de feestdagen denk ik.
                        Flink wat vlees gebunkerd afgelopen weken.
                        Qua voeding zit ik nu op 4200 kcal, dit wil ik gaan afbouwen.
                        Tot half januari ga ik op zelfde kcal niveau blijven, kijken of ik vetter wordt of hetzelfde blijf.

Het doel is om droger te zijn in de zomer ca. 10% met zo'n 95 kg, dit ga ik doen door vanaf half januari cutperiodes te houden van ca. 6 weken zonder cheatmaaltijd en dan 2 weken op onderhoud met cheatmaaltijd.
                        Dit icm cardio en een cutkuur in mei met test/win/var/clen.

Tijd voor een nieuw logje.
                        Go heavy or go home!

Comment

• zou eens denken om niet var en winny te nemen maar 1 vd 2 of helemaal niet, en 2 maatjes nemen nu T3 ipv clen/eph en dat bevalt ze 100x beter.
                          kuur wordt dan
                          test en t3 kickstarten met prop.

succes iig.

Comment

• Zou het ook eerder zo doen dan met 2 soorten steroiden tabs.

Comment

• Heb al winstrol, test en clen liggen.
                              Ik weet het niet zo met T3, vind het altijd eng om te fucken met je schildklier etc.

Misschien alleen test+winstrol, ga nog ff over denken. Misschien Masteron erbij.
                              Eerst maar eens kijken hoe ik er rond half april voor sta.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X