Originally posted by diasog
View Post
Mag niet in mn huis vanwege schimmel door de overstroming. Maar alle onkosten gaan door.
Heb verschillende hulpinstanties hulp gevraagd met de verzekering (waar ik nu 26000 euro benadeeld ben) maar krijg de taxatie papieren niet die ik nodig heb voor hulp. De bonnen van aanschaf zijn toen samen met de brandweer al weg gegooid omdat het zeiknat was.
Zat taxateur bij, dat het gezegd werd.
Sinds zit ik ook al niet meer thuis, en ben ik geplaatst in een opvanghuis wat te smerig is voor woorden. Waar ik ook 500 per maand moet betalen.
Ik ben ook bijna niet meer op de laptop, daar het een beetje onmogelijk word gemaakt, ivm diefstal mag ik hem niet daar hebben.
Dus ja hoe gaat het?
Ik ben 1 bak stress, en zie het allemaal niet meer zo zitten. Krijg met moeite iets voeding door mn strot, en loop dagen achtereen over straat niet wetende waar ik en het heen moet gaan. Moet er 'smorgens om half acht ook naar buiten (bizar).
Het was ook een achterlijk gebeuren, mn huis staat in Meerkerk, werd ingeschreven in Gorinchem en slaap in Asperen waar ik ook weer moet betalen..
Ik ben zowel financieel als geestelijk helemaal naar de kloten, en weet ook niet hoe hier nog uit te geraken.
Alsof dat nog niet voldoende is, loop ik ook weer bij d Hoed (Rdam).
Sorry diasog, maar kan niets positiefs meer zeggen. Doe mn best om te blijven vechten, maar weet niet meer waarvoor.
Comment