Originally posted by knulletje01
View Post
Bij me scheenbeen lijkt het erop dat het geen vocht is althans er gebeurd niet zoals je beschrijft wat er zou gebeuren.
Ik denk zelf dat me plofkop komt omdat ik me kh ben gaan verhogen van ~70 naar de 150+ gedurende de afgelopen 3 weken. Ik moet dit nog wat omhoog krijgen.
Wat betreft de prop.. .het doet idd pijn.. maar we zijn geen mietjes toch.. ff doorbijten en komt goed.
Maar ik heb wel het idee dat iets werkt. Ik zit al op max gewicht bij de cable oefeningen.. dat bedoel ik cable crunches, straight-arm pulldown. Kwa met db rows ben ik op 50kg nu 10 reps laatste set. Met deadlift is nu 3x160 maar ik schat wel dat ik 1x180 kan doen.
Vandaag moet ik weer prop zetten ik weet alleen niet of het verstandig is gebaseerd op jou advies.
Ook realiseerde ik me een paar dagen terug dat ik gear van UP gebruik en dat het wat hoger gedoseerd is. Ik was hiervan al van op de hoogte gesteld, staat zelfs op de label.. alleen drong het niet echt tot me door.
Dus wat zeg jij gewoon prop blijven zetten.. ik schat nog 3/4 injects dan is het op
Comment