XM's Test/Tren/Mast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by knulletje01 View Post
    Zou die cardio nu maar starten, tren verziekt nogal je uithoudings vermogen daar het ook op de longen werkt.
    Je gaat dan steeds korter ademen en je conditie gaat met stappen omlaag.
    Hahah yep dat heb ik door... Lift was een uur buiten werken en ik moest naar 4 hoog met de trap.. Na 1 hoog was ik al helemaal bek af

Comment

• Ziet er goed uit kerel, thumbsup

Comment

• Zou iemand mij wat uitleg kunnen geven wat backloading precies inhoud.. ik heb zelf even research gedaan maar ik snap het nog niet helemaal

Bijvoorbeeld met tren word het in een insuline spuit gezet en dan subcutaan geinjecteerd???? Hoort dat niet intramusculair te zijn?

En kwa slin spuit is dat gewoon een standaard waarmee je hcg injecteerd of i de naald wat groter?

Comment

• backloading was toch alleen je slin spuit anders vullen, zodat je geen uur bezig was met optrekken? En dan gewoon zoals normaal zetten

Comment

• dat snap ik dus niet wat zou je in een slin spuit zetten dat uren zou duren om te vullen behalve olie?
            zover ik weet zet je AAS intramusculair.. een slin spuit komt daar niet bij.

whats the deal?

Comment

• kom je wel bij met een slin hoor lolol, makkelijk voor korte esters om in je bi/tri te knallen enz. Daarom backloaden mensen juist omdat die olie opzuigen zo lang duurt.

Dat is wat ik ervan weet

Comment

• Dus in principe doe je backloading voornamelijk bij tren in de biceps en triceps.

Maar ik lees dus ook dat het ook in onder andere de quads geinjecteerd wordt.. dat is niet intramusculair meer..
                biceps/triceps/borst kan ik nog begrijpen

Comment

• Met 12mm naald ga je gewoon je beenspier in hoor al is het vrij opprvlakkig.
                  ik heb npp en test p gezet met slin in.
                  borst schouder delt lat kuit quad bic triceps.
                  werkt allemaal deed overal behalve schouder/been tyfus pijn
                  Backloaden deed ik niet zoog het op, max 0,5ml.
                  subcutaan kan je ook korte esters injectren, heb ik zelf noiut gedaan maar doen ze in amerika veel.
                  zal een wat opzoeken.

Comment

• Ze zetten het in het buikvet. De opname word alleen vertraagd.
                    Ik zet als ik maar 1ml zet, deze ook wel eens met n slin. Maar ik heb ze met losse naalden.
                    De slin is niet geschikt om door het rubbere dopje (in rubber zit zand) heen te prikken bij een UG vial, het is dan meteen bot.
                    Ik neem dan voor opzuigen de naald die er al opzit, voor het zetten neem ik n andere.
                    Is ook wel zo fris als je voor de zoveelste keer in n vial prikt.

Comment

• lekker bezig maat! je begint weer ene kleine tank te worden ipv michelin mannetje

Comment

• looking good bro!

over een paar weken heb je echt een top fysiek, goed stel benen en de upper body staat ook goed vol
                        vet rondom je middel omlaag werken en dan klaar

top!

Comment

• ......
                          Last edited by XaiaMasters; 02-04-2017, 20:10.

Comment

• tja ze zeggen dat je het makkelijk kan gebruiken, normaal roep ik ach 1 potje pleur lekker weg maar dit is een beste kuur.
                            ik ga j echter geen advies geven dan kan een abces mijn schuld niet zijn en weggegooit geld ook niet
                            Maar wie de fuck laat nou zon complete kuur liggen en vergeet dat haha

Comment

• http://forum.bodynet.nl/anabolen/234...erdatum-2.html

Eigen Kracht Publicaties

Misschien staat er wat nuttigs voor je in.

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                                Komt goed.. Quibus zegt ik kan gewoon gebruiken hahaa

Geef hem wel de schuld
                                Last edited by XaiaMasters; 24-04-2014, 19:29.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X