XM's Test/Tren/Mast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• haha lullo..ik zou het persoonlijk gewoon gebruiken..meer zeg ik niet haha

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      haha lullo..ik zou het persoonlijk gewoon gebruiken..meer zeg ik niet haha
      Kijk.. omdat ik zoveel van je hou.. dan wil ik ze wel ruilen met je :P

Comment

• Sukkel haha :P

Comment

• Update?

Comment

• Ene lab geeft 2 jaar andere 3 jaar en weer andere 4 jaar, allemaal nagekeken door de consumentenbond... Zou persoonlijk ook gebruiken...
            Een dag niet getraind...

Comment

• Haha niet veel kwa update Q.

Tren is gewoon fucked up.. Momenteel wegen de voordelen niet op tegen de nadelen. Dus hiernaa ff geen tren voor me

Kwa fysiek begin ik er steets harder uit te zien en droger. Me trainings maatje had een foto gemaakt van me. Als ik thuis ben post ik ze wel ff

Comment

• Haha same for me man jammer maar helaas..ach er worden ook pros groot hoor zonder tren

Comment

• veel last van sides?? deel t ff

en hoe the fuck kan je nou zoveel gear vergeten hahah

p.s. je bent ons nog een squatfilmpje schuldig!!

Comment

• Bekende sides
                    zweten heul veul zweten
                    niet of heel slecht slapen
                    paranoide
                    megagains
                    epic vetverbranding

Comment

• Maatje had ook erg last van, nu hij op 1 ml test en 2 ml tren zit gaat het top
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Ik zou nog wat foto's plaatsen.. me neefje heeft ze spontaan gemaakt dus geen "koude foto"

Maar jah zoals quibus zegt.. gewoon bekende sides
                        Slaap al weken slecht.. aan het werk zit ik met een handdoek omdat ik gewoon zoveel zweet

Libido is fking hoog dat je gewoon alles wilt pakken wat beweegt

En afgelope anderhalve week is de fut gewoon weg van trainen
                        Ik knal wel hard op de sportschool.. maar is gewoon een plas zweet daar op de grond.. zo snel buiten adem
                        Etc etc.. gewoon momenteel wegen de voordelen niet op tegen de nadelen.. ik moet nog 2 weken tren als ik het goed hebt

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                          Ene lab geeft 2 jaar andere 3 jaar en weer andere 4 jaar, allemaal nagekeken door de consumentenbond... Zou persoonlijk ook gebruiken...
                          Dat is alleen met originele middelen getest.. Die dus ook 100% steriel zijn vervaardigd.
                          Waar ook een gegarandeerde laatste gebruiksdatum op staat.

Bij een UG word niets gegarandeerd, de datum is maar een gegokte veronderstelling.
                          Het is immers nooit getest of gekeurd of zelfs uitgegeven...
                          Vandaar illegaal...

Comment

• lijkt me ook heel erg vervelend, merk je het ook aan je humeur??
                            nog even twee weekjes doorbijten dan maar

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                              lijkt me ook heel erg vervelend, merk je het ook aan je humeur??
                              nog even twee weekjes doorbijten dan maar
                              Merk het vooral aan me humeur.. vriendin merkt het ook.
                              Tren hoest ben ik ook vergeten te noemen haha.. nu al 4x gehad....

Kut ervaring maar tegelijkertijd ook wel stoer... je voelt je hoest aankomen.. je kijkt naar de spuit ziet dat er nog 2ml erin moet gaan..

Soms heb je geluk dan zit alles erin voordat je begint te hoesten.. andere keren moet je vroegtijdig eruit trekken en opnieuw.. tijdens het hoesten ga ik vaak op bed liggen met de ventilator gericht op me.. hele bed is dan nat van het zweet

Comment

• pff heavy!

juist vanwege de extreme sides blijf ik momenteel nog weg van tren, maar alleen door het te doen kom ik er natuurlijk achter.

misschien heb je het al verteld, maar hoe ga je over twee weken verder? neem aan dat je niet off gaat toch?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X