Originally posted by boyka1991
View Post
Waarom moeten wij jou vragen stellen over anabolen? De personen die het gebruiken weten voldoende daarover, dus hebben geen vragen te stellen.
Niemand zegt dat jij niets weet over anabolen, er word gezegd niet voldoende.
Als je dan erbij haalt dat je niet wist dat je opgezette spieren of zelfs zoals jij het hier beschrijft, iemand die je kent een dikke knie heeft gekregen daarvan?
Dan durf ik te zeggen dat je niet genoeg erover weet.
Die dikke knie heeft hij niet van de anabolen gekregen! Dat is nr1.
Je denkt dat hij steriel (schoon) heeft gewerkt? Dan heb je het ook mis, hij heeft immers na steriel maken met alcohol nog zijn been beetgepakt om zijn vel bij elkaar te knijpen (schreef jij) Dus is het niet meer steriel! Het waarom hij het zo deed is mij ook n raadsel.
Zoals ik het van jou gelezen heb:
Hij heeft al lang last daarvan, dus heeft hij een ontsteking of hij heeft wondroos, hetgeen behoorlijk pijnlijk is hoor.
Dus het is niet van het middel zelf, hij heeft iets gedaan wat niet hoort. En ja de ontsteking kan verergeren door de anabolen die hij gebruikt.
Ik denk dat je bepaalde dingen niet goed kunt lezen, en/of begrijpt.
Iedereen hier gun jou het beste, ze zijn immers je medeleden hier. Voel je niet zo aangevallen door mensen die het goed met je menen en bedoelen.
Niemand hier zit jou dwars, en allemaal willen ze je helpen. Maar neem dan ook eens iets van deze mensen aan! Luister naar wat ze zeggen.. Lees anders de berichten zo vaak dat je ze ook anders kunt lezen dan wat jij denkt dat er staat.
Nogmaals zeg ik:
Nee anabolen (steroiden) geven je niet blijvend meer spiermassa!
Wat je naturel op je lijf kunt krijgen is blijvend, mits je blijft trainen!
Steroiden versnellen alleen de weg naar waar je anders ook zou komen.
Heb je meer spiermassa gekregen tijdens de kuur, zal je keihard moeten blijven trainen om er wat van over te mogen houden.. Het geen weer uitmond in een nieuwe kuur!
Komt er een moment dat je moet stoppen met trainen, en dus ook de steroiden missen moet?
Dan donder je zo hard naar beneden dat je het bijna kunt zien gebeuren per dag.
En dat heeft een naturel veel minder, die zal altijd iets overhouden en als deze weer begint met trainen zit zijn kracht en spiermassa er zo weer aan.
Kom op kerel wees eerlijk tegen jezelf, jij hebt helemaal niets nodig van die zooi.
Je bent zo sterk als n paard, vreet daarnaar en jij groeit als kool.
En dat zeg ik jou..........
Comment