Nieuw, net begonnen met een test e + dbol kuur.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daar ben ik wel even mee bezig als ik dit hier moet uitleggen.
    Makkelijkste voor jouw en mij is als je de sticky's door leest in de voedingssectie.
    Kost je even wat tijd maar je bent een stuk wijzer!
    Van daaruit kan je een schema maken en als je hem hier plaatst kan ik , en anderen natuurlijk , er is naar kijken.
    Maar nogmaals , dit had je het beste van te voren kunnen bedenken , niet de slimste manier van aanpak.
    Maar stoppen zal ook wel niet in je planning liggen , probeer er wat tijd in te steken om er alsnog het maximale uit te halen.

Comment

link: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...alculator.html
      link: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Als jijk eerst je voeding in dit schema invult ipv alleen op te schrijven wat je eet,kan je vanzelf zien wat je tekort komt.
      Of je plaatst het hier ter beoordeling.

Hoe verwacht jij dat mensen je kunnen helpen als niet bekend is wat je onderhoud is en hoe de macro's verdeeld zijn.
      Eigenlijk had je je onderhoud voor je kuur moeten weten zodat je dat niet hoeft uit te vinden tijdens de kuur.

Wat je nu eet zal rond de 1500 kcal zijn en dat is veel te weinig om spiermassa aan te komen,zelfs tijdens een kuur.
      Het enig wat je zal aankomen is vocht en dat ben je na de kuur weer kwijt.
      Dus vandaar mijn reactie dat je 10 kg aankomt maar er niks van overhoudt.
      Last edited by rain; 17-09-2014, 11:37.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Kut voeding
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
          Kut voeding
          Lekker man ! Lekker vreten !!

Comment

Originally posted by asromalato View Post
            Godverdomme, doe niet alsof jij fucking albert einstein bent ik vraag alleen om HULP. Ik weet echt wel wat cutten en bulken inhoudt jongen. In plaats van te zeiken wat nergens op slaat, zou je me ook gewoon een alternatief aan kunnen bieden als je wilt, of hoe jij het iig zou doen. Waar slaat al het negatieve op??
            Jammer dat de anderen je nu alsnog op weg helpen. Als je zo doet, zie ik je liever keihard op je plaat gaan. Ik help in ieder geval niet
            Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
              Jammer dat de anderen je nu alsnog op weg helpen. Als je zo doet, zie ik je liever keihard op je plaat gaan. Ik help in ieder geval niet
              De reacties zijn ook niet perse voor ts,maar meer voor andere mensen die meelezen en er evt wat aan hebben.
              Ik durf er namelijk een maandsalaris om te verwedden dat deze kuur niks oplevert,of ts moet nu extreem gaan veranderen.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                link: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...alculator.html
                link: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Als jijk eerst je voeding in dit schema invult ipv alleen op te schrijven wat je eet,kan je vanzelf zien wat je tekort komt.
                Of je plaatst het hier ter beoordeling.

Hoe verwacht jij dat mensen je kunnen helpen als niet bekend is wat je onderhoud is en hoe de macro's verdeeld zijn.
                Eigenlijk had je je onderhoud voor je kuur moeten weten zodat je dat niet hoeft uit te vinden tijdens de kuur.

Wat je nu eet zal rond de 1500 kcal zijn en dat is veel te weinig om spiermassa aan te komen,zelfs tijdens een kuur.
                Het enig wat je zal aankomen is vocht en dat ben je na de kuur weer kwijt.
                Dus vandaar mijn reactie dat je 10 kg aankomt maar er niks van overhoudt.
                Lichaamsgewicht: 81 KG
                Lichaamsvet percentage: 18%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2532 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 146 Gram
                Dagelijkse behoefte vetten: 56 Gram
                Dagelijkse behoefte koolhydraten: 360 Gram

Nja volgens deze calculator kom ik indd koolhydraten te kort en vetten, dat zou ik dus veel meer moeten toepassen in mijn schema. Thanks bro hier heb ik wat aan
                Komen wij uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan?

Comment

Vul een schema in en plaats hem hier zou ik zeggen , ik wil er wel naar kijken.

Wees niet 1 uit duizenden , doe er ook echt wat mee

Comment

Originally posted by asromalato View Post
                    Godverdomme, doe niet alsof jij fucking albert einstein bent ik vraag alleen om HULP. Ik weet echt wel wat cutten en bulken inhoudt jongen. In plaats van te zeiken wat nergens op slaat, zou je me ook gewoon een alternatief aan kunnen bieden als je wilt, of hoe jij het iig zou doen. Waar slaat al het negatieve op??
                    Nu nog vloeken erbij ook?
                    Ik zal het 1x proberen je uit te leggen wat er niet deugt.

Als je kuurt, is het van belang dat je voeding al reeds van te voren op niveau is daar het anders voor Jan met de korte achternaam word gedaan.
                    Je zit op een 18%bf, hetgeen wil zeggen dat je zeker geen D-Bol moet gaan slikken, je bent gewoon nog te vet, en laat dat nou juist voor nog meer vet gaan zorgen.

De persoon die tegen je zei dat het geen zin heeft om te kuren als alles niet al op orde is, heeft gelijk.
                    Daar je anders meer verliest na de kuur dan je denkt, en het zelfs minder kan worden dan voor de kuur.
                    Door het gemis aan en de rebound.

De personen die tegen je zeiden dat je eerst beter jezelf goed had kunnen inlezen en voorbereiden hadden ook 100% gelijk.

Nu je zetten van de test E.
                    1x per week die 250mg zet niet veel zoden aan de dijk, daar de ester een enanthaat is en door de halvewaarde beter 2x per week gezet word.
                    Je gooit je eigen productie plat voor een beetje, 180mg werkelijke testosteron (ja Sjoerd je had gelijk) Maar die is niet constant doordat je deze 1x per week zet. Het principe van een ester is dat je kunt stapelen.
                    Je kunt dus beter de Enanthaat 2x per week zetten.

De personen die zeggen dat je er op deze manier op achteruit gaat, hebben dus ook gelijk.
                    Je gooit je lichaam plat voor een aantal weken, die dus ook weer moet herstellen. Is je voeding niet ok, zal dat enorme inpact hebben op je verlies na de kuur. En ja dan ben je verder weg dan voor de start van de kuur.

Hoe ik het nu ziet is dat men niet negatief doet, maar jij het negatief wil zien.
                    Ze hebben gewoon gelijk!
                    Je kunt nu eenmaal niet ongestraft lopen klooien met medicijnen waar je geen drol van weet.

De hulp kun je krijgen zoveel je wilt, maar dan zal je toch een andere houding aan moeten nemen.
                    Ik voel mij iig niet aangesproken om jou zo te helpen....

Comment

Prima,maar als 2500 kcal je onderhoud is in theorie,kan dat in de praktijk aardig afwijken.
                      Dat zal je moeten uitproberen,al; is dat lastig tijdens een kuur.
                      Een (beginners-)kuur om te cutten is kut,je uitgangspunt moet extra spiermassa zijn.
                      Dat je vetpercentage wat zal zakken,is meegenomen.

Maar ga op minimaal 3000/3500 kcal zitten,anders is je kuur echt weggegooid geld ipv half weggegooid geld.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

De reacties zijn ook niet perse voor ts,maar meer voor andere mensen die meelezen en er evt wat aan hebben.
                        Ik durf er namelijk een maandsalaris om te verwedden dat deze kuur niks oplevert,of ts moet nu extreem gaan veranderen.
                        Ik durf er dat ook wel op te zetten, zo het nu is.

Comment

ik durf jullie maandsalaris er ook wel op te zetten!
                          Mangs wa, aait nich

Comment

Om zoiets aan te houden (als voorbeeld) zou dus stukken beter zijn.

Tijd Voeding Eiw. Koolh. Vet Kcal
                            07.00 uur 1/2 liter magere yoghurt met 50 gr Kellog´s Special K´s, 10gr olijfolie en 20 gr eiwit poeder 40 88 12 530
                            10.00 uur 1 blikje tonijn met wat ananas, slaolie en ketchup 30 30 12 258
                            13:00 uur 1 bakje Mona Optimel kwark, 1 boterham met kipfilet, een appel en een glas jus 36 80 2 422
                            15:30 uur 1/2 bakje magere franse kwark en een banaan 31 39 0 280
                            17:00 uur Training
                            18:00 uur 1/2 liter magere melk met 50 gram weightgainer 30 62 2 386
                            19:00 uur 100 gram rijst, 100 gram kipfilet, en 200 gr groente 28 100 20 737
                            22:00 uur 1 eiwit shake (200 ml melk met 25 gram eiwit poeder) 28 11 1 165
                            Totalen 223 410 49 2973

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
                              ik durf jullie maandsalaris er ook wel op te zetten!
                              Hahaha you made my day
                              In between obsessed periods

Comment

Prima,maar als 2500 kcal je onderhoud is in theorie,kan dat in de praktijk aardig afwijken.
                                Dat zal je moeten uitproberen,al; is dat lastig tijdens een kuur.
                                Een (beginners-)kuur om te cutten is kut,je uitgangspunt moet extra spiermassa zijn.
                                Dat je vetpercentage wat zal zakken,is meegenomen.

Maar ga op minimaal 3000/3500 kcal zitten,anders is je kuur echt weggegooid geld ipv half weggegooid geld.

Ok man, bedankt voor de hulp

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X